blijft nog binnen de perken met ongeveer 20 moorden per jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leuk en gezellig.
Sodom en Gomorraquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leuk en gezellig.
Jij weleens van sarcasme gehoord? Een grap gemaakt? Humor?quote:
Als ze alles volbouwen niet neequote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar jaar geen Vlinder te zien meer.
Nee, ga lid worden van BBBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
koop een trekker zou ik zeggen kan je meedoen
Met koeienstallen en kippenstallen van 300 kilometer lang?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze alles volbouwen niet nee
Hmm nee, het zal eerder Randstedelijke (dus wanstaltige) nieuwbouw zijn; woningen, kantoren, winkels, wegen... jeweetwel, de zegeningen van eeuwige economische groei. Wordt prachtig!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met koeienstallen en kippenstallen van 300 kilometer lang?
Nooit honger meegemaakt zeker?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Opbokken met die boeren, ga maar naar Oekraīne of Botswana, daar een beetje met je koeienpoep spelen.
Of je nou voor of tegen bent, of het stikstof plaatje slechts een voorlopig plan is of niet. Boeren snappen dat dit moment het begin is van het einde.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Opbokken met die boeren, ga maar naar Oekraīne of Botswana, daar een beetje met je koeienpoep spelen.
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je nou voor of tegen bent, of het wel plaatje slechts een voorlopig plan is of niet. Ik snap volkomen dat boeren hun boeren leven met hand en tand verdedigen.
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit honger meegemaakt zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |