aangezien het pas 15:45 is.. nopequote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er heeft nu nog iemand gebeld, denkt diegene nu niet dat ik al weekend heb?
Maandag zijn ze de eerste, heb nu wel betere dingen te doen.quote:
jawelquote:
en dan overgeslagen worden ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die onder het touwtje klimmen om in het rijtje voor priority te komen
Huehuehuequote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
15 euro was ook heel goedkoop, normaal ben je wel minimaal 5 euro kwijt voor een goede droge worst
leverworst, kaas, augurkje met boterhamworst liggen morgen toch wel klaar in de partytent mag ik hopen?quote:
Nee. Wel een complete bbq.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
leverworst, kaas, augurkje met boterhamworst liggen morgen toch wel klaar in de partytent mag ik hopen?
goede vlucht budaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al úúúren. Moest er om 14 uur zijn. Maar alles ging enorm voorspoedig. Dus ik was er al om 12 uur
oh ja goed, was rustig. wat telefoontjes beantwoord en wat mailtjes en gekeuveld en thee gedronkenquote:
ah rustig aan dus nogquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja goed, was rustig. wat telefoontjes beantwoord en wat mailtjes en gekeuveld en thee gedronken
Terugslaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die onder het touwtje klimmen om in het rijtje voor priority te komen
De zon schijnt hierquote:
Yup, ik vind de kwaliteit goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
15 euro was ook heel goedkoop voor 7 worsten, normaal ben je wel minimaal 5 euro kwijt voor een goede droge worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |