ja nou ja aan mijn fietsmeters vooral dan he.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer dingen niet leverbaar
Weer dingen kapot bij aankomst
Weer dingen dubbel aangeslagen
Dit is het vette vieze schijtPlus, de groeten.
Ja, hilarischquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Zo een baas he deze jongen![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-nacht-in-fabriek
maakt mij serieus echt blij wat voor een succes die heeft behaald met zijn filmpjes
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hilarisch
Dat handgebaar ook
Moet iemand toch zelf wetenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen thuisbezorgen, prima als je bejaard of gehandicapt bent, of een razend drukke CEO met meer dan 16 kinderen maar anders is het toch een fluitje van een cent om zelf te doen?
Carpaccio uit de oven.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef kree het volgende:
goh mijn ma komt hier zo eten dus moet ik nog gaan koken ook. En boodschappen doen.
Totaal geen inspiratie wat te maken.
Zat te denken aan iets simpels ofzo, jullie een idee?
rijst met ketchupquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef kree het volgende:
goh mijn ma komt hier zo eten dus moet ik nog gaan koken ook. En boodschappen doen.
Ja dat is waar maar ik vind het een kleine moeite, nou ja ik huppel zelf gewoon graag rond in supermarktenquote:
ik moest Googlenquote:
Kapsalon laten bezorgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef kree het volgende:
Als iedereen zoals jij was ging het echt gruwelijk fout met deze lieve planeet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik vind het een kleine moeite, nou ja ik huppel zelf gewoon graag rond in supermarkten
Ik dacht aan iets met rijst., Maar morgen eet ik bij mijn ma. En die had Nasi in de planning.quote:
Is ze rijk of zo?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:33 schreef kree het volgende:
Maar het moet wel ok genoeg zijn om mn ma beetje te vriend te houden
Integendeel, dan was iedereen gelukkig en tevreden en helemaal in zijn krachtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iedereen zoals jij was ging het echt gruwelijk fout met deze lieve planeet.
Nee totaal niet, maargoed ik moet een beetje iets wat wel ok is neerzetten. Het liefst dus zonder er onwijs veel moeite voor te doenquote:
In je kracht staanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, dan was iedereen gelukkig en tevreden en helemaal in zijn kracht
ovenschotel kan ook aardappelschijfjes, gehakt, paprika, spitskool creme fraiche en kaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets met rijst., Maar morgen eet ik bij mijn ma. En die had Nasi in de planning.
Nu boeit het mij geen reet of ik de hele week rijst eet of niet. Maar haar dus wel.
Dacht ff aan prei gehakt ovenschotel iets ofzo eigenlijk?
Als het maar simpel is want heb gewoon eigenlijk helemaal geen zin om uitgebreid te koken. Maar het moet wel ok genoeg zijn om mn ma beetje te vriend te houden
Maar als iedereen zoals jij was dan had je geen mensen meer om op neer te kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, dan was iedereen gelukkig en tevreden en helemaal in zijn kracht
Als je te depressief bent om iets te ondernemen maar weet dat je wel even iets van groente in je mik moet duwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen thuisbezorgen, prima als je bejaard of gehandicapt bent, of een razend drukke CEO met meer dan 16 kinderen maar anders is het toch een fluitje van een cent om zelf te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |