In ballie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.
Doet me weer helemaal terugdenken aan de goede oude tijd op m'n zolderkamer, met m'n radio met antenne die ik in de juiste hoek vast moest tapen aan een kastje om Jensen te kunnen ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.
ja is goedquote:
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Glastonbury. Hele avond alweer muziek aan het luisteren. Kunnen Nederlandse festivals nog iets van leren.
Die hebben niet zo'n goede line-ups en registratie online of op tv.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?
Ik zag datquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben toch pinkpop en lowlands?
Alsof jij niet even was gaan kijken naar Maanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
daar stonden. Geen idee wie er afgezegd had maar ze konden blijkbaar echt geen vervanger vinden.
nou ja geloof dat ze best populair zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
daar stonden. Geen idee wie er afgezegd had maar ze konden blijkbaar echt geen vervanger vinden.
Maan heeft nog een waslijst aan bekende muzikanten waar mee ze naar bed wil...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag datMaan
en
![]()
Snelle
![]()
Met Koreaanse acteurs of gewoon nagesynchroniseerd in het Koreaans?🤔quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:43 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen om een succesvolle serie - la casa de papel - nu in het Koreaans uit te brengen?
De laatste drie seizoenen waren als matig en overbodig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:43 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen om een succesvolle serie - la casa de papel - nu in het Koreaans uit te brengen?
Lol nee hoor. Maar ik denk dat maar weinig mensen zin hebben om Jensen van vroeger terug te luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:44 schreef kree het volgende:
nog eentje dan, dit soort shit wil ik horen enzo op de radio. er is nog veel meer maar dat moeten jullie maar even zoeken dan. Ik bebrijp al dat ik. nu beetje tot de oudere generatie behoor hier
Koreaanse acteurs.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met Koreaanse acteurs of gewoon nagesynchroniseerd in het Koreaans?🤔
Ja dat denk ik maar dat is ook wel door wat ie deed nadat ie in het begin gewoon op de radio was.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee hoor. Maar ik denk dat maar weinig mensen zin hebben om Jensen van vroeger terug te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |