Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ondernemersrisico. niet jouw probleem.
Ja das idd onbeschoftquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreselijke tokkiegedrag van mensen. Gewoon eerste klas gaan zitten terwijl je daar geen kaartje voor hebt. De conducteur recht in zijn smoel uitlachen en gewoon blijven zitten.
Wat een grafland.
Je moet je even inschrijven voor een opleiding Toerisme en die niet afmaken, kun je zo beginnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niks. Zeker nu niet
Maar ben echt bang ze mij dit kwalijk nemen dat k niet kan lopen
Die opleiding heb k al gedaan :pquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je even inschrijven voor een opleiding Toerisme en die niet afmaken, kun je zo beginnen.
Ik ben maar ergens anders gaan zitten. Kan er niet tegenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar het neemt wel steeds meer toe.
Kun je jezelf niet af laten keuren? Hoef je nooit meer te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is wel zokan er ook niks aan doen en heb het geprobeerd ook maar toch
maar als halve management vetrekt moet k mij ook niet schuldig voelen eigenlijk
ik zou aanbieden te helpen hem eruit te gooienquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreselijke tokkiegedrag van mensen. Gewoon eerste klas gaan zitten terwijl je daar geen kaartje voor hebt. De conducteur recht in zijn smoel uitlachen en gewoon blijven zitten.
Wat een grafland.
Respectquote:
Blijf liever heelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou aanbieden te helpen hem eruit te gooien
Oh dat weet k niet. Altijd horeca gewerkt :pquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Respect
Lijkt mij niet makkelijk
Allemaal zeurmensen
Kan ze jouw collega wordenquote:
Voor een onsteking?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet af laten keuren? Hoef je nooit meer te werken.
In Engeland springen er twintig mensen op als een zwangere vrouw in het OV wil zitten, is gewoon een kwestie van opvoeding.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben maar ergens anders gaan zitten. Kan er niet tegen
Is dat een programma?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mee aan het volgende seizoen van "wie is de reisleider"
Wajong voor het leven pakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet af laten keuren? Hoef je nooit meer te werken.
Vriendin van mij heeft in het toerisme als reisleidster gewerktquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat weet k niet. Altijd horeca gewerkt :p
Wel handig voor als je niet van je geld af kunt komenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://aboardtheworld.com/residences/
Lijkt mij ook niets neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft in het toerisme als reisleidster gewerkt
Lijkt mij de hel
Kiest ze toch zelf voorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland springen er twintig mensen op als een zwangere vrouw in het OV wil zitten, is gewoon een kwestie van opvoeding.
Gezag betekent hier gewoon niks. In Hongarije werd ook een kerel aangesproken door de conducteur. Die maakte zich niet snel genoeg uit de benen en kreeg een grote bek. Hier druipt de conducteur af. En dat graftuig weet het.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland springen er twintig mensen op als een zwangere vrouw in het OV wil zitten, is gewoon een kwestie van opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |