hoe gaat het met hem?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Even pa bellen. Heeft vandaag laatste bestraling gehad. Maar even zien hoe het nu verder gaat.
want dat is overal vrij verkrijgbaar zonder rare vragen edquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten die tienermeisjes maar gewoon anticonceptie gebruiken. Of een morning-afterpil
Kreeg je wel lunch op werk?quote:
maar je zit wel al?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, we moeten een uur wachten bij de gate omdat luchtvaart beperkingen zijn opgelegd door militaire oefeningen
Dat ga ik dus zo horenquote:
oke. Ik duim dat alle bestralingen hebben geholpenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ga ik dus zo horen![]()
Nee ik heb hem natuurlijk eergisteren ook al even gesproken toen ik terug was van vakantie en zo. Hij was heel monter toen. Schijnt nu heel moe te zijn
Zelf met het kleerhangertje aan de gangquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten die tienermeisjes maar gewoon anticonceptie gebruiken. Of een morning-afterpil
Een uurtje extra gejengelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, we moeten een uur wachten bij de gate omdat luchtvaart beperkingen zijn opgelegd door militaire oefeningen
Dus net wel een snack?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar is niet de hoeveelheid wat ik nu thuis eet
Ja. Denk je echt dat het makkelijker is om een morning-afterpil te krijgen dan een abortquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
want dat is overal vrij verkrijgbaar zonder rare vragen ed
Schande!quote:
Het is nog veel makkelijker om je gewoon niet met die vunzigheden bezig te houden die van die mormels voortbrengenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Denk je echt dat het makkelijker is om een morning-afterpil te krijgen dan een abort
Ik had stiekem ook een frikandellenbroodje als middagsnackquote:
Adopteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:16 schreef mschol het volgende:
zo maar eens kijken of salaris gestort is en dan kijken voor een griek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |