quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhh wat schattiggggHeb je een foto van het liefdeskoppel?
Ze gillen sowieso wel, of je nu in het leven zit of niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even de pedicure van de caafs doen
Een varkensslachterij is er niks bij
is dat voorbehandeling voor Cryonisme ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij snapt de ice pod
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:42 schreef Flory het volgende:
@:bitterbal https://www.bergzeit.nl/p(...)/#itemId=3011288-001
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]enige wat jij doet in een jaar he, slapen...
mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Zo een baas he deze jongen![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-nacht-in-fabriek
maakt mij serieus echt blij wat voor een succes die heeft behaald met zijn filmpjes
ja het is zo simpel maar tegelijkertijd zo geniaal. Het iseen soort bean. En deze jongen is nog zo jong en dan had zo'n beroerd vooruitzicht denk ik in die fabrieken en dan nu ditquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi, beetje creatief en fantasievol zijn en je kan zomaar 144 miljoen volgers hebben
picnic is beter, daar kreeg ik chocola toen het mis ging.en kreeg binnen 1 minuut antwoord op whattsapp toen ze een uur te vroeg kwamenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer dingen niet leverbaar
Weer dingen kapot bij aankomst
Weer dingen dubbel aangeslagen
Dit is het vette vieze schijtPlus, de groeten.
oh das irritantquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer dingen niet leverbaar
Weer dingen kapot bij aankomst
Weer dingen dubbel aangeslagen
Dit is het vette vieze schijtPlus, de groeten.
ja dat wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das irritantheb je wel je bbq vlees?
Zou ik ook gewoon moeten doen. Heb nog steeds die fietsaanhanger in de berging staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
ik bestel bijna niet meer, tis wat duurder en er zitten 3 supermarkten hier op 10 minuten lopen
kom je ook weer aan je stappenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook gewoon moeten doen. Heb nog steeds die fietsaanhanger in de berging staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |