Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
5e generatie of zo
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze scquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef kree het volgende:
ga me hier maar eens melden dan want hoor dat het gezellig is in deze SC
Wel allemaal samen 1 auto gekocht om mee rond te rijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.
Geen zorgen, kan er trouwens uren over doorkletsen nog, maar heb mijn leven gebeterd wel onderhand.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze sc
onze SC woont in krasjesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt.. minimaal 10 miljoen, incl aanhang en snorrenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.
Ja, laten we dat maar niet doen, Kreequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen, kan er trouwens uren over doorkletsen nog, maar heb mijn leven gebeterd wel onderhand.
Maar ok ga graag nog in discussie erover hoe onterecht ik alles wel niet vond met krasjes etc enzo.
Wel een patserbakquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel allemaal samen 1 auto gekocht om mee rond te rijden.
nee de laatste keer was ook lange topic reeks en toen uiteindelijk alles dicht en ik een ban hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, laten we dat maar niet doen, Kree
En van die harige knoflookbaby's.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt.. minimaal 10 miljoen, incl aanhang en snorren
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben gewoon licht in mijn hoofd van boosheid
Net cavia’squote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En van die harige knoflookbaby's.
Snorrenschijfjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net cavia’s
Gelijk al harig bij de geboorte ...
Ow dan ga ik weerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Ik luister eigenlijk alleen naar Radio 1 in de auto. De rest is Spotify.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
luisteren jullie wel eens radio in de ochtend of middag shows die er zijn?
Ik heb problemen om even wat leuks te vinden namelijk als ik in de ochtend weer in de auto zit.
538 is beetje flauw en voor de rest is er niet heel veel leuks.
538 of Slam en meestal ben ik het halverwege de reis zat en knal ik spotify aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
Ik heb problemen om even wat leuks te vinden namelijk als ik in de ochtend weer in de auto zit.
radio 2 of 3 in de middag op werkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
Gewoon een podcast aanzettenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:15 schreef kree het volgende:
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen naar Radio 1 in de auto. De rest is Spotify.
Hoezo "ook" ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger had je user Conflict,die was ook iedere dag jarig
Vind het wel relaxed tijdens huishoudelijke klusjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |