Ik zie het pas voor het eerstquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan begrijp je het niet of is het slecht ingedeeld.
Een soort digitale ideeënbus.quote:
geef je de insecten aan poekie en haal voor jezelf een dikke bertaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb onderwaterinsecten met pasta en bubbels en slagroom en zo maar ik heb meer zin in een ribeye of drie.
Berta is niet zo’n gangbare naam in Moldavië volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
geef je de insecten aan poekie en haal voor jezelf een dikke berta
Roze neusjequote:
Ja wil eigenlijk dan toet doen maar dan heb ik een rat in mijn vinger hangen.quote:
https://betekenis-babynam(...)20in%20Moldavi%c3%abquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berta is niet zo’n gangbare naam in Moldavië volgens mij.
Maria (150433)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berta is niet zo’n gangbare naam in Moldavië volgens mij.
Echt ruzie niet. Stoeien doen ze sowieso best ruig en hoort erbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
schattig, hebben ze nooit ruzie samen?
Vladislav = Hij die Lada aanbidquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://betekenis-babynam(...)20in%20Moldavi%c3%ab
je hebt een gebitbeschermer erin gedaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
Maar denk wel dat ze defect zijn want ze knagen bijna geen plastic dingen kapot.
Zou wel praktisch zijn, heb weer tandafdrukjes in mijn vinger.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt een gebitbeschermer erin gedaan?
Boop the snootquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wil eigenlijk dan toet doen maar dan heb ik een rat in mijn vinger hangen.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Altijd een goed ideequote:
Mr. Wattenschijfje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |