En van die harige knoflookbaby's.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt.. minimaal 10 miljoen, incl aanhang en snorren
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben gewoon licht in mijn hoofd van boosheid
Net cavia’squote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En van die harige knoflookbaby's.
Snorrenschijfjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net cavia’s
Gelijk al harig bij de geboorte ...
Ow dan ga ik weerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze sc
quote:
Ik luister eigenlijk alleen naar Radio 1 in de auto. De rest is Spotify.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
luisteren jullie wel eens radio in de ochtend of middag shows die er zijn?
Ik heb problemen om even wat leuks te vinden namelijk als ik in de ochtend weer in de auto zit.
538 is beetje flauw en voor de rest is er niet heel veel leuks.
538 of Slam en meestal ben ik het halverwege de reis zat en knal ik spotify aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
Ik heb problemen om even wat leuks te vinden namelijk als ik in de ochtend weer in de auto zit.
radio 2 of 3 in de middag op werkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
Gewoon een podcast aanzettenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen naar Radio 1 in de auto. De rest is Spotify.
Hoezo "ook" ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger had je user Conflict,die was ook iedere dag jarig
Vind het wel relaxed tijdens huishoudelijke klusjesquote:
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.
ben trouwens nu geen fan meer van hem. maar op de radio was het toen wel leuk
en een groepje kinderen om af te schieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis machinegeweer bij 300 hamburgers.
Jensen en Jan Paparazziquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.
ben trouwens nu geen fan meer van hem. maar op de radio was het toen wel leuk
Foetussen zijn veel belangrijkerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een groepje kinderen om af te schieten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef maily het volgende:
[..]Lust je een bal met mayo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?
Ver-schrik-ke-lijk dat soort volk en die poephumorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jensen en Jan PaparazziHij is helemaal van het padje af inmiddels geloof ik, maar was vroeger leuk ja op de radio. Voordat ie met die talkshow begon.
Ik was toen een tiener en vond het prachtigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk dat soort volk en die poephumor
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste radio tijd gemist. hahaquote:
Dit ja. Heb daarna nog een paar andere ochtendshows geprobeerd maar was het toch allemaal net nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leuk
Maar was al vaag van ineens gecanceld enzo eerder.
Niks kan Jensen in de ochtend toppen tot nu toe trouwens toen ie nog leuk was op de radio
*veegt mayo van zich af*quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja sorry ... ik weet dat jij er anders over denkt, en dat respecteer ik hoor, echt waar!!
Ik vond het ook leuk als ie een random persoon in het buitenland ging bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:25 schreef kree het volgende:
ik zocht nog ff het fragmentje van Jensen trouwens waar ie compleet alles in de zeik nam. van ik neem mijn momentje even op de radio om iedereen af te zeiken. weet dat het er is, maar kan het ff niet vinden met waarop ik op zoek.
heerlijk dat. toen kon dat nog. haha
anders duwen haar gezamelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna spring je in de mosterd?
Toen ik nog puber was vond ik zijn avondshows hilarisch. Met de relatietest en ....piepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leuk
Maar was al vaag van ineens gecanceld enzo eerder.
"Uncle Jimmy". of die Groningers met energie ptt afsluiten etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk als ie een random persoon in het buitenland ging bellen
Ja voor @maily welquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna spring je in de mosterd?
Zou het ook geen sport willen noemen. Maar wel lekker om even af te reageren, zou eigenlijk weer vaker naar de schietbaan moeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje met een collega mee geweest. Het is niet echt mijn "sport".
Je mag zoeken, ik fok mobiel met een slechte verbindingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
"Uncle Jimmy". of die Groningers met energie ptt afsluiten etc.
zoek jij de links of ik
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag zoeken, ik fok mobiel met een slechte verbinding
Dat afreageren dat ken ik niet. Ook met boksen heb ik dat nooit gehad, met schieten ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou het ook geen sport willen noemen. Maar wel lekker om even af te reageren, zou eigenlijk weer vaker naar de schietbaan moeten.
gatver. Nee bud. dat kan echt nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je voor mij in pindasaus springen?
Geen fan van Jensen zoals ie nu is op tv etc. op de radio was ie leukquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je voor mij in pindasaus springen?
jij steekt wel liever in alles een stokje volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.
In ballie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me weer helemaal terugdenken aan de goede oude tijd op m'n zolderkamer, met m'n radio met antenne die ik in de juiste hoek vast moest tapen aan een kastje om Jensen te kunnen ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja is goedquote:
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Glastonbury. Hele avond alweer muziek aan het luisteren. Kunnen Nederlandse festivals nog iets van leren.
Die hebben niet zo'n goede line-ups en registratie online of op tv.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?
Ik zag datquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?
Alsof jij niet even was gaan kijken naar Maanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
daar stonden. Geen idee wie er afgezegd had maar ze konden blijkbaar echt geen vervanger vinden.
nou ja geloof dat ze best populair zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
daar stonden. Geen idee wie er afgezegd had maar ze konden blijkbaar echt geen vervanger vinden.
Maan heeft nog een waslijst aan bekende muzikanten waar mee ze naar bed wil...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
Met Koreaanse acteurs of gewoon nagesynchroniseerd in het Koreaans?🤔quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:43 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen om een succesvolle serie - la casa de papel - nu in het Koreaans uit te brengen?
De laatste drie seizoenen waren als matig en overbodig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:43 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen om een succesvolle serie - la casa de papel - nu in het Koreaans uit te brengen?
Lol nee hoor. Maar ik denk dat maar weinig mensen zin hebben om Jensen van vroeger terug te luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:44 schreef kree het volgende:
nog eentje dan, dit soort shit wil ik horen enzo op de radio. er is nog veel meer maar dat moeten jullie maar even zoeken dan. Ik bebrijp al dat ik. nu beetje tot de oudere generatie behoor hier
Koreaanse acteurs.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met Koreaanse acteurs of gewoon nagesynchroniseerd in het Koreaans?🤔
Ja dat denk ik maar dat is ook wel door wat ie deed nadat ie in het begin gewoon op de radio was.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee hoor. Maar ik denk dat maar weinig mensen zin hebben om Jensen van vroeger terug te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |