Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.
ben trouwens nu geen fan meer van hem. maar op de radio was het toen wel leuk
en een groepje kinderen om af te schieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis machinegeweer bij 300 hamburgers.
Jensen en Jan Paparazziquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik vond dat beetje geouwehoer met Jensen in de ochtend wel leuk toen in het begin. Maar ok hoe heten ze die nu op 538 zitten. tis te flauw voor woorden. Ga nu ff voorbeeldje zoeken van Jensen in de ochtend.
ben trouwens nu geen fan meer van hem. maar op de radio was het toen wel leuk
Foetussen zijn veel belangrijkerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een groepje kinderen om af te schieten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef maily het volgende:
[..]Lust je een bal met mayo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?
Ver-schrik-ke-lijk dat soort volk en die poephumorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jensen en Jan PaparazziHij is helemaal van het padje af inmiddels geloof ik, maar was vroeger leuk ja op de radio. Voordat ie met die talkshow begon.
Ik was toen een tiener en vond het prachtigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk dat soort volk en die poephumor
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Robert Jensen? Of bedoel je Frank Dane?
Beste radio tijd gemist. hahaquote:
Dit ja. Heb daarna nog een paar andere ochtendshows geprobeerd maar was het toch allemaal net nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Frank Dane komt weer terug begreep ik, die was ook nog wel leuk
Maar was al vaag van ineens gecanceld enzo eerder.
Niks kan Jensen in de ochtend toppen tot nu toe trouwens toen ie nog leuk was op de radio
*veegt mayo van zich af*quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja sorry ... ik weet dat jij er anders over denkt, en dat respecteer ik hoor, echt waar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |