SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 24-06-2022 20:55:21 ]
vindtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Of dat ze het fluitje wel leuk vind en dat we een pantyneger als koning krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Gatver, wat zit Nederland toch vol met tyfustuig
Sinds een paar uur is er weer 1 bijgekomen...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Welcome back !quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Er komen geen sollicitaties binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens niet goed gezocht naar vervangend personeel?
Misschien moet je recruiter wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
K word van het rooster gehaald. Het zijn er nu 43kan toch niet dit
Nee dat lijkt mij niks. Zeker nu nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je recruiter worden
Ja denk het ook vaak, dat wordt ooit nog weleens de ondergang van dit land dat dat tyfustuig zich sneller voortplant dan de 'normale' mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Aanneemballetjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je recruiter worden
Ondernemersrisico. niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niks. Zeker nu niet
Maar ben echt bang ze mij dit kwalijk nemen dat k niet kan lopen
Tyfustuig heb je toch overal?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja denk het ook vaak, dat wordt ooit nog weleens de ondergang van dit land dat dat tyfustuig zich sneller voortplant dan de 'normale' mensen.
Vreselijke tokkiegedrag van mensen. Gewoon eerste klas gaan zitten terwijl je daar geen kaartje voor hebt. De conducteur recht in zijn smoel uitlachen en gewoon blijven zitten.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Morgen komt dat cruiseschip met die Koopappartementen
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ondernemersrisico. niet jouw probleem.
Ja das idd onbeschoftquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreselijke tokkiegedrag van mensen. Gewoon eerste klas gaan zitten terwijl je daar geen kaartje voor hebt. De conducteur recht in zijn smoel uitlachen en gewoon blijven zitten.
Wat een grafland.
Je moet je even inschrijven voor een opleiding Toerisme en die niet afmaken, kun je zo beginnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niks. Zeker nu niet
Maar ben echt bang ze mij dit kwalijk nemen dat k niet kan lopen
Die opleiding heb k al gedaan :pquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je even inschrijven voor een opleiding Toerisme en die niet afmaken, kun je zo beginnen.
Ik ben maar ergens anders gaan zitten. Kan er niet tegenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar het neemt wel steeds meer toe.
Kun je jezelf niet af laten keuren? Hoef je nooit meer te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is wel zokan er ook niks aan doen en heb het geprobeerd ook maar toch
maar als halve management vetrekt moet k mij ook niet schuldig voelen eigenlijk
ik zou aanbieden te helpen hem eruit te gooienquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreselijke tokkiegedrag van mensen. Gewoon eerste klas gaan zitten terwijl je daar geen kaartje voor hebt. De conducteur recht in zijn smoel uitlachen en gewoon blijven zitten.
Wat een grafland.
Respectquote:
Blijf liever heelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou aanbieden te helpen hem eruit te gooien
Oh dat weet k niet. Altijd horeca gewerkt :pquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Respect
Lijkt mij niet makkelijk
Allemaal zeurmensen
Kan ze jouw collega wordenquote:
Voor een onsteking?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet af laten keuren? Hoef je nooit meer te werken.
In Engeland springen er twintig mensen op als een zwangere vrouw in het OV wil zitten, is gewoon een kwestie van opvoeding.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben maar ergens anders gaan zitten. Kan er niet tegen
Is dat een programma?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mee aan het volgende seizoen van "wie is de reisleider"
Wajong voor het leven pakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet af laten keuren? Hoef je nooit meer te werken.
Vriendin van mij heeft in het toerisme als reisleidster gewerktquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat weet k niet. Altijd horeca gewerkt :p
Wel handig voor als je niet van je geld af kunt komenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://aboardtheworld.com/residences/
Lijkt mij ook niets neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft in het toerisme als reisleidster gewerkt
Lijkt mij de hel
Kiest ze toch zelf voorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland springen er twintig mensen op als een zwangere vrouw in het OV wil zitten, is gewoon een kwestie van opvoeding.
Gezag betekent hier gewoon niks. In Hongarije werd ook een kerel aangesproken door de conducteur. Die maakte zich niet snel genoeg uit de benen en kreeg een grote bek. Hier druipt de conducteur af. En dat graftuig weet het.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland springen er twintig mensen op als een zwangere vrouw in het OV wil zitten, is gewoon een kwestie van opvoeding.
waar dan? niet in london iigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veiligheid en servicequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:01 schreef mschol het volgende:
zou mooi zijn als er gewoon spoorwegpolitie op het volgende station klaar staat, instapt en die gozer oppakt
Maar wel blij om terug te zijn dus :pquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezag betekent hier gewoon niks. In Hongarije werd ook een kerel aangesproken door de conducteur. Die maakte zich niet snel genoeg uit de benen en kreeg een grote bek. Hier druipt de conducteur af. En dat graftuig weet het.
Dat trek ik ook slecht. En toch heb je conducteurs die overwicht hebben, maar snap dat niet iedere conducteur daar tegen opgewassen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben maar ergens anders gaan zitten. Kan er niet tegen
Oh ja, daar moet je wel naar luisteren natuurljkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien mocht ze haar foetus wel niet weg laten halen van Dimmy.
verschilt natuurlijk ook per conducteurquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezag betekent hier gewoon niks. In Hongarije werd ook een kerel aangesproken door de conducteur. Die maakte zich niet snel genoeg uit de benen en kreeg een grote bek. Hier druipt de conducteur af. En dat graftuig weet het.
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wel blij om terug te zijn dus :p
Heb gelijk een drie kamer appartement gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://aboardtheworld.com/residences/
Vind sowieso mensen die al bellend iets af rekenen en amper hallo zeggen echt dikke aso’squote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat trek ik ook slecht. En toch heb je conducteurs die overwicht hebben, maar snap dat niet iedere conducteur daar tegen opgewassen is.
Zat afgelopen week ook een keer eerste klas en daar was een op het uiterlijke heel nette man aan het bellen in de stiltecoupé. Conducteur zei er wat van, maar de man vond het nodig om toch nog 10 minuten lekker door te gaan met z'n gesprek. Had niet veel langer moeten duren of ik was er wel iets van gaan zeggen. En zo iemand vind ik ook een tokkie ook al ziet hij er netjes uit en is hij misschien de baas van een groot bedrijf.
En een topic openen op fok.quote:
Ja, dat trek ik ook niet. Mensen hebben echt 0 respect voor regels, voor anderen, noem maar op.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat trek ik ook slecht. En toch heb je conducteurs die overwicht hebben, maar snap dat niet iedere conducteur daar tegen opgewassen is.
Zat afgelopen week ook een keer eerste klas en daar was een op het uiterlijke heel nette man aan het bellen in de stiltecoupé. Conducteur zei er wat van, maar de man vond het nodig om toch nog 10 minuten lekker door te gaan met z'n gesprek. Had niet veel langer moeten duren of ik was er wel iets van gaan zeggen. En zo iemand vind ik ook een tokkie ook al ziet hij er netjes uit en is hij misschien de baas van een groot bedrijf.
Klopt, thuis in Marokko durven ze niet zo'n grote bek tegen politie etc. te hebben. Daar is het gelijk een lat in de nek.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien mocht ze haar foetus wel niet weg laten halen van Dimmy.
Zijn gewoon Nederlanders hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, thuis in Marokko durven ze niet zo'n grote bek tegen politie etc. te hebben. Daar is het gelijk een lat in de nek.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef kree het volgende:
ga me hier maar eens melden dan want hoor dat het gezellig is in deze SC
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders hoor.
Ook terugsturen naar Marokkoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders hoor.
Las dat China goede opvoedingskampen heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook terugsturen naar Marokko![]()
Geen uitzonderingen kom maar weer terug als je een jaartje heropvoedingskamp hebt gedaan
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
5e generatie of zo
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze scquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef kree het volgende:
ga me hier maar eens melden dan want hoor dat het gezellig is in deze SC
Wel allemaal samen 1 auto gekocht om mee rond te rijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.
Geen zorgen, kan er trouwens uren over doorkletsen nog, maar heb mijn leven gebeterd wel onderhand.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze sc
onze SC woont in krasjesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt.. minimaal 10 miljoen, incl aanhang en snorrenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.
Ja, laten we dat maar niet doen, Kreequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen, kan er trouwens uren over doorkletsen nog, maar heb mijn leven gebeterd wel onderhand.
Maar ok ga graag nog in discussie erover hoe onterecht ik alles wel niet vond met krasjes etc enzo.
Wel een patserbakquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel allemaal samen 1 auto gekocht om mee rond te rijden.
nee de laatste keer was ook lange topic reeks en toen uiteindelijk alles dicht en ik een ban hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, laten we dat maar niet doen, Kree
En van die harige knoflookbaby's.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt.. minimaal 10 miljoen, incl aanhang en snorren
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben gewoon licht in mijn hoofd van boosheid
Net cavia’squote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En van die harige knoflookbaby's.
Snorrenschijfjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net cavia’s
Gelijk al harig bij de geboorte ...
Ow dan ga ik weerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ik luister eigenlijk alleen naar Radio 1 in de auto. De rest is Spotify.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
luisteren jullie wel eens radio in de ochtend of middag shows die er zijn?
Ik heb problemen om even wat leuks te vinden namelijk als ik in de ochtend weer in de auto zit.
538 is beetje flauw en voor de rest is er niet heel veel leuks.
538 of Slam en meestal ben ik het halverwege de reis zat en knal ik spotify aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
Ik heb problemen om even wat leuks te vinden namelijk als ik in de ochtend weer in de auto zit.
radio 2 of 3 in de middag op werkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
Gewoon een podcast aanzettenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen naar Radio 1 in de auto. De rest is Spotify.
Hoezo "ook" ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger had je user Conflict,die was ook iedere dag jarig
Vind het wel relaxed tijdens huishoudelijke klusjesquote:
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.
ben trouwens nu geen fan meer van hem. maar op de radio was het toen wel leuk
en een groepje kinderen om af te schieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis machinegeweer bij 300 hamburgers.
Jensen en Jan Paparazziquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.
ben trouwens nu geen fan meer van hem. maar op de radio was het toen wel leuk
Foetussen zijn veel belangrijkerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een groepje kinderen om af te schieten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef maily het volgende:
[..]Lust je een bal met mayo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?
Ver-schrik-ke-lijk dat soort volk en die poephumorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jensen en Jan PaparazziHij is helemaal van het padje af inmiddels geloof ik, maar was vroeger leuk ja op de radio. Voordat ie met die talkshow begon.
Ik was toen een tiener en vond het prachtigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk dat soort volk en die poephumor
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste radio tijd gemist. hahaquote:
Dit ja. Heb daarna nog een paar andere ochtendshows geprobeerd maar was het toch allemaal net nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leuk
Maar was al vaag van ineens gecanceld enzo eerder.
Niks kan Jensen in de ochtend toppen tot nu toe trouwens toen ie nog leuk was op de radio
*veegt mayo van zich af*quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja sorry ... ik weet dat jij er anders over denkt, en dat respecteer ik hoor, echt waar!!
Ik vond het ook leuk als ie een random persoon in het buitenland ging bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:25 schreef kree het volgende:
ik zocht nog ff het fragmentje van Jensen trouwens waar ie compleet alles in de zeik nam. van ik neem mijn momentje even op de radio om iedereen af te zeiken. weet dat het er is, maar kan het ff niet vinden met waarop ik op zoek.
heerlijk dat. toen kon dat nog. haha
anders duwen haar gezamelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna spring je in de mosterd?
Toen ik nog puber was vond ik zijn avondshows hilarisch. Met de relatietest en ....piepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leuk
Maar was al vaag van ineens gecanceld enzo eerder.
"Uncle Jimmy". of die Groningers met energie ptt afsluiten etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk als ie een random persoon in het buitenland ging bellen
Ja voor @maily welquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna spring je in de mosterd?
Zou het ook geen sport willen noemen. Maar wel lekker om even af te reageren, zou eigenlijk weer vaker naar de schietbaan moeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje met een collega mee geweest. Het is niet echt mijn "sport".
Je mag zoeken, ik fok mobiel met een slechte verbindingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
"Uncle Jimmy". of die Groningers met energie ptt afsluiten etc.
zoek jij de links of ik
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag zoeken, ik fok mobiel met een slechte verbinding
Dat afreageren dat ken ik niet. Ook met boksen heb ik dat nooit gehad, met schieten ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou het ook geen sport willen noemen. Maar wel lekker om even af te reageren, zou eigenlijk weer vaker naar de schietbaan moeten.
gatver. Nee bud. dat kan echt nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je voor mij in pindasaus springen?
Geen fan van Jensen zoals ie nu is op tv etc. op de radio was ie leukquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je voor mij in pindasaus springen?
jij steekt wel liever in alles een stokje volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.
In ballie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me weer helemaal terugdenken aan de goede oude tijd op m'n zolderkamer, met m'n radio met antenne die ik in de juiste hoek vast moest tapen aan een kastje om Jensen te kunnen ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja is goedquote:
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Glastonbury. Hele avond alweer muziek aan het luisteren. Kunnen Nederlandse festivals nog iets van leren.
Die hebben niet zo'n goede line-ups en registratie online of op tv.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?
Ik zag datquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?
Alsof jij niet even was gaan kijken naar Maanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
daar stonden. Geen idee wie er afgezegd had maar ze konden blijkbaar echt geen vervanger vinden.
nou ja geloof dat ze best populair zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
daar stonden. Geen idee wie er afgezegd had maar ze konden blijkbaar echt geen vervanger vinden.
Maan heeft nog een waslijst aan bekende muzikanten waar mee ze naar bed wil...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
Met Koreaanse acteurs of gewoon nagesynchroniseerd in het Koreaans?🤔quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:43 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen om een succesvolle serie - la casa de papel - nu in het Koreaans uit te brengen?
De laatste drie seizoenen waren als matig en overbodig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:43 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen om een succesvolle serie - la casa de papel - nu in het Koreaans uit te brengen?
Lol nee hoor. Maar ik denk dat maar weinig mensen zin hebben om Jensen van vroeger terug te luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:44 schreef kree het volgende:
nog eentje dan, dit soort shit wil ik horen enzo op de radio. er is nog veel meer maar dat moeten jullie maar even zoeken dan. Ik bebrijp al dat ik. nu beetje tot de oudere generatie behoor hier
Koreaanse acteurs.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met Koreaanse acteurs of gewoon nagesynchroniseerd in het Koreaans?🤔
Ja dat denk ik maar dat is ook wel door wat ie deed nadat ie in het begin gewoon op de radio was.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee hoor. Maar ik denk dat maar weinig mensen zin hebben om Jensen van vroeger terug te luisteren.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is goed
Eerste half uur is mosterd en na een korte pauze van 10 minuten ga ik de pindasaus in
Ik bedoel dat de meeste hier van de generatie zijn van toen hij hip was. Verder dus totaal geen zin om nog eens te luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat denk ik maar dat is ook wel door wat ie deed nadat ie in het begin gewoon op de radio was.
Toen vond ik het echt wel grappig namelijk. en nu nog als ik het terug luister.
Maar alles daarna heb ik niks meer met hem eigenlijk. Jan papperie deed het hem ook nog wel trouwens en andere side kicks.
Toen ie naar de middag ging is alles berg-afwaarts gegaan. en met naar de tv helemaal al
Jammer dat wss de meeste niet het eerste kennen nu van de radio in de ochtend
Heb het net maar ff een beetje gegoogled, wat een suffe ongeloofwaardige verhaallijnquote:
tja ik blijf het toch wel grappig vinden om dan weer eens na te zoeken. en denk ik tja. zo ging het toen.. vergelijk het met nu en denk ik het is allemaal maar flauw enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de meeste hier van de generatie zijn van toen hij hip was. Verder dus totaal geen zin om nog eens te luisteren.
sushiiiiiiiquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja geloof dat ze best populair zijn
Nou dat is toch ook gewoon prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik blijf het toch wel grappig vinden om dan weer eens na te zoeken. en denk ik tja. zo ging het toen.. vergelijk het met nu en denk ik het is allemaal maar flauw enzo
Ik zeg alleen dat je niet tot de oudere generatie behoort hier omdat veel mensen hier al wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:44 schreef kree het volgende:
nog eentje dan, dit soort shit wil ik horen enzo op de radio. er is nog veel meer maar dat moeten jullie maar even zoeken dan. Ik bebrijp al dat ik. nu beetje tot de oudere generatie behoor hier
Ja duidelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook gewoon prima.
[..]
Ik zeg alleen dat je niet tot de oudere generatie behoort hier omdat veel mensen hier al wat ouder zijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooo buuuurrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik moet over 10 uur op het werk zijn..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook vroeg gaan slapen. Zou verstandig zijn.
Ja. Maar het is nu vrijdagquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook vroeg gaan slapen. Zou verstandig zijn.
22.13 uur jaquote:
Denk dat de stikstof de schuldige is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
slaap al dagen lamlendig en verkreukeld...
klote hitte
Ja, excuses voor de overlast alvastquote:
Meest. Epische. Meltdown. Ever.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
deze vrouw
https://fb.watch/dRRk2Z0XQS/
gtfo met je fvdquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BBB is partijkartel.
Stem FvD.
Meh, vond die van 6 januari '21 epischerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest. Epische. Meltdown. Ever.![]()
Gideon van Meijeren als minister van Defensie, Immigratie en Binnelandse zakenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BBB is partijkartel.
Stem FvD.
Nou nou, een kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vertel?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
slaap al dagen lamlendig en verkreukeld...
klote hitte
ze heeft gewoon gelijk natuurlijk. Is niet anders dat moslims nu hier gaan bepalen dat niet moslims ook gesluierd over straat moeten, zou je ook niet pikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
monsterquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon te heet... tijd voor winter
Het is 18 graden en Etto-act is vermoeiend aan het worden. Zal wel aan vakantie toe zijn, dat kanquote:
Oh die paar wazige oma's en cosplayer die door de politie het Capitol werden binnengelaten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meh, vond die van 6 januari '21 epischer
nou de complotmarmot kan het beste gewoon kamerlid blijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gideon van Meijeren als minister van Defensie, Immigratie en Binnelandse zaken
binnen gelaten zelfs.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die paar wazige oma's en cosplayer die door de politie het Capitol werden binnengelaten?
8 jaar zomerhuisje gewoon particulier en was niet te harden in alles. In zomer met hitte en winter te koud.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon te heet... tijd voor winter
Oh niet dit. bedoelde de 2016 verkiezingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, een kinderhand is gauw gevuld![]()
Ze zegt gewoon logische ware dingen.
Etto-act is niet de enige die vermoeiend aan het worden isquote:
ik zag ze veiligheidsdiensten bestormen en ruiten slopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. Is op de bewakingsbeelden te zien en er zijn zelf al mensen voor vrijgesproken.
En die mensen zijn daar ook terecht voor opgepakt. Maar ze waren binnengelaten door de beveiliging.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag ze veiligheidsdiensten bestormen en ruiten slopen?
Ja rigged & stolenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh niet dit. bedoelde de 2016 verkiezing
kom danquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is 18 graden en Etto-act is vermoeiend aan het worden. Zal wel aan vakantie toe zijn, dat kan
Hardcore feest. Duurt tot morgenochtend 6 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
er is ergens livemuziek en weet niet tot hoe laat het duurt
Hier ook, ben je stiekem in het dorpquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
er is ergens livemuziek en weet niet tot hoe laat het duurt
Bekijk het maar. K ga lekker buiten zitten dalekquote:
Die mensen die de trappen bestormde , de officials aanvielen etc?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die mensen zijn daar ook terecht voor opgepakt. Maar ze waren binnengelaten door de beveiliging.
nu nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk het maar. K ga lekker buiten zitten dalek
Waarvoor niet? Nu schijnt de zon niet meer in m'n bek.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die paar wazige oma's en cosplayer die door de politie het Capitol werden binnengelaten?
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog steeds een insurrection. Trump's eeuwige nalatenschap: de debilisering van de VSquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En allemaal ongewapend. Worst. Insurrection. Ever.
Ik las geen schijntquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor niet? Nu schijnt de zon niet meer in m'n bek.
2024 babyquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog steeds een insurrection. Trump's eeuwige nalatenschap: de debilisering van de VS
Beetje leuke muziekjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien duurt het tot 11 uur, wacht daar wel op
KOM VECHTEN DANquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rigged & stolen![]()
Ga ff in POL klieren anders
Nou ja, dan kun je daarna de VS inderdaad helemaal afschrijven.quote:
God wat ben jij dom.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet de scherpste messen uit de lade.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Denk dat de democraten geen andere bejaarde kunnen vinden die het wel even wil doen. Bij de Republikeinen hebben ze ook niet echt alternatieven zolang Trump mee wil doen.quote:
Trumpisten zijn dat doorgaans sowieso nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet de scherpste messen uit de lade.
Jon Schaffer...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet de scherpste messen uit de lade.
DeSantis bij de Republikeinen eventueel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Denk dat de democraten geen andere bejaarde kunnen vinden die het wel even wil doen. Bij de Republikeinen hebben ze ook niet echt alternatieven zolang Trump mee wil doen.
POL / [AMV] #998 18 U.S.C. § 1512(c)/ 18 U.S.C. § 371quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat wandelend fossiel Biden herkozen gaat worden?
Ze hebben niet eens door dat Homelander Trump moet voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trumpisten zijn dat doorgaans sowieso niet
Oh jee het gaat een keer over iets anders dan eten, poepen en slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
POL / [AMV] #998 18 U.S.C. § 1512(c)/ 18 U.S.C. § 371
Nou je bent er al de hele dag over aan het drammenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jee het gaat een keer over iets anders dan eten, poepen en slapen.
Bij beide partijen zitten teveel oude mannen die nog de scepter zwaaien. Zie dat allebei niet zo snel gebeuren, komt weer een oudgediende die ze kansrijker vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DeSantis bij de Republikeinen eventueel.
Zie Michelle Obama nog wel winnen. Maar die heeft al aangeven niet te runnen
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je al geld uitgegeven aan schoenen? Die van mij komen morgen
ben pas vanaf 17 uur onlinequote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je bent er al de hele dag over aan het drammen
ze mag hier gewoon daar over praten hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je bent er al de hele dag over aan het drammen
Tosti?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen avondeten op. Maar ik kan alleen een boterham maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |