ja dit is puur als hulp voor de collega's bij de balie. Dan kunne zij hun ding doen en hoeven niet op de telefoon te lettenquote:
Alsof jij ze niet voor die tijd al op hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik vind de kwaliteit goed.
Het schijnt dat je ze ook in de vriezer kan doen.
Maar ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd en ben daar een beetje huiverig voor of zo..
Wat is hun ding dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is puur als hulp voor de collega's bij de balie. Dan kunne zij hun ding doen en hoeven niet op de telefoon te letten
wacht maar straks als je moet staanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd weer verbaasd en geschokt hoeveel mensen er in zo’n koekblik worden gestampt
droge worst hoeft niet in de koeling, die blijven maanden goed,quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik vind de kwaliteit goed.
Het schijnt dat je ze ook in de vriezer kan doen.
Maar ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd en ben daar een beetje huiverig voor of zo..
Dan stop ik met vliegen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wacht maar straks als je moet staan
Jij bent toch maar een meter zeventien?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terugslaan.
Had in Polen ook zo'n mafklapper die voor wilde dringen.
Ben daar gewoon voor gaan staan.
Ging ze vragen waar ik heen ging![]()
Opbokken met je kutgedrag
ja offertes voor de zalen die we verhuren en zo , contact met verhuurders en dat allemaal regelen.quote:
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
droge worst hoeft niet in de koeling, die blijven maanden goed,
Net met het blote oog zichtbaar, hoezo?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch maar een meter zeventien?
Jongens, heeeeyyy jongens.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ze vonden ballietelefoonstem wel erg vriendelijk :p
Ja, altijd feest bij het in en uitstappen.. het is ZO inefficiëntquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd weer verbaasd en geschokt hoeveel mensen er in zo’n koekblik worden gestampt
wat zal het toen wel niet gekost hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:15 schreef Karzai het volgende:
in de jaren 60 was vliegen nog leuk
[ afbeelding ]
Ik word altijd nerveuzigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd feest bij het in en uitstappen.. het is ZO inefficiënt
Was die andere nog kleiner dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net met het blote oog zichtbaar, hoezo?
Budapest kan ook prima met de trein. NightJet naar Wenen en je bent er al bijna.quote:
Dat vond ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ze vonden ballietelefoonstem wel erg vriendelijk :p
een maandsalaris van de gemiddelde arbeider denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zal het toen wel niet gekost hebben?
Dat reist stukken prettigerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Budapest kan ook prima met de trein. NightJet naar Wenen en je bent er al bijna.
SAMEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |