SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Normaal zijn dat altijd teleurstellingen, maar deze kwam net uit de oven bij de AH en dan zijn ze echt een heel stuk lekkerderquote:
Eventjes zijn eigen Aphrodite regelenquote:
Wat een straf.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog bami met saté in de koeling. Ligt in de weg ook trouwens
welk biertje ga je vandaag nemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog bami met saté in de koeling. Ligt in de weg ook trouwens
Voeg me maar toe op Untappd. Ik heet Flessemans.quote:
anastopoulos of pappandreouquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
ik weet nog niet bij welke griek ik ga bestellen..
Om je YouTube naam moet ik altijd lachen wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op Untappd. Ik heet Flessemans.
Bami met babi pangang moest eerst op. Dus nu eet ik hont waarschijnlijk. Lekker van schijten.quote:
gewoon in partij aanbieden op marktplaats ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:37 schreef Karzai het volgende:
Die platen van nana mouskouri worden trouwens niet meer verkocht in de kringloop net als bzn
kunnen we beter wegpleuren
Je kunt wel uitslapen ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik straks thuis kom, kan ik gelijk naar bed
mja wie wil dat hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in partij aanbieden op marktplaats ofzo?
misschien fans die hun eigen platen kapotgedraaid hebben.quote:
opkopers? kan mij niet voorstellen dat er helemaal geen markt voor is?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt wel uitslapen ga ik vanuit.
Collega van mij is er ook een. Alleen maar Michael Jackson.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Karzai het volgende:
zit veel meuk tussen ook veel klassiek, kinderplaten duitse schlagers en one day flies, meeste kan wel weg
De pareltjes worden binnen een dag gekocht door professionele snuffelaars
ja dan gaan ze in de plasticbak, we recyclen alllesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
opkopers? kan mij niet voorstellen dat er helemaal geen markt voor is?
anders kijken of ze bij een recycle bedrijf kunnen worden gedumpt.. die smelten ze dan om in nieuw vinyl
dat is wel het minste na al die vertragingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel leuk dat mensen een kijkje in de cockpit mogen nemen.
Lange aanloop voordat je de lucht in mag.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht dat de stewardess een tia had gehad. Maar ze is Deens
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar door met dat weekend, beetje moe![]()
https://imgur.com/HyGlyX4
voor 38cent kan je er geen buil aan vallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:49 schreef Karzai het volgende:
Draai niet zoveel plaatjes, deze voor 38 cent gekocht met korting, dat is leuk
[ afbeelding ]
ben je nou nog niet vertrokken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel leuk dat mensen een kijkje in de cockpit mogen nemen.
hij heeft gevraagd of ze wat langer mochten blijven, kan hij met de joystick spelen in de cockpitquote:
beetje stewardessjes afpeigerenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft gevraagd of ze wat langer mochten blijven, kan hij met de joystick spelen in de cockpit
Weer en militaire oefeningenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lange aanloop voordat je de lucht in mag.
Stemrecht voor vrouwen afschaffen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd of ze beetje door gaan pakken in de VS. Clarence Thomas heeft er in ieder geval zin in.
en daarna onze donkere medemensen weer achterin de busquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen afschaffen?
Kunnen ze mooi weer katoen gaan plukken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en daarna onze donkere medemensen weer achterin de bus
Misschien worden meijn Confederate States biljetjes wel weer wat waardquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi weer katoen gaan plukken.
Dat is het beste jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog veel makkelijker om je gewoon niet met die vunzigheden bezig te houden die van die mormels voortbrengen
Alsjeblieft niet, dan krijg je al die lelijke wijven hier als vluchteling...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katoen te plukken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:11 schreef Karzai het volgende:
ik zat ook altijd achter in de bus met het gajes
Zou voor iedereen het beste zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog iets met homogenezing en we kunnen weer even vooruit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en daarna onze donkere medemensen weer achterin de bus
Nee dat telt niet. Dat doet dat uitschot daar zelf ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een keer druiven geplukt in frankrijk als vakantiebaantje
Gooiden ze die vroeger niet van The Golden Gate Bridge af?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog iets met homogenezing en we kunnen weer even vooruit.
Beginnen met same-sex marriage.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja wat is daar mis gegaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooiden ze die vroeger niet van The Golden Gate Bridge af?
Ja nogal wiedes, ze hebben toch niet voor niets wapens daar, vogelvrij verklaren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen met same-sex marriage.
Nu lopen ze hand in hand joehoe te roepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wat is daar mis gegaan eigenlijk?Dat was sneller, humaner, goedkoper, aan alle kanten beter?
Mag Dimmy straks het beloofde land niet in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes, ze hebben toch niet voor niets wapens daar, vogelvrij verklaren.
heb jij gun? in het leger gezeten, weleens geschoten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Guns don't kill people. People kill people
En niemand die het begrijpt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag Dimmy straks het beloofde land niet in.
Amsterdam is ook leuk en gezellig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag Dimmy straks het beloofde land niet in.
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij gun? in het leger gezeten, weleens geschoten?
blijft nog binnen de perken met ongeveer 20 moorden per jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leuk en gezellig.
Sodom en Gomorraquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leuk en gezellig.
Jij weleens van sarcasme gehoord? Een grap gemaakt? Humor?quote:
Als ze alles volbouwen niet neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar jaar geen Vlinder te zien meer.
Nee, ga lid worden van BBBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
koop een trekker zou ik zeggen kan je meedoen
Met koeienstallen en kippenstallen van 300 kilometer lang?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze alles volbouwen niet nee
Hmm nee, het zal eerder Randstedelijke (dus wanstaltige) nieuwbouw zijn; woningen, kantoren, winkels, wegen... jeweetwel, de zegeningen van eeuwige economische groei. Wordt prachtig!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met koeienstallen en kippenstallen van 300 kilometer lang?
Nooit honger meegemaakt zeker?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Opbokken met die boeren, ga maar naar Oekraïne of Botswana, daar een beetje met je koeienpoep spelen.
Of je nou voor of tegen bent, of het stikstof plaatje slechts een voorlopig plan is of niet. Boeren snappen dat dit moment het begin is van het einde.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Opbokken met die boeren, ga maar naar Oekraïne of Botswana, daar een beetje met je koeienpoep spelen.
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je nou voor of tegen bent, of het wel plaatje slechts een voorlopig plan is of niet. Ik snap volkomen dat boeren hun boeren leven met hand en tand verdedigen.
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit honger meegemaakt zeker?
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Pertinent niet waarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
of wij doen het, of een ander doet het.. same differencequote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
nee ben tegenwoordig baliebalquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent mijn bezorgscooterserpent toch?
Maken ze dat straks van Amerikaanse babies?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat eens lezen dan?
En dan was ik babymelkpoeder nog even vergeten.
Ballie loopt toch niet zo sloom, ballie loopt toch niet zo sloomquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt allesquote:
nee joh. ben ziekgemeldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook extra betaald nu?
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terechtquote:
nee bij mij op werkheb ik vandaag bij de balie gezeten voor de telefoonquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je weer aangesloten bij de SS maffia?
Ja vanmiddag precies toen ik eventjes buiten liep en de zon nog volle bak scheen toen ik naar buiten gingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terecht
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt alles
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Is Mschol eigenlijk wel gefeliciteerd vandaag?
Gefeliciteerd Mschol
Dan heb jij zeker wel iets van wind daar?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolken
Morgen pasquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Is Mschol eigenlijk wel gefeliciteerd vandaag?
Gefeliciteerd Mschol
Dat siert ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje helpen bij de balie.Waarom niet? Krijg ook betaald toch
wel iets jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker wel iets van wind daar?
Mocht je ooit een keertje platen van het label Underground Construction tegenkomen, wil je die dan voor mij apart houden. Dit logo hebben zequote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Karzai het volgende:
zit veel meuk tussen ook veel klassiek, kinderplaten duitse schlagers en one day flies, meeste kan wel weg
De pareltjes worden binnen een dag gekocht door professionele snuffelaars
Ja nu weten we het wel, gaat daarmee lekker in NWS lopen giechelenquote:
... en dan denken dat dat vrijgekomen land 'natuurgebied' wordt...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het nu ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en dan denken dat dat vrijgekomen land 'natuurgebied' wordt...
LMAO
laat iemand anders het maar doenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
of wij doen het, of een ander doet het.. same difference
Nederland heeft sowieso geen natuur, elke vierkante centimeter is nauwkeurig aangelegd middels bestemmingsplannen en raadsvergaderingenquote:
Yups, soort aangeharkt park vol koeienstront.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso geen natuur, elke vierkante centimeter is nauwkeurig aangelegd middels bestemmingsplannen en raadsvergaderingen
beter dan megastallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet, want wij asfalteren alles en zetten er woningen neer..
En vullen die woningen vervolgens met kansloze economische migranten ipv starters die een gezin willen beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet, want wij asfalteren alles en zetten er woningen neer..
zelfs zonder immigrnten hebben we niet genoeg huizen toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben een immigratiestop nodig
vooral geen betaalbare huizen. Maar VVD66, vrienden van de arbeider, gaan daar nu uiteraard zeker voor zorgenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs zonder immigrnten hebben we niet genoeg huizen toch?
Dat zeg ik niet, het is alleen beter voor dat piepkleine beetje natuur dat we nog hebben dat er geen 100 miljoen kippen, 12 miljoen varkens en 4 miljoen koeien over de plantjes heen zeiken en schijten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pretendeer dan ook niet dat het dat wel wordt
ja betaalbaar ja.HIer in rotterdam staan blijkbaar veel dure huurhuizen leegquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral geen betaalbare huizen. Maar VVD66, vrienden van de arbeider, gaan daar nu uiteraard zeker voor zorgen
Jij niet, die roedel hippies die nu staat te juichen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het is alleen beter voor dat piepkleine beetje natuur dat we nog hebben dat er geen 100 miljoen kippen, 12 miljoen varkens en 4 miljoen koeien over de plantjes heen zeiken en schijten.
Zal wel hagelslag tussen zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
spatie van de laptopisookaan het sneuvelen
KOOP EEN DELL, BESTE OOITquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
spatie van de laptopisookaan het sneuvelen
Zonder immigratie zou de woning behoefte met 20.000 per jaar afnemen. uitgaande van structurele bevolkingskrimp van 46.000 en 2,2, personen per woning.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs zonder immigrnten hebben we niet genoeg huizen toch?
IK heb vroeger een hpgehad.Zat super veel software op van hp zelfquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOOP EEN DELL, BESTE OOIT
Voor werk heb ik een HP... zelden zo'n irritante onwerkbare laptop gehad
lol gewoon budget model gekocht **O*quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOOP EEN DELL, BESTE OOIT
Voor werk heb ik een HP... zelden zo'n irritante onwerkbare laptop gehad
k zit opde bankquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:56 schreef mschol het volgende:
vervoerserpent @:bitterbal doet niet haar best
Die hippies moeten eens kappen met blauwe besjes uit Nieuw Zeeland en avocado's uit Mexico te vreten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij niet, die roedel hippies die nu staat te juichen.
Maar bevolkingskrimp is slecht voor de economie dus dat proberen ze te allen tijde te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder immigratie zou de woning behoefte met 20.000 per jaar afnemen. uitgaande van structurele bevolkingskrimp van 46.000 en 2,2, personen per woning.
ja dat zeg ik dus, alles voor de H. Economie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bevolkingskrimp is slecht voor de economie dus dat proberen ze te allen tijde te voorkomen
Slecht voor de grote multinationals. niet voor het MKBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bevolkingskrimp is slecht voor de economie dus dat proberen ze te allen tijde te voorkomen
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:00 schreef Karzai het volgende:
hek om dit land met prikkeldraad en om de 50 meter een wachttoren met een mitrailleur
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Draadquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:00 schreef Karzai het volgende:
hek om dit land met prikkeldraad en om de 50 meter een wachttoren met een mitrailleur
Vind je dat gek, een boeren bedrijf van vader op zoon met miljoenen in lening en eigendom of een tankbediende die gewoon een ander baantje zoekt. Het is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck geven
Ambtenaren sector eens treffenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck geven
dan lopen alle criminelen vanzelf vrij rondquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren sector eens treffen
Of ze eens echt laten werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren sector eens treffen
dat is al een tijd niet echt nodig meerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
Toch nog best warm buiten, loop ik dan met mijn jas.
Hoop dat je je mond verbrandquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:14 schreef mschol het volgende:
voer is laat@:bitterbal kom hier dan vreet ik je als voorgerecht op
Ja maar ben altijd bang om het dan op de terugweg of vanavond koud te hebben en dan ben ik ver van huis.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al een tijd niet echt nodig meer
gewoon afhakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ben altijd bang om het dan op de terugweg of vanavond koud te hebben en dan ben ik ver van huis.
Vanmiddag ook al... Toen ik aan het werk was in een wijk die ik niet goed ken...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Komt hier nu een goede bak regen met een hoop gerommel naar beneden
ik probeer voor ik weg ga in te schatten wat ik nodig heb, evt iets in rugzakquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ben altijd bang om het dan op de terugweg of vanavond koud te hebben en dan ben ik ver van huis.
Harder fietsen danquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Stuur eens naar Den Haag of zo, ik zit al de hele dag te wachten op een bui maar er valt helemaal niets hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Komt hier nu een goede bak regen met een hoop gerommel naar beneden
Wat hou ik dan nog over?quote:
Ik ben daar niet zo goed in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer voor ik weg ga in te schatten wat ik nodig heb, evt iets in rugzak
hier net zo minquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Stuur eens naar Den Haag of zo, ik zit al de hele dag te wachten op een bui maar er valt helemaal niets hier.
Over 35 minuten is code geel voor hier opgeheven.quote:
Gewoon hele dag droog gebleven hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Stuur eens naar Den Haag of zo, ik zit al de hele dag te wachten op een bui maar er valt helemaal niets hier.
ja hier ook. Nou ja wie weet vanavond nog watquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon hele dag droog gebleven hier.
hier was het gruwelijk natquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon hele dag droog gebleven hier.
je kan niet altijd geluk hebbenquote:
Bij de Griek krijg je dat toch al standaard voor het eten, ongeacht of je jarig bent?quote:
Is mschol jarigquote:
behalve als ze bezorgenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Griek krijg je dat toch al standaard voor het eten, ongeacht of je jarig bent?
Ook als je thuis bestelt?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Griek krijg je dat toch al standaard voor het eten, ongeacht of je jarig bent?
Vroeg pieken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:54 schreef Flory het volgende:
Heb hier maar even iemand naar bed geholpen![]()
Genoeg party gehad
Oh, flauwquote:
Dan zal het wel, die hebben er kijk opquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
De tap is goedgekeurd @:FranticDJ en @:fogel
Ik moet morgen nog werken..quote:
Maar niet door mij…quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
Je hebt ze onder de tap gelegd??quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
En weet je al naar welke film je gaat?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken..
Maar dan ben ik wel maandag vrij. Om wat te doen te hebben, ga ik die dag naar de film. Had toch nog een voucher van Pathe....
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En weet je al naar welke film je gaat?
https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Dit zijn toch van die jongens die jij op Twitter liked?
watquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Dit zijn toch van die jongens die jij op Twitter liked?
Liam Neeson Godquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
https://www.imdb.com/title/tt11827628/?ref_=nv_sr_srsg_0
Dat was ook voor mij de voornaamste reden dat ik voor deze film gekozen heb..quote:
Ik ben benieuwd. Lijkt me wel een leuke spannende film.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
https://www.imdb.com/title/tt11827628/?ref_=nv_sr_srsg_0
Pas op he, Hoe dichter bij Dordt, Hoe rotter je wordt.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rijden ze wel? Veel uitval en korte treinen door personeelstekort.
Je hebt je bord achterover gegooid, terwijl er nog eten op lag??quote:
Nou ja zij kan niet overal hospiteeravonden afgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:19 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/konings(...)-heeft-gevonden.html
Dat is lastig hoor voor zo'n jonge meid met ouders met een migratie-achtergrond om in de grote stad een kamer te vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:19 schreef kwiwi het volgende:
ik mag hopen dat ze een krakkemikkig appartementje heeft met bijbehorende huisjesmelkerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Puberkind?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:54 schreef Flory het volgende:
Heb hier maar even iemand naar bed geholpen![]()
Genoeg party gehad
Oh ja dat is wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel gegeten..
te lang niet gegeten, ogen te groot enzo
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:30 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ik vergat je te quotenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heerlijk toch om af en toe lekker uit de band te springen.
Ja dat is zeker gezellig. Had laatst ook iets van het werk en was lange tijd geleden door corona en daardoor ook weer extra leuk om elkaar weer te zien. Maar ik ben wel altijd wat voorzichtiger als het iets van het werk is, om niet te enthousiast met de alcohol te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh ik vergat je te quoten![]()
Ja ach zo vaak gebeurt dat niet gelukkig, was van zijn werk, was blijkbaar gezellig
Is echt niet makkelijk hoor. Woonruimte vinden in Amsterdam. #blijvoorhaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Is ook wel verstandiger, maarja dat is hij vergeten denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is zeker gezellig. Had laatst ook iets van het werk en was lange tijd geleden door corona en daardoor ook weer extra leuk om elkaar weer te zien. Maar ik ben wel altijd wat voorzichtiger als het iets van het werk is, om niet te enthousiast met de alcohol te zijn.
In naam van de Koning.....quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt niet makkelijk hoor. Woonruimte vinden in Amsterdam. #blijvoorhaar.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Is ook wel verstandiger, maarja dat is hij vergeten denk ik
Hoe leuk is het als Amalia een brief van een deurwaarder krijgt 'In naam van de Koning"quote:
Haar vader heeft een neef met tig huizenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is lastig hoor voor zo'n jonge meid met ouders met een migratie-achtergrond om in de grote stad een kamer te vinden
Ze stonden wel mooi op de foto.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe leuk is het als Amalia een brief van een deurwaarder krijgt 'In naam van de Koning"![]()
![]()
Of Willie zelf
Of als er een pantyneger op straat naar haar derrière fluit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe leuk is het als Amalia een brief van een deurwaarder krijgt 'In naam van de Koning"![]()
![]()
Of Willie zelf
Ga je een bod uitbrengen??quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Morgen komt dat cruiseschip met die Koopappartementen
Dan moet die neger zo lang fluiten dat ie bijna buiten adem raakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als er een pantyneger op straat naar haar derrière fluit.
Was alweer gezeik over zijn tropenpakquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze stonden wel mooi op de foto.
Stenigen in naam van de Koningquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als er een pantyneger op straat naar haar derrière fluit.
Op haar werk. 38 diensten die nog niet ingevuld zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |