Slecht voor de grote multinationals. niet voor het MKBquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bevolkingskrimp is slecht voor de economie dus dat proberen ze te allen tijde te voorkomen
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:00 schreef Karzai het volgende:
hek om dit land met prikkeldraad en om de 50 meter een wachttoren met een mitrailleur
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Draadquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:00 schreef Karzai het volgende:
hek om dit land met prikkeldraad en om de 50 meter een wachttoren met een mitrailleur
Vind je dat gek, een boeren bedrijf van vader op zoon met miljoenen in lening en eigendom of een tankbediende die gewoon een ander baantje zoekt. Het is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck geven
Ambtenaren sector eens treffenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als een andere sector zo wordt getroffen als nu bij de boeren.. ik denk dat de meeste geen fuck geven
dan lopen alle criminelen vanzelf vrij rondquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren sector eens treffen
Of ze eens echt laten werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ambtenaren sector eens treffen
dat is al een tijd niet echt nodig meerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
Toch nog best warm buiten, loop ik dan met mijn jas.
Hoop dat je je mond verbrandquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:14 schreef mschol het volgende:
voer is laat@:bitterbal kom hier dan vreet ik je als voorgerecht op
Ja maar ben altijd bang om het dan op de terugweg of vanavond koud te hebben en dan ben ik ver van huis.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al een tijd niet echt nodig meer
gewoon afhakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ben altijd bang om het dan op de terugweg of vanavond koud te hebben en dan ben ik ver van huis.
Vanmiddag ook al... Toen ik aan het werk was in een wijk die ik niet goed ken...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Komt hier nu een goede bak regen met een hoop gerommel naar beneden
ik probeer voor ik weg ga in te schatten wat ik nodig heb, evt iets in rugzakquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ben altijd bang om het dan op de terugweg of vanavond koud te hebben en dan ben ik ver van huis.
Harder fietsen danquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Stuur eens naar Den Haag of zo, ik zit al de hele dag te wachten op een bui maar er valt helemaal niets hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Komt hier nu een goede bak regen met een hoop gerommel naar beneden
Wat hou ik dan nog over?quote:
Ik ben daar niet zo goed in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer voor ik weg ga in te schatten wat ik nodig heb, evt iets in rugzak
hier net zo minquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Stuur eens naar Den Haag of zo, ik zit al de hele dag te wachten op een bui maar er valt helemaal niets hier.
Over 35 minuten is code geel voor hier opgeheven.quote:
Gewoon hele dag droog gebleven hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Stuur eens naar Den Haag of zo, ik zit al de hele dag te wachten op een bui maar er valt helemaal niets hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |