Zou ik eigenlijk alllemaal moeten doenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:57 schreef Karzai het volgende:
pot gepoetst, badkamer gedweild, stof gezogen, bed verschoont
nu weer leuke dingen doen
de dag is nog jong, maar van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk alllemaal moeten doen
ja ik ga maar eens wat in de wasmachine douwen idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
de dag is nog jong, maar van uitstel komt afstel
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Wij worden ook bedreigd!@:bitterbal, ze komen eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. been omhoog nadat ik boodschappen heb gedaan
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Serie kijken op HBO?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. been omhoog nadat ik boodschappen heb gedaan
werkelijkwaar gestoord dit hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet begin september graag. Of gewoon nooit.
Nare serie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk videoland abbo nemen voor de handmaid's tale
hoeveel mensen zouden hier naar kijken?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Volgens mij best wel veel. Het is een soort talkshow.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel mensen zouden hier naar kijken?
Een goede serie kan ook naar zijn. Ik vond Chernobyl bijvoorbeeld ook wel naar.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? begrepen dat het best een goeie serie was namelijk
mja vind het wel zorgwekkend eigenlijk dat dat gewoon zo kan op tv daarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij best wel veel. Het is een soort talkshow.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja vind het wel zorgwekkend eigenlijk dat dat gewoon zo kan op tv daar
Ja geloof dat ik dit heb gezien. Dat ze gewoon UK van de kaart wilde vegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was op Rossiya 1, de op één na grootste televisiezender in Rusland. De meeste Russen vertrouwen op de TV voor hun nieuws, las ik.
Londens callingquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was op Rossiya 1, de op één na grootste televisiezender in Rusland. De meeste Russen vertrouwen op de TV voor hun nieuws, las ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |