quote:
Zal ik mijn nummer doorschakelen naar jullie nummer, dan kan ik gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm nee zeggen is wel leuker ja :p
Zeg je daar dan gnagnagna achteraan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm nee zeggen is wel leuker ja :p
K zeg wel op alles nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik mijn nummer doorschakelen naar jullie nummer, dan kan ik gaan zwemmen?
Gahahahahajahquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je daar dan gnagnagna achteraan?
Al úúúren. Moest er om 14 uur zijn. Maar alles ging enorm voorspoedig. Dus ik was er al om 12 uurquote:
Doen doen doenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Misschien een Insta aanmaken voor Wattenschijfje
"Nee, dat is mijn nadenk-gezicht."quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
In het zwembad gisteren had je van die waterstralen die omhoog spoten. Heeft een vent een uur lang boven gestaan met een rare grimas. Met precies dezelfde blik kijkt een jongen nu naar een meisje met een héél kort broekje.
ik wilde zeggen dat ik dat wel verdient heb na 9 dagen aan een stuk te werken, maar die dagen heb ik ook gewoon bier gedronkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:17 schreef Karzai het volgende:
truus en bep hebben ook hun werk gedaan
Bier is bijna koud genoeg
Dan begrijp je het niet of is het slecht ingedeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij maken gebruik van Trello, ik heb nog nooit zoiets onoverzichtelijks gezien_
maar wat is het?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij maken gebruik van Trello, ik heb nog nooit zoiets onoverzichtelijks gezien_
Ik heb onderwaterinsecten met pasta en bubbels en slagroom en zo maar ik heb meer zin in een ribeye of drie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:13 schreef Karzai het volgende:
ook een knoflooksaus vast gemaakt, lekker stinken straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |