zelfs zonder immigrnten hebben we niet genoeg huizen toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben een immigratiestop nodig
vooral geen betaalbare huizen. Maar VVD66, vrienden van de arbeider, gaan daar nu uiteraard zeker voor zorgenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs zonder immigrnten hebben we niet genoeg huizen toch?
Dat zeg ik niet, het is alleen beter voor dat piepkleine beetje natuur dat we nog hebben dat er geen 100 miljoen kippen, 12 miljoen varkens en 4 miljoen koeien over de plantjes heen zeiken en schijten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pretendeer dan ook niet dat het dat wel wordt
ja betaalbaar ja.HIer in rotterdam staan blijkbaar veel dure huurhuizen leegquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral geen betaalbare huizen. Maar VVD66, vrienden van de arbeider, gaan daar nu uiteraard zeker voor zorgen
Jij niet, die roedel hippies die nu staat te juichen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het is alleen beter voor dat piepkleine beetje natuur dat we nog hebben dat er geen 100 miljoen kippen, 12 miljoen varkens en 4 miljoen koeien over de plantjes heen zeiken en schijten.
Zal wel hagelslag tussen zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
spatie van de laptopisookaan het sneuvelen
KOOP EEN DELL, BESTE OOITquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
spatie van de laptopisookaan het sneuvelen
Zonder immigratie zou de woning behoefte met 20.000 per jaar afnemen. uitgaande van structurele bevolkingskrimp van 46.000 en 2,2, personen per woning.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs zonder immigrnten hebben we niet genoeg huizen toch?
IK heb vroeger een hpgehad.Zat super veel software op van hp zelfquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOOP EEN DELL, BESTE OOIT
Voor werk heb ik een HP... zelden zo'n irritante onwerkbare laptop gehad
lol gewoon budget model gekocht **O*quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOOP EEN DELL, BESTE OOIT
Voor werk heb ik een HP... zelden zo'n irritante onwerkbare laptop gehad
k zit opde bankquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:56 schreef mschol het volgende:
vervoerserpent @:bitterbal doet niet haar best
Die hippies moeten eens kappen met blauwe besjes uit Nieuw Zeeland en avocado's uit Mexico te vreten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij niet, die roedel hippies die nu staat te juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |