Volgens mij best wel veel. Het is een soort talkshow.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel mensen zouden hier naar kijken?
Een goede serie kan ook naar zijn. Ik vond Chernobyl bijvoorbeeld ook wel naar.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? begrepen dat het best een goeie serie was namelijk
mja vind het wel zorgwekkend eigenlijk dat dat gewoon zo kan op tv daarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij best wel veel. Het is een soort talkshow.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja vind het wel zorgwekkend eigenlijk dat dat gewoon zo kan op tv daar
Ja geloof dat ik dit heb gezien. Dat ze gewoon UK van de kaart wilde vegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was op Rossiya 1, de op één na grootste televisiezender in Rusland. De meeste Russen vertrouwen op de TV voor hun nieuws, las ik.
Londens callingquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was op Rossiya 1, de op één na grootste televisiezender in Rusland. De meeste Russen vertrouwen op de TV voor hun nieuws, las ik.
Hij zit hier niet, maar reed langs wel langs een nieuwe in Apeldoorn en die leek echt enorm.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd wel fijn. Maar ik houd van bouwmarkten.
Er ligt TE veel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd wel fijn. Maar ik houd van bouwmarkten.
Erg realistisch ende geloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Gewoon bij de ingang neerzetten joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel het stuk door de regen en miezer gelopen, kom je terug in het dorp en schijnt de zon, weer lekker hannesen met de paraplu in de supermarkt
Hier zit er 1 in Wateringen, die is ook heel groot.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit hier niet, maar reed langs wel langs een nieuwe in Apeldoorn en die leek echt enorm.
Wat heb je gekocht?quote:
Heb ik al wel vaker gedaan en er dan thuis achter komen dat die nog bij de supermarkt staatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon bij de ingang neerzetten joh.
Ja dan ben je gewoon een lompe aarsfrikandel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik al wel vaker gedaan en er dan thuis achter komen dat die nog bij de supermarkt staat
Dat is correctquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan ben je gewoon een lompe aarsfrikandel.
Paraplu van een meter lang dus hele kamprugzak op sjorren. Omdat ie even een busje knoflookpoeder van een kwartje moet gaan halenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:41 schreef mschol het volgende:
daarom rugzak mee waar je je eigen spullen in kan tyfen *
Jaaaaaaquote:
Ik heb het liefst zo min mogelijk bij met lopen, telefoon, portemonnee en sleutels. Alleen als het warm is een bidon en met regen een parapluquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:41 schreef mschol het volgende:
daarom rugzak mee waar je je eigen spullen in kan tyfen *
Nee, dit keer alleen Londen. Ze hebben een soort fascinatie met het VK.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat ik dit heb gezien. Dat ze gewoon UK van de kaart wilde vegen?
Ik vind een eiland afzinken wel een mooie gedachte. Vroeger was er een keer een 1 april-editie van de KIJK met allemaal nepartikelen. Volgens mij wilden ze daarin Nederland richting de Noordzee laten drijven. Gewoon een flink kanaal langs de grens graven en dan afduwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erg realistisch ende geloofwaardig allemaal.
Cool!quote:
mijn tas is meestal ook vrij leeg hoor, maar heb em wel bij me, je weet maar nooit wat je tegenkomtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zo min mogelijk bij met lopen, telefoon, portemonnee en sleutels. Alleen als het warm is een bidon en met regen een paraplu
Nou op mijn routes die ik meestal loop weet ik wel zo'n beetje wat ik tegenkom, en dat zijn maar weinig dingen waarvoor ik een tas nodig zou hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn tas is meestal ook vrij leeg hoor, maar heb em wel bij me, je weet maar nooit wat je tegenkomt
ik heb van die MemobottlesTM die in mijn kontzak passen (A6 en A7). Toch water mee en nog steeds geen tas nodig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zo min mogelijk bij met lopen, telefoon, portemonnee en sleutels. Alleen als het warm is een bidon en met regen een paraplu
30 euro voor een flesjequote:
Je link doetetnietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
https://www.zalando-loung(...)ticles/ZZO1HPU07-T00
link is doodquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
Ja voor hier in Nederland een beetje rondlopen vind ik het wat teveel van het goede, er is altijd binnen een straal van een paar km wel iets te vinden waar je wat te drinken kunt halen mocht het nodig zijnquote:
Dan ben ik allang verkurkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor hier in Nederland een beetje rondlopen vind ik het wat teveel van het goede, er is altijd binnen een straal van een paar km wel iets te vinden waar je wat te drinken kunt halen mocht het nodig zijn
Shopaholics Anonymous.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
Link werkt niet goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
Dat er water in kan zonder dat het er uit kan tenzij je hem open maaktquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zou eens goed nagedacht moeten worden over wat een ideale waterfles voor eigenschappen moet hebben./
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |