SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Normaal zijn dat altijd teleurstellingen, maar deze kwam net uit de oven bij de AH en dan zijn ze echt een heel stuk lekkerderquote:
Eventjes zijn eigen Aphrodite regelenquote:
Wat een straf.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog bami met saté in de koeling. Ligt in de weg ook trouwens
welk biertje ga je vandaag nemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog bami met saté in de koeling. Ligt in de weg ook trouwens
Voeg me maar toe op Untappd. Ik heet Flessemans.quote:
anastopoulos of pappandreouquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
ik weet nog niet bij welke griek ik ga bestellen..
Om je YouTube naam moet ik altijd lachen wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op Untappd. Ik heet Flessemans.
Bami met babi pangang moest eerst op. Dus nu eet ik hont waarschijnlijk. Lekker van schijten.quote:
gewoon in partij aanbieden op marktplaats ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:37 schreef Karzai het volgende:
Die platen van nana mouskouri worden trouwens niet meer verkocht in de kringloop net als bzn
kunnen we beter wegpleuren
Je kunt wel uitslapen ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik straks thuis kom, kan ik gelijk naar bed
mja wie wil dat hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in partij aanbieden op marktplaats ofzo?
misschien fans die hun eigen platen kapotgedraaid hebben.quote:
opkopers? kan mij niet voorstellen dat er helemaal geen markt voor is?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt wel uitslapen ga ik vanuit.
Collega van mij is er ook een. Alleen maar Michael Jackson.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Karzai het volgende:
zit veel meuk tussen ook veel klassiek, kinderplaten duitse schlagers en one day flies, meeste kan wel weg
De pareltjes worden binnen een dag gekocht door professionele snuffelaars
ja dan gaan ze in de plasticbak, we recyclen alllesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
opkopers? kan mij niet voorstellen dat er helemaal geen markt voor is?
anders kijken of ze bij een recycle bedrijf kunnen worden gedumpt.. die smelten ze dan om in nieuw vinyl
dat is wel het minste na al die vertragingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel leuk dat mensen een kijkje in de cockpit mogen nemen.
Lange aanloop voordat je de lucht in mag.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht dat de stewardess een tia had gehad. Maar ze is Deens
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar door met dat weekend, beetje moe![]()
https://imgur.com/HyGlyX4
voor 38cent kan je er geen buil aan vallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:49 schreef Karzai het volgende:
Draai niet zoveel plaatjes, deze voor 38 cent gekocht met korting, dat is leuk
[ afbeelding ]
ben je nou nog niet vertrokken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel leuk dat mensen een kijkje in de cockpit mogen nemen.
hij heeft gevraagd of ze wat langer mochten blijven, kan hij met de joystick spelen in de cockpitquote:
beetje stewardessjes afpeigerenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft gevraagd of ze wat langer mochten blijven, kan hij met de joystick spelen in de cockpit
Weer en militaire oefeningenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lange aanloop voordat je de lucht in mag.
Stemrecht voor vrouwen afschaffen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd of ze beetje door gaan pakken in de VS. Clarence Thomas heeft er in ieder geval zin in.
en daarna onze donkere medemensen weer achterin de busquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen afschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |