SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 24-06-2022 20:55:21 ]
vindtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Of dat ze het fluitje wel leuk vind en dat we een pantyneger als koning krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Gatver, wat zit Nederland toch vol met tyfustuig
Sinds een paar uur is er weer 1 bijgekomen...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Welcome back !quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Er komen geen sollicitaties binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens niet goed gezocht naar vervangend personeel?
Misschien moet je recruiter wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
K word van het rooster gehaald. Het zijn er nu 43kan toch niet dit
Nee dat lijkt mij niks. Zeker nu nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je recruiter worden
Ja denk het ook vaak, dat wordt ooit nog weleens de ondergang van dit land dat dat tyfustuig zich sneller voortplant dan de 'normale' mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Aanneemballetjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je recruiter worden
Ondernemersrisico. niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niks. Zeker nu niet
Maar ben echt bang ze mij dit kwalijk nemen dat k niet kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |