Klinkt als de werktitel voor een Duitse soft erotische film, Das geheime Kindernbueno ins Schlafzimmer.quote:
nee, natuurlijk niet.quote:
Gouda is goed voor op brood, Emmenthaler voor in de quichequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet.
Goudse is sowieso inferieur aan emmenthaler
Wafels met kip is schijnbaar een normaal iets maar kan ik me ook niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:55 schreef Flory het volgende:
Lief heeft een afscheidspartyachtigiets op het werk, gaan twee collega's weg.
Fingerfood enzo, ze hadden net wafels met zalm...
Wut???Ja inderdaad, maar het was heerlijk.
Kan me er niks bij voorstellen, maarja belgen en wafels
Dit klinkt me ook niet zo smakelijk in de orenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:55 schreef Flory het volgende:
Lief heeft een afscheidspartyachtigiets op het werk, gaan twee collega's weg.
Fingerfood enzo, ze hadden net wafels met zalm...
Wut???Ja inderdaad, maar het was heerlijk.
Kan me er niks bij voorstellen, maarja belgen en wafels
Ja, dat hoor ikquote:
Ook nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wafels met kip is schijnbaar een normaal iets maar kan ik me ook niks bij voorstellen.
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt me ook niet zo smakelijk in de oren
Keer dronken geworden op de luchthaven van Athene tijdens een lange vertraging, mocht ik tien jaar dat kutland niet meer in.quote:
Uhm, meer de mensen die in en om de luchthavens krioelenquote:
Het is ok, daar blijft het bij.. weet niet of ik het nog een keer zou bestellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wafels met kip is schijnbaar een normaal iets maar kan ik me ook niks bij voorstellen.
Dat probeer ik hier wel te voorkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer dronken geworden op de luchthaven van Athene tijdens een lange vertraging, mocht ik tien jaar dat kutland niet meer in.
Ik ------>
is ook te amerikaans.quote:
Fair enough. Een luchthaven vol labradors, setters en corgi’s zou een stuk leuker zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, meer de mensen die in en om de luchthavens krioelen
De luchthavens zelf vallen wel mee
Ik heb nog nooit kip gegeten die naar water smaakte, had je hem weer in de magnetron bereidt?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef UitStraling het volgende:
In principe is een kip een soort gehandicapte vogel die naar water smaakt dus kan er werkelijk van alles bij.
Zou ballie dat hebben? We kunnen even bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook te amerikaans.
gefrituurde kip en een wafel
Of vol met Wattenschijfjes.. alleen word je dan wel gek van het gebedel om aandacht en het ge- brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fair enough. Een luchthaven vol labradors, setters en corgi’s zou een stuk leuker zijn
Mag ook levend, want eierenquote:
Ohja is ook wel weer zo. En als er geen 1 levende kip meer is hebben we op den duur ook geen gegrild kippetje meer natuurlijk.quote:
Levend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kip gegeten die naar water smaakte, had je hem weer in de magnetron bereidt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |