quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Pertinent niet waarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
of wij doen het, of een ander doet het.. same differencequote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
nee ben tegenwoordig baliebalquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent mijn bezorgscooterserpent toch?
Maken ze dat straks van Amerikaanse babies?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat eens lezen dan?
En dan was ik babymelkpoeder nog even vergeten.
Ballie loopt toch niet zo sloom, ballie loopt toch niet zo sloomquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt allesquote:
nee joh. ben ziekgemeldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook extra betaald nu?
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terechtquote:
nee bij mij op werkheb ik vandaag bij de balie gezeten voor de telefoonquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je weer aangesloten bij de SS maffia?
Ja vanmiddag precies toen ik eventjes buiten liep en de zon nog volle bak scheen toen ik naar buiten gingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terecht
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt alles
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Is Mschol eigenlijk wel gefeliciteerd vandaag?
Gefeliciteerd Mschol
Dan heb jij zeker wel iets van wind daar?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolken
Morgen pasquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Is Mschol eigenlijk wel gefeliciteerd vandaag?
Gefeliciteerd Mschol
Dat siert ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje helpen bij de balie.Waarom niet? Krijg ook betaald toch
wel iets jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker wel iets van wind daar?
Mocht je ooit een keertje platen van het label Underground Construction tegenkomen, wil je die dan voor mij apart houden. Dit logo hebben zequote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Karzai het volgende:
zit veel meuk tussen ook veel klassiek, kinderplaten duitse schlagers en one day flies, meeste kan wel weg
De pareltjes worden binnen een dag gekocht door professionele snuffelaars
Ja nu weten we het wel, gaat daarmee lekker in NWS lopen giechelenquote:
... en dan denken dat dat vrijgekomen land 'natuurgebied' wordt...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het nu ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en dan denken dat dat vrijgekomen land 'natuurgebied' wordt...
LMAO
laat iemand anders het maar doenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
of wij doen het, of een ander doet het.. same difference
Nederland heeft sowieso geen natuur, elke vierkante centimeter is nauwkeurig aangelegd middels bestemmingsplannen en raadsvergaderingenquote:
Yups, soort aangeharkt park vol koeienstront.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso geen natuur, elke vierkante centimeter is nauwkeurig aangelegd middels bestemmingsplannen en raadsvergaderingen
beter dan megastallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet, want wij asfalteren alles en zetten er woningen neer..
En vullen die woningen vervolgens met kansloze economische migranten ipv starters die een gezin willen beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
liever niet, want wij asfalteren alles en zetten er woningen neer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |