Heeft die nieuwe inmiddels al een naam?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat m'n caafjes het goed kunnen vinden en nu samen zitten te eten
toevalligquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb qua kleding ook altijd basic en effen aan maar qua schoenen wel allemaal rare kleurtjes en dingen
oh das leukquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat m'n caafjes het goed kunnen vinden en nu samen zitten te eten
Straks gaan ze nog zeggen dat we bij elkaar passenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog zeggen dat we bij elkaar passen
ANWB-stel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog zeggen dat we bij elkaar passen
Gewoon nog eventjes wachten tot ze los gaan met de summersales overalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat deze niet in de sale zijn
[ afbeelding ]
ja dit is nieuw modelquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nog eventjes wachten tot ze los gaan met de summersales overal
Nee. Ik wilde hem Pim noemen maar toen moest ik aan Pim Fortuyn denken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die nieuwe inmiddels al een naam?
Zomerseizoen loopt al weer bijna op zijn eind bij de kleding dus de herfst/winter collectie zal over een paar weken weer live gaan en dan moeten ze van deze zomerse dingen afquote:
Ik had toen je dat geval net had een hilarische naam bedacht, maar ben vergeten watquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde hem Pim noemen maar toen moest ik aan Pim Fortuyn denken.
wimpiequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde hem Pim noemen maar toen moest ik aan Pim Fortuyn denken.
hou het in de gaten 👀quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zomerseizoen loopt al weer bijna op zijn eind bij de kleding dus de herfst/winter collectie zal over een paar weken weer live gaan en dan moeten ze van deze zomerse dingen af
Je bedoeld omdat ze niet goed voor je voeten zijn?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:12 schreef Flory het volgende:
Ik heb een beetje Liesje smaak denk ik qua kleding![]()
En die schoentjes kan ik ook niet op lopen, als ze er al zouden zijn in mijn maat dan
Heb je nu een zeugje en een castraat?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |