jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
gaat om laptop die ik gewoon op een apart scherm aansluit , dat heeft verder niets met instellingen te maken toch?
[ afbeelding ]
ik dacht gisteren ik koop wat ananassap, was ook 30 cent duurder gewordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was Optimel 0,99 ct (in de aanbieding) en nu is het alweer 1.24![]()
Hoe duur is dat wel niet als het niet in de aanbieding is?
Ja, rechtermuisknop en dan beeldscherminstellingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)
Nou ja, het is maar goed dat bijna iedereen er salaris bij krijgtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht gisteren ik koop wat ananassap, was ook 30 cent duurder geworden
Pro lifersquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)echt-op-abortus.html vierdewereldland
Over een jaar kost het 899 euro per bekertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was Optimel 0,99 ct (in de aanbieding) en nu is het alweer 1.24![]()
Hoe duur is dat wel niet als het niet in de aanbieding is?
kan mij niet herinneren dat ik dat moest doen ooitquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. ik heb een 2de scherm altijd moeten instellen (of als kopie, of hoe dat ook heet; of als uitgebreid scherm)
ook met zon kabeltje?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, rechtermuisknop en dan beeldscherminstellingen.
Oh, klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaar kost het 899 euro per bekertje.
Gewoon je vieze gore ongewenste foetus eruit laten slopen in Californiëquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)echt-op-abortus.html vierdewereldland
Ja, want ik verbind mijn laptop met twee schermen op het werkquote:
bij display zelf ziet hij geen extra scherm? das wel apart.. verloopkabeltje kan kaduuk zijn natuurlijk (ik gok hdmi naar mini hdmi?)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mij niet herinneren dat ik dat moest doen ooit
kan bij settings alleen wireless display checken en display zelf maar dan vind die niks
ja maar ik doe het maar op 1 scherm verbindenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik verbind mijn laptop met twee schermen op het werk
Hier thuis is hij al goed ingesteld
zodra je zit: dames en heren helaas hebben we een Fok!ker met heimwee in ons midden en moeten we het toestel ontruimenquote:
ja want zit zon groot ding aan die kabel van het scherm zelf en past niet in de laptop dus vandaar zon tussenstekkertjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
bij display zelf ziet hij geen extra scherm? das wel apart.. verloopkabeltje kan kaduuk zijn natuurlijk (ik gok hdmi naar mini hdmi?)
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je zit: dames en heren helaas hebben we een Fok!ker met heimwee in ons midden en moeten we het toestel ontruimen
2 uurtjes vliegenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef Karzai het volgende:
5 uur op de luchthaven rondgehangen en 3 uurtjes vliegen. goede terugreis
Als de Concorde ooit op Budapest gevlogen zou hebben, misschienquote:
wind tegen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens Easyjet komen we pas om 20.35 uur aan
KSC welkom-terug-groep daar straks.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens Easyjet komen we pas om 20.35 uur aan
Hmmquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Was slechte wetgeving.
Plus alle libs hysterisch
in welk opzicht is recht op abortus slecht?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Was slechte wetgeving.
Plus alle libs hysterisch
Omdat je babies dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzicht is recht op abortus slecht?
Die krijgt het heet van jequote:
We zijn toch al overbevolkt, die mist niemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |