SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Toen ik de mail zag dacht ik pas o ja verrek.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat serieus half slapend gedaan?
En dat blijkt dan tweedehands te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Koekoek. Dus dat boek van 6 euro had ik besteld.
Had hem op m'n telefoon besteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Misschien een tijdsslot op je pc instellen ger
heb je zon fles?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk zomerweer jongons![]()
Zal mij benieuwen welk BBQvlees de Plus allemaal NIET kan leveren van mijn bestelling
ja nu wel. En een hoop wolken ookquote:
lekker smurfenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu wel. En een hoop wolken ookNaja prima, 23 graadjes
Wist je dat Trondheim op oude Nederlandse kaarten als "Dronten" vermeld staat?quote:
gewoon kannibalisme he. EN tomaat om het bloed te maskeren.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon kannibalisme he. EN tomaat om het bloed te maskeren.
Nee, maar wel dat de Nazis het Drontheim noemden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat Trondheim op oude Nederlandse kaarten als "Dronten" vermeld staat?
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de Nazis het Drontheim noemden.
kwam net een plens regen voorbijquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk zomerweer jongons![]()
Zal mij benieuwen welk BBQvlees de Plus allemaal NIET kan leveren van mijn bestelling
Zou ik eigenlijk alllemaal moeten doenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:57 schreef Karzai het volgende:
pot gepoetst, badkamer gedweild, stof gezogen, bed verschoont
nu weer leuke dingen doen
de dag is nog jong, maar van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk alllemaal moeten doen
ja ik ga maar eens wat in de wasmachine douwen idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
de dag is nog jong, maar van uitstel komt afstel
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Wij worden ook bedreigd!@:bitterbal, ze komen eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. been omhoog nadat ik boodschappen heb gedaan
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Serie kijken op HBO?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. been omhoog nadat ik boodschappen heb gedaan
werkelijkwaar gestoord dit hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet begin september graag. Of gewoon nooit.
Nare serie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk videoland abbo nemen voor de handmaid's tale
hoeveel mensen zouden hier naar kijken?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |