SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik had net een koekje dat omhuld was met pure chocoladequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door die foto in de OP heb ik zin in chocolade.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net een koekje dat omhuld was met pure chocolade
Kelis - I hate you so much right nowquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb een karaokefeestje in mijn eentje. Sorry buren.
Had ik 2 weken geleden wel kunnen doen toen buren tot half 4 snachts buiten gingen feesten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kelis - I hate you so much right now
En dan om 3.00 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kelis - I hate you so much right now
En dan om 3.00 uur
Ik hebquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door die foto in de OP heb ik zin in chocolade.
Slipknot mag ook??quote:
jij bent dat aan je land verplichtquote:
Hm, ik heb nog een geheime kinderbueno in de slaapkamerquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog een geheime kinderbueno in de slaapkamer
Uhm, ja dat luister ik echt al sinds heel langquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Luister jij normaal ook Slipknot dan?![]()
Heb ik iets gemist?
Ik heb ergens een notitie gemist zo te zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ja dat luister ik echt al sinds heel lang
I push my fingers in my eyesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ergens een notitie gemist zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En kaas dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een dag geen chocolade eten en je wordt gedeporteerd
en kaas?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, een dag geen chocolade eten en je wordt gedeporteerd
Klinkt als de werktitel voor een Duitse soft erotische film, Das geheime Kindernbueno ins Schlafzimmer.quote:
nee, natuurlijk niet.quote:
Gouda is goed voor op brood, Emmenthaler voor in de quichequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet.
Goudse is sowieso inferieur aan emmenthaler
Wafels met kip is schijnbaar een normaal iets maar kan ik me ook niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:55 schreef Flory het volgende:
Lief heeft een afscheidspartyachtigiets op het werk, gaan twee collega's weg.
Fingerfood enzo, ze hadden net wafels met zalm...
Wut???Ja inderdaad, maar het was heerlijk.
Kan me er niks bij voorstellen, maarja belgen en wafels
Dit klinkt me ook niet zo smakelijk in de orenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:55 schreef Flory het volgende:
Lief heeft een afscheidspartyachtigiets op het werk, gaan twee collega's weg.
Fingerfood enzo, ze hadden net wafels met zalm...
Wut???Ja inderdaad, maar het was heerlijk.
Kan me er niks bij voorstellen, maarja belgen en wafels
Ja, dat hoor ikquote:
Ook nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wafels met kip is schijnbaar een normaal iets maar kan ik me ook niks bij voorstellen.
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt me ook niet zo smakelijk in de oren
Keer dronken geworden op de luchthaven van Athene tijdens een lange vertraging, mocht ik tien jaar dat kutland niet meer in.quote:
Uhm, meer de mensen die in en om de luchthavens krioelenquote:
Het is ok, daar blijft het bij.. weet niet of ik het nog een keer zou bestellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wafels met kip is schijnbaar een normaal iets maar kan ik me ook niks bij voorstellen.
Dat probeer ik hier wel te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer dronken geworden op de luchthaven van Athene tijdens een lange vertraging, mocht ik tien jaar dat kutland niet meer in.
Ik ------>
is ook te amerikaans.quote:
Fair enough. Een luchthaven vol labradors, setters en corgi’s zou een stuk leuker zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, meer de mensen die in en om de luchthavens krioelen
De luchthavens zelf vallen wel mee
Ik heb nog nooit kip gegeten die naar water smaakte, had je hem weer in de magnetron bereidt?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef UitStraling het volgende:
In principe is een kip een soort gehandicapte vogel die naar water smaakt dus kan er werkelijk van alles bij.
Zou ballie dat hebben? We kunnen even bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook te amerikaans.
gefrituurde kip en een wafel
Of vol met Wattenschijfjes.. alleen word je dan wel gek van het gebedel om aandacht en het ge- brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fair enough. Een luchthaven vol labradors, setters en corgi’s zou een stuk leuker zijn
Mag ook levend, want eierenquote:
Ohja is ook wel weer zo. En als er geen 1 levende kip meer is hebben we op den duur ook geen gegrild kippetje meer natuurlijk.quote:
Levend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kip gegeten die naar water smaakte, had je hem weer in de magnetron bereidt?
Zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja is ook wel weer zo. En als er geen 1 levende kip meer is hebben we op den duur ook geen gegrild kippetje meer natuurlijk.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou ballie dat hebben? We kunnen even bellen
quote:
Ook goede manier om muizen bij je huis te krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik vind kippen wel stinken
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
In het zwembad gisteren had je van die waterstralen die omhoog spoten. Heeft een vent een uur lang boven gestaan met een rare grimas. Met precies dezelfde blik kijkt een jongen nu naar een meisje met een héél kort broekje.
Ja, ga weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook goede manier om muizen bij je huis te krijgen.
Kippen eten ook stront, spuug en dode beesten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik vind kippen wel stinken
Dat doen wel meer dieren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippen eten ook stront, spuug en dode beesten.
Beetje zitten zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Zeer rustig aan de telefoon maar we zitten ook vol voor vanavond:p
Blijf nog half uurtje langer
Is het leuker dan FOK!ken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Zeer rustig aan de telefoon maar we zitten ook vol voor vanavond:p
Blijf nog half uurtje langer
Zat me al af te vragen welke dan?quote:
Aaawquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of vol met Wattenschijfjes.. alleen word je dan wel gek van het gebedel om aandacht en het ge- brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
Zal ik mijn nummer doorschakelen naar jullie nummer, dan kan ik gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm nee zeggen is wel leuker ja :p
Zeg je daar dan gnagnagna achteraan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm nee zeggen is wel leuker ja :p
K zeg wel op alles nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik mijn nummer doorschakelen naar jullie nummer, dan kan ik gaan zwemmen?
Gahahahahajahquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je daar dan gnagnagna achteraan?
Al úúúren. Moest er om 14 uur zijn. Maar alles ging enorm voorspoedig. Dus ik was er al om 12 uurquote:
Doen doen doenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Misschien een Insta aanmaken voor Wattenschijfje
"Nee, dat is mijn nadenk-gezicht."quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
In het zwembad gisteren had je van die waterstralen die omhoog spoten. Heeft een vent een uur lang boven gestaan met een rare grimas. Met precies dezelfde blik kijkt een jongen nu naar een meisje met een héél kort broekje.
ik wilde zeggen dat ik dat wel verdient heb na 9 dagen aan een stuk te werken, maar die dagen heb ik ook gewoon bier gedronkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:17 schreef Karzai het volgende:
truus en bep hebben ook hun werk gedaan
Bier is bijna koud genoeg
Dan begrijp je het niet of is het slecht ingedeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij maken gebruik van Trello, ik heb nog nooit zoiets onoverzichtelijks gezien_
maar wat is het?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij maken gebruik van Trello, ik heb nog nooit zoiets onoverzichtelijks gezien_
Ik heb onderwaterinsecten met pasta en bubbels en slagroom en zo maar ik heb meer zin in een ribeye of drie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:13 schreef Karzai het volgende:
ook een knoflooksaus vast gemaakt, lekker stinken straks
Ik zie het pas voor het eerstquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan begrijp je het niet of is het slecht ingedeeld.
Een soort digitale ideeënbus.quote:
geef je de insecten aan poekie en haal voor jezelf een dikke bertaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb onderwaterinsecten met pasta en bubbels en slagroom en zo maar ik heb meer zin in een ribeye of drie.
Berta is niet zo’n gangbare naam in Moldavië volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
geef je de insecten aan poekie en haal voor jezelf een dikke berta
Roze neusjequote:
Ja wil eigenlijk dan toet doen maar dan heb ik een rat in mijn vinger hangen.quote:
https://betekenis-babynam(...)20in%20Moldavi%c3%abquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berta is niet zo’n gangbare naam in Moldavië volgens mij.
Maria (150433)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berta is niet zo’n gangbare naam in Moldavië volgens mij.
Echt ruzie niet. Stoeien doen ze sowieso best ruig en hoort erbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
schattig, hebben ze nooit ruzie samen?
Vladislav = Hij die Lada aanbidquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://betekenis-babynam(...)20in%20Moldavi%c3%ab
je hebt een gebitbeschermer erin gedaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
Maar denk wel dat ze defect zijn want ze knagen bijna geen plastic dingen kapot.
Zou wel praktisch zijn, heb weer tandafdrukjes in mijn vinger.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt een gebitbeschermer erin gedaan?
Boop the snootquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wil eigenlijk dan toet doen maar dan heb ik een rat in mijn vinger hangen.
Jaquote:
Altijd een goed ideequote:
Mr. Wattenschijfje?quote:
aangezien het pas 15:45 is.. nopequote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er heeft nu nog iemand gebeld, denkt diegene nu niet dat ik al weekend heb?
Maandag zijn ze de eerste, heb nu wel betere dingen te doen.quote:
jawelquote:
en dan overgeslagen worden ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die onder het touwtje klimmen om in het rijtje voor priority te komen
Huehuehuequote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
15 euro was ook heel goedkoop, normaal ben je wel minimaal 5 euro kwijt voor een goede droge worst
leverworst, kaas, augurkje met boterhamworst liggen morgen toch wel klaar in de partytent mag ik hopen?quote:
Nee. Wel een complete bbq.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
leverworst, kaas, augurkje met boterhamworst liggen morgen toch wel klaar in de partytent mag ik hopen?
goede vlucht budaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al úúúren. Moest er om 14 uur zijn. Maar alles ging enorm voorspoedig. Dus ik was er al om 12 uur
oh ja goed, was rustig. wat telefoontjes beantwoord en wat mailtjes en gekeuveld en thee gedronkenquote:
ah rustig aan dus nogquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja goed, was rustig. wat telefoontjes beantwoord en wat mailtjes en gekeuveld en thee gedronken
Terugslaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die onder het touwtje klimmen om in het rijtje voor priority te komen
De zon schijnt hierquote:
Yup, ik vind de kwaliteit goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
15 euro was ook heel goedkoop voor 7 worsten, normaal ben je wel minimaal 5 euro kwijt voor een goede droge worst
ja dit is puur als hulp voor de collega's bij de balie. Dan kunne zij hun ding doen en hoeven niet op de telefoon te lettenquote:
Alsof jij ze niet voor die tijd al op hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik vind de kwaliteit goed.
Het schijnt dat je ze ook in de vriezer kan doen.
Maar ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd en ben daar een beetje huiverig voor of zo..
Wat is hun ding dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is puur als hulp voor de collega's bij de balie. Dan kunne zij hun ding doen en hoeven niet op de telefoon te letten
wacht maar straks als je moet staanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd weer verbaasd en geschokt hoeveel mensen er in zo’n koekblik worden gestampt
droge worst hoeft niet in de koeling, die blijven maanden goed,quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik vind de kwaliteit goed.
Het schijnt dat je ze ook in de vriezer kan doen.
Maar ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd en ben daar een beetje huiverig voor of zo..
Dan stop ik met vliegen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wacht maar straks als je moet staan
Jij bent toch maar een meter zeventien?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terugslaan.
Had in Polen ook zo'n mafklapper die voor wilde dringen.
Ben daar gewoon voor gaan staan.
Ging ze vragen waar ik heen ging![]()
Opbokken met je kutgedrag
ja offertes voor de zalen die we verhuren en zo , contact met verhuurders en dat allemaal regelen.quote:
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
droge worst hoeft niet in de koeling, die blijven maanden goed,
Net met het blote oog zichtbaar, hoezo?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch maar een meter zeventien?
Jongens, heeeeyyy jongens.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ze vonden ballietelefoonstem wel erg vriendelijk :p
Ja, altijd feest bij het in en uitstappen.. het is ZO inefficiëntquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd weer verbaasd en geschokt hoeveel mensen er in zo’n koekblik worden gestampt
wat zal het toen wel niet gekost hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:15 schreef Karzai het volgende:
in de jaren 60 was vliegen nog leuk
[ afbeelding ]
Ik word altijd nerveuzigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd feest bij het in en uitstappen.. het is ZO inefficiënt
Was die andere nog kleiner dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net met het blote oog zichtbaar, hoezo?
Budapest kan ook prima met de trein. NightJet naar Wenen en je bent er al bijna.quote:
Dat vond ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ze vonden ballietelefoonstem wel erg vriendelijk :p
een maandsalaris van de gemiddelde arbeider denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zal het toen wel niet gekost hebben?
Dat reist stukken prettigerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Budapest kan ook prima met de trein. NightJet naar Wenen en je bent er al bijna.
SAMEquote:
Nee, maar ik kan nog best intimiderend zijn.quote:
Jet Nederlands woordenboekquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Budapest kan ook prima met de trein. NightJet naar Wenen en je bent er al bijna.
Vreselijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SAME
Maar dat is het kuddegedrag heoerinstinct
En tevens de naam van een treindienst van de ÖBBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jet Nederlands woordenboek
Jet ˇ 1) een straalvliegtuig.
Night kon je niet eens vinden maar dat boeide nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jet Nederlands woordenboek
Jet ˇ 1) een straalvliegtuig.
Turbotaal dus, zou het mooier vinden als ze die bijvoorbeeld Die Österreichisches NachtSlange zouden noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En tevens de naam van een treindienst van de ÖBB
*geeft een fles 100% alcohol aan 4EBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een alcoholische versnapering
betaal je ook hard voorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef bitterbal het volgende:
koopzegeltjes sparen gaat wel hard met premium
Tweetakt dieselcorrectisme. Weg ermee.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turbotaal dus, zou het mooier vinden als ze die bijvoorbeeld Die Österreichisches NachtSlange zouden noemen.
Ja gewoon Shell ook weer Schelp noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweetakt dieselcorrectisme. Weg ermee.
En Unox weer "Worschtendraeyery De Zon".quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon Shell ook weer Schelp noemen.
neem deze maar, moet je nog rijden of de telefoon opnemen, bijna weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een alcoholische versnapering
heb ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet er dan ook minimaal 3 aansluiten
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
gaat om laptop die ik gewoon op een apart scherm aansluit , dat heeft verder niets met instellingen te maken toch?
[ afbeelding ]
ik dacht gisteren ik koop wat ananassap, was ook 30 cent duurder gewordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was Optimel 0,99 ct (in de aanbieding) en nu is het alweer 1.24![]()
Hoe duur is dat wel niet als het niet in de aanbieding is?
Ja, rechtermuisknop en dan beeldscherminstellingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)
Nou ja, het is maar goed dat bijna iedereen er salaris bij krijgtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht gisteren ik koop wat ananassap, was ook 30 cent duurder geworden
Pro lifersquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)echt-op-abortus.html vierdewereldland
Over een jaar kost het 899 euro per bekertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was Optimel 0,99 ct (in de aanbieding) en nu is het alweer 1.24![]()
Hoe duur is dat wel niet als het niet in de aanbieding is?
kan mij niet herinneren dat ik dat moest doen ooitquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)
ook met zon kabeltje?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rechtermuisknop en dan beeldscherminstellingen.
Oh, klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaar kost het 899 euro per bekertje.
Gewoon je vieze gore ongewenste foetus eruit laten slopen in Californiëquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)echt-op-abortus.html vierdewereldland
Ja, want ik verbind mijn laptop met twee schermen op het werkquote:
bij display zelf ziet hij geen extra scherm? das wel apart.. verloopkabeltje kan kaduuk zijn natuurlijk (ik gok hdmi naar mini hdmi?)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mij niet herinneren dat ik dat moest doen ooit
kan bij settings alleen wireless display checken en display zelf maar dan vind die niks
ja maar ik doe het maar op 1 scherm verbindenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik verbind mijn laptop met twee schermen op het werk
Hier thuis is hij al goed ingesteld
zodra je zit: dames en heren helaas hebben we een Fok!ker met heimwee in ons midden en moeten we het toestel ontruimenquote:
ja want zit zon groot ding aan die kabel van het scherm zelf en past niet in de laptop dus vandaar zon tussenstekkertjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
bij display zelf ziet hij geen extra scherm? das wel apart.. verloopkabeltje kan kaduuk zijn natuurlijk (ik gok hdmi naar mini hdmi?)
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je zit: dames en heren helaas hebben we een Fok!ker met heimwee in ons midden en moeten we het toestel ontruimen
2 uurtjes vliegenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef Karzai het volgende:
5 uur op de luchthaven rondgehangen en 3 uurtjes vliegen. goede terugreis
Als de Concorde ooit op Budapest gevlogen zou hebben, misschienquote:
wind tegen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens Easyjet komen we pas om 20.35 uur aan
KSC welkom-terug-groep daar straks.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens Easyjet komen we pas om 20.35 uur aan
Hmmquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Was slechte wetgeving.
Plus alle libs hysterisch
in welk opzicht is recht op abortus slecht?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Was slechte wetgeving.
Plus alle libs hysterisch
Omdat je babies dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzicht is recht op abortus slecht?
Die krijgt het heet van jequote:
We zijn toch al overbevolkt, die mist niemandquote:
Was het die rooiequote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel wel op dat ik haar appjes zat te lezen
quote:
dit dusquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou een niet volgroeide vrucht, geen babies
Ook niks mis meequote:
Vanaf 12 weken spreek je toch echt van een baby.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou een niet volgroeide vrucht, geen babies
Heb je wel een beetje fatsoenlijk gegeten vandaag?quote:
kan beterquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje fatsoenlijk gegeten vandaag?
Moeten die tienermeisjes maar gewoon anticonceptie gebruiken. Of een morning-afterpilquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef Karzai het volgende:
Zijn vaak tienermeisjes die zich laten bezwangeren en niet voor het kind kunnen zorgen
En mensen uit een laag milieu
mag ik lopen overslaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
vitamienen erin, stuk hardlopen, kan je weer 12 uur mee
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten die tienermeisjes maar gewoon anticonceptie gebruiken. Of een morning-afterpil
Echt he, bij die zin in onvoltooid tegenwoordige tijd hoort het doodt te zijnquote:
hoe gaat het met hem?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Even pa bellen. Heeft vandaag laatste bestraling gehad. Maar even zien hoe het nu verder gaat.
want dat is overal vrij verkrijgbaar zonder rare vragen edquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten die tienermeisjes maar gewoon anticonceptie gebruiken. Of een morning-afterpil
Kreeg je wel lunch op werk?quote:
maar je zit wel al?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, we moeten een uur wachten bij de gate omdat luchtvaart beperkingen zijn opgelegd door militaire oefeningen
Dat ga ik dus zo horenquote:
oke. Ik duim dat alle bestralingen hebben geholpenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ga ik dus zo horen![]()
Nee ik heb hem natuurlijk eergisteren ook al even gesproken toen ik terug was van vakantie en zo. Hij was heel monter toen. Schijnt nu heel moe te zijn
Zelf met het kleerhangertje aan de gangquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een uurtje extra gejengelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, we moeten een uur wachten bij de gate omdat luchtvaart beperkingen zijn opgelegd door militaire oefeningen
Dus net wel een snack?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar is niet de hoeveelheid wat ik nu thuis eet
Ja. Denk je echt dat het makkelijker is om een morning-afterpil te krijgen dan een abortquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
want dat is overal vrij verkrijgbaar zonder rare vragen ed
Schande!quote:
Het is nog veel makkelijker om je gewoon niet met die vunzigheden bezig te houden die van die mormels voortbrengenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Denk je echt dat het makkelijker is om een morning-afterpil te krijgen dan een abort
Ik had stiekem ook een frikandellenbroodje als middagsnackquote:
Adopteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:16 schreef mschol het volgende:
zo maar eens kijken of salaris gestort is en dan kijken voor een griek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |