quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is goed
Eerste half uur is mosterd en na een korte pauze van 10 minuten ga ik de pindasaus in
Ik bedoel dat de meeste hier van de generatie zijn van toen hij hip was. Verder dus totaal geen zin om nog eens te luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat denk ik maar dat is ook wel door wat ie deed nadat ie in het begin gewoon op de radio was.
Toen vond ik het echt wel grappig namelijk. en nu nog als ik het terug luister.
Maar alles daarna heb ik niks meer met hem eigenlijk. Jan papperie deed het hem ook nog wel trouwens en andere side kicks.
Toen ie naar de middag ging is alles berg-afwaarts gegaan. en met naar de tv helemaal al
Jammer dat wss de meeste niet het eerste kennen nu van de radio in de ochtend
Heb het net maar ff een beetje gegoogled, wat een suffe ongeloofwaardige verhaallijnquote:
tja ik blijf het toch wel grappig vinden om dan weer eens na te zoeken. en denk ik tja. zo ging het toen.. vergelijk het met nu en denk ik het is allemaal maar flauw enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de meeste hier van de generatie zijn van toen hij hip was. Verder dus totaal geen zin om nog eens te luisteren.
sushiiiiiiiquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja geloof dat ze best populair zijn
Nou dat is toch ook gewoon prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik blijf het toch wel grappig vinden om dan weer eens na te zoeken. en denk ik tja. zo ging het toen.. vergelijk het met nu en denk ik het is allemaal maar flauw enzo
Ik zeg alleen dat je niet tot de oudere generatie behoort hier omdat veel mensen hier al wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:44 schreef kree het volgende:
nog eentje dan, dit soort shit wil ik horen enzo op de radio. er is nog veel meer maar dat moeten jullie maar even zoeken dan. Ik bebrijp al dat ik. nu beetje tot de oudere generatie behoor hier
Ja duidelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook gewoon prima.
[..]
Ik zeg alleen dat je niet tot de oudere generatie behoort hier omdat veel mensen hier al wat ouder zijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooo buuuurrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik moet over 10 uur op het werk zijn..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook vroeg gaan slapen. Zou verstandig zijn.
Ja. Maar het is nu vrijdagquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook vroeg gaan slapen. Zou verstandig zijn.
22.13 uur jaquote:
Denk dat de stikstof de schuldige is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
slaap al dagen lamlendig en verkreukeld...
klote hitte
Ja, excuses voor de overlast alvastquote:
Meest. Epische. Meltdown. Ever.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
deze vrouw
https://fb.watch/dRRk2Z0XQS/
gtfo met je fvdquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BBB is partijkartel.
Stem FvD.
Meh, vond die van 6 januari '21 epischerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest. Epische. Meltdown. Ever.![]()
Gideon van Meijeren als minister van Defensie, Immigratie en Binnelandse zakenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BBB is partijkartel.
Stem FvD.
Nou nou, een kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vertel?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
slaap al dagen lamlendig en verkreukeld...
klote hitte
ze heeft gewoon gelijk natuurlijk. Is niet anders dat moslims nu hier gaan bepalen dat niet moslims ook gesluierd over straat moeten, zou je ook niet pikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
monsterquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon te heet... tijd voor winter
Het is 18 graden en Etto-act is vermoeiend aan het worden. Zal wel aan vakantie toe zijn, dat kanquote:
Oh die paar wazige oma's en cosplayer die door de politie het Capitol werden binnengelaten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meh, vond die van 6 januari '21 epischer
nou de complotmarmot kan het beste gewoon kamerlid blijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gideon van Meijeren als minister van Defensie, Immigratie en Binnelandse zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |