Hmm nee, het zal eerder Randstedelijke (dus wanstaltige) nieuwbouw zijn; woningen, kantoren, winkels, wegen... jeweetwel, de zegeningen van eeuwige economische groei. Wordt prachtig!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met koeienstallen en kippenstallen van 300 kilometer lang?
Nooit honger meegemaakt zeker?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Opbokken met die boeren, ga maar naar Oekraïne of Botswana, daar een beetje met je koeienpoep spelen.
Of je nou voor of tegen bent, of het stikstof plaatje slechts een voorlopig plan is of niet. Boeren snappen dat dit moment het begin is van het einde.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Opbokken met die boeren, ga maar naar Oekraïne of Botswana, daar een beetje met je koeienpoep spelen.
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je nou voor of tegen bent, of het wel plaatje slechts een voorlopig plan is of niet. Ik snap volkomen dat boeren hun boeren leven met hand en tand verdedigen.
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit honger meegemaakt zeker?
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Pertinent niet waarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
of wij doen het, of een ander doet het.. same differencequote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
nee ben tegenwoordig baliebalquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent mijn bezorgscooterserpent toch?
Maken ze dat straks van Amerikaanse babies?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat eens lezen dan?
En dan was ik babymelkpoeder nog even vergeten.
Ballie loopt toch niet zo sloom, ballie loopt toch niet zo sloomquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt allesquote:
nee joh. ben ziekgemeldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook extra betaald nu?
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terechtquote:
nee bij mij op werkheb ik vandaag bij de balie gezeten voor de telefoonquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je weer aangesloten bij de SS maffia?
Ja vanmiddag precies toen ik eventjes buiten liep en de zon nog volle bak scheen toen ik naar buiten gingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terecht
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |