Turbotaal dus, zou het mooier vinden als ze die bijvoorbeeld Die Österreichisches NachtSlange zouden noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En tevens de naam van een treindienst van de ÖBB
*geeft een fles 100% alcohol aan 4EBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een alcoholische versnapering
betaal je ook hard voorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef bitterbal het volgende:
koopzegeltjes sparen gaat wel hard met premium
Tweetakt dieselcorrectisme. Weg ermee.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turbotaal dus, zou het mooier vinden als ze die bijvoorbeeld Die Österreichisches NachtSlange zouden noemen.
Ja gewoon Shell ook weer Schelp noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweetakt dieselcorrectisme. Weg ermee.
En Unox weer "Worschtendraeyery De Zon".quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon Shell ook weer Schelp noemen.
neem deze maar, moet je nog rijden of de telefoon opnemen, bijna weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een alcoholische versnapering
heb ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet er dan ook minimaal 3 aansluiten
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
gaat om laptop die ik gewoon op een apart scherm aansluit , dat heeft verder niets met instellingen te maken toch?
[ afbeelding ]
ik dacht gisteren ik koop wat ananassap, was ook 30 cent duurder gewordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was Optimel 0,99 ct (in de aanbieding) en nu is het alweer 1.24![]()
Hoe duur is dat wel niet als het niet in de aanbieding is?
Ja, rechtermuisknop en dan beeldscherminstellingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |