Op de één of andere manier doet me dat en kermis denken. En aan kaneelstokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in van die kaneelkussentjes.
Zwembad weer opgezet maar nu op een andere plek in de tuin, is zo’n grote opzetbad. Paar meter slang gekocht en dat soort spullen op het zandfilter en Solar verwarming weer aan te sluiten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier zit er 1 in Wateringen, die is ook heel groot.
[..]
Wat heb je gekocht?
Eigenlijk moeten ze en fles uitvinden waar een paar liter water in kan en die zo klein is als een aansteker.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er water in kan zonder dat het er uit kan tenzij je hem open maakt
daar heb ik een 0.75 liter variant vanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Fogel het volgende:
https://www.fjellsport.no(...)uth-black-21-oz.html
Zo'n type heb ik. Helemaal perfect. Beetje ijs erin, water erbij en het blijft gewoon koud.
Ballieschoentjes.quote:
Ja lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de één of andere manier doet me dat en kermis denken. En aan kaneelstokken.
[ afbeelding ]
Een fles met heel veel compressiequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze en fles uitvinden waar een paar liter water in kan en die zo klein is als een aansteker.
Ja, ik weet niet eens zeker of het kan bij absurd hoge druk. Misschien krijg je dan wel kernfusie.quote:
Ook spannend om mee over de buisleidingenstraat te lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens zeker of het kan bij absurd hoge druk. Misschien krijg je dan wel kernfusie.
een eigen krachtcentrale voor je telefoonquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens zeker of het kan bij absurd hoge druk. Misschien krijg je dan wel kernfusie.
Hmm, ja, ik denk dat je dan een flits ziet en dat daarna dat hele industrieterrein niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook spannend om mee over de buisleidingenstraat te lopen
Plus de rest van het grondgebied tussen Rotterdam en Antwerpenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik denk dat je dan een flits ziet en dat daarna dat hele industrieterrein niet meer bestaat.
ja maar dan weer vrij groot en lomp, zeker tegen de tijd dat hij leeg is.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Fogel het volgende:
https://www.fjellsport.no(...)uth-black-21-oz.html
Zo'n type heb ik. Helemaal perfect. Beetje ijs erin, water erbij en het blijft gewoon koud.
Gewoon een cilinder zuurstof en een cilinder waterstof en dan lekker onderweg je eigen water makenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze en fles uitvinden waar een paar liter water in kan en die zo klein is als een aansteker.
Of een zuiveringspomp meenemen en uit de slootjes tappenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een cilinder zuurstof en een cilinder waterstof en dan lekker onderweg je eigen water maken
Bestaat al met vloeibaar waterstof.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ballieschoentjes.Onze smaken zouden volgens mij niet meer uit elkaar kunnen liggen dan dat ze doen.
Gaaf! Ik ben benieuwd of ze lekker lopen. Ik heb ook weleens naar zulke schoenen van Toms staan kijken in de winkel.quote:
ja heb nu ook vaak toms aan en draag ze veel op vakantie. ze lopen echt lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ben benieuwd of ze lekker lopen. Ik heb ook weleens naar zulke schoenen van Toms staan kijken in de winkel.
Ze passen me nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu ook vaak toms aan en draag ze veel op vakantie. ze lopen echt lekker
waarom passen ze je niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze passen me nietzo jammer want er zitten hele leuke tussen.
Of misschien is het maar beter ook, anders heb ik er zo vijf ofzo.
Volgens mij vinden jullie dezelfde smurfbroeken ideaalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ballieschoentjes.Onze smaken zouden volgens mij niet meer uit elkaar kunnen liggen dan dat ze doen.
gnagnagnaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Lip verbrand aan m'n broodje bitterbal.
Ja, moet altijd veters hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? Oh das jammer. Heb je zon lage wreef dan ofzo?
ze hebben tegenwoordig ook veterschoenenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, moet altijd veters hebben.
Deze kleur is ook leuk:
https://www.zalando.nl/to(...)2aUVd8xoCQ4oQAvD_BwE
Nee. Ik houd van effen, eventueel met een niet echt opvallende opdruk. En jij houdt van druk en zoveel mogelijk kleurtjes.quote:
Weet ik niet hoor, sowieso qua kleurtjes niet denk ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jullie dezelfde smurfbroeken ideaal
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik houd van effen, eventueel met een niet echt opvallende opdruk. En jij houdt van druk en zoveel mogelijk kleurtjes.
[..]
Weet ik niet hoor, sowieso qua kleurtjes niet denk ik.
Heb je dan niet dat printje in je voet staan van de zon?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ah deze heb ik altijd op vakantie
https://www.zalando.nl/to(...)k-to311e05w-q11.html
Ja heb ik welles gehad of muggen die er doorheen steken ofzo :pquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat printje in je voet staan van de zon?
Vegan instappersquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ah deze heb ik altijd op vakantie
https://www.zalando.nl/to(...)k-to311e05w-q11.html
Heb gewoon niet zo'n vrouwelijke smaak denk ik. Overigens heb ik het CL ook, die heeft het vaak over blousjes en sjaaltjes enzo. Dat is ook echt niets voor mij. Ik heb niet 1 blousje. Of sjaaltje.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar meestal draag ik toch wel saai zwart ofzo buiten. Maar vind printjes en shit wel altijd erg leuk ja
Straks hebben we quinoabalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleine stap hue hue in de richting :p
Je kunt wel overal huehue in zienquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleine stap hue hue in de richting :p
Bloesjes vooral omdat die m'n vette pens en scheve rug verhullenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gewoon niet zo'n vrouwelijke smaak denk ik. Overigens heb ik het CL ook, die heeft het vaak over blousjes en sjaaltjes enzo. Dat is ook echt niets voor mij. Ik heb niet 1 blousje. Of sjaaltje.
oh ja maar vrouwelijk heb ik denk ik ook niet hoor. wat ik nu allemaal draag is echt heel basic. Nu adidas trainingsbroek met een tshirt er opquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gewoon niet zo'n vrouwelijke smaak denk ik. Overigens heb ik het CL ook, die heeft het vaak over blousjes en sjaaltjes enzo. Dat is ook echt niets voor mij. Ik heb niet 1 blousje. Of sjaaltje.
Ik ook niet. Maar dan tshirts of lekker grote hoodies.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloesjes vooral omdat die m'n vette pens en scheve rug verhullenik draag geen nauwsluitende t-shirts.
Ik heb qua kleding ook altijd basic en effen aan maar qua schoenen wel allemaal rare kleurtjes en dingenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja maar vrouwelijk heb ik denk ik ook niet hoor. wat ik nu allemaal draag is echt heel basic. Nu adidas trainingsbroek met een tshirt er opMaar denk je als je zwart broek aan hebt met zwart shirt dat die schoentjes dan wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |