quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien mocht ze haar foetus wel niet weg laten halen van Dimmy.
Zijn gewoon Nederlanders hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, thuis in Marokko durven ze niet zo'n grote bek tegen politie etc. te hebben. Daar is het gelijk een lat in de nek.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef kree het volgende:
ga me hier maar eens melden dan want hoor dat het gezellig is in deze SC
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders hoor.
Ook terugsturen naar Marokkoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders hoor.
Las dat China goede opvoedingskampen heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook terugsturen naar Marokko![]()
Geen uitzonderingen kom maar weer terug als je een jaartje heropvoedingskamp hebt gedaan
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
5e generatie of zo
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze scquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:06 schreef kree het volgende:
ga me hier maar eens melden dan want hoor dat het gezellig is in deze SC
Wel allemaal samen 1 auto gekocht om mee rond te rijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.
Geen zorgen, kan er trouwens uren over doorkletsen nog, maar heb mijn leven gebeterd wel onderhand.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze sc
onze SC woont in krasjesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We doen wel even een blaastest want we willen geen krasjes op onze sc
Echt.. minimaal 10 miljoen, incl aanhang en snorrenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan inmiddels een familie van 8 miljoen mensen.
Ja, laten we dat maar niet doen, Kreequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen, kan er trouwens uren over doorkletsen nog, maar heb mijn leven gebeterd wel onderhand.
Maar ok ga graag nog in discussie erover hoe onterecht ik alles wel niet vond met krasjes etc enzo.
Wel een patserbakquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel allemaal samen 1 auto gekocht om mee rond te rijden.
nee de laatste keer was ook lange topic reeks en toen uiteindelijk alles dicht en ik een ban hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, laten we dat maar niet doen, Kree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |