quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Pertinent niet waarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
of wij doen het, of een ander doet het.. same differencequote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We vergiftigen ons prachtige land omdat we het gebruiken om varkens te fokken voor half China.
nee ben tegenwoordig baliebalquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent mijn bezorgscooterserpent toch?
Maken ze dat straks van Amerikaanse babies?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat eens lezen dan?
En dan was ik babymelkpoeder nog even vergeten.
Ballie loopt toch niet zo sloom, ballie loopt toch niet zo sloomquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
*wacht ongeduldig op voer..
@:bitterbal, ga eens wat sneller lopen
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt allesquote:
nee joh. ben ziekgemeldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook extra betaald nu?
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terechtquote:
nee bij mij op werkheb ik vandaag bij de balie gezeten voor de telefoonquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je weer aangesloten bij de SS maffia?
Ja vanmiddag precies toen ik eventjes buiten liep en de zon nog volle bak scheen toen ik naar buiten gingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kou en de regen komt nog niet veel van terecht
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren was het 32 graden en zonnig maar dat was prima te doen, nu plakt echt alles
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Is Mschol eigenlijk wel gefeliciteerd vandaag?
Gefeliciteerd Mschol
Dan heb jij zeker wel iets van wind daar?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gek genoeg prima nu, 25 graden buiten, zonnetje achjter wolken
Morgen pasquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Is Mschol eigenlijk wel gefeliciteerd vandaag?
Gefeliciteerd Mschol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |