Ik vond het ook leuk als ie een random persoon in het buitenland ging bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:25 schreef kree het volgende:
ik zocht nog ff het fragmentje van Jensen trouwens waar ie compleet alles in de zeik nam. van ik neem mijn momentje even op de radio om iedereen af te zeiken. weet dat het er is, maar kan het ff niet vinden met waarop ik op zoek.
heerlijk dat. toen kon dat nog. haha
anders duwen haar gezamelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna spring je in de mosterd?
Toen ik nog puber was vond ik zijn avondshows hilarisch. Met de relatietest en ....piepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leuk
Maar was al vaag van ineens gecanceld enzo eerder.
"Uncle Jimmy". of die Groningers met energie ptt afsluiten etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk als ie een random persoon in het buitenland ging bellen
Ja voor @maily welquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna spring je in de mosterd?
Zou het ook geen sport willen noemen. Maar wel lekker om even af te reageren, zou eigenlijk weer vaker naar de schietbaan moeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje met een collega mee geweest. Het is niet echt mijn "sport".
Je mag zoeken, ik fok mobiel met een slechte verbindingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
"Uncle Jimmy". of die Groningers met energie ptt afsluiten etc.
zoek jij de links of ik
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag zoeken, ik fok mobiel met een slechte verbinding
Dat afreageren dat ken ik niet. Ook met boksen heb ik dat nooit gehad, met schieten ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou het ook geen sport willen noemen. Maar wel lekker om even af te reageren, zou eigenlijk weer vaker naar de schietbaan moeten.
gatver. Nee bud. dat kan echt nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je voor mij in pindasaus springen?
Geen fan van Jensen zoals ie nu is op tv etc. op de radio was ie leukquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je voor mij in pindasaus springen?
jij steekt wel liever in alles een stokje volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zonder saus, ik steek er liever alleen een stokje in.
In ballie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me weer helemaal terugdenken aan de goede oude tijd op m'n zolderkamer, met m'n radio met antenne die ik in de juiste hoek vast moest tapen aan een kastje om Jensen te kunnen ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |