Idd leuke aflevering gewoon. Morgen de extraaa (die zijn meestal ook beter).quote:
lol.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:02 schreef Eightyone het volgende:
https://www.bd.nl/show/ro(...)s-om-geven~a82b597b/
...de bedoeling is dus een nieuwe publieke omroep voor nihilistische mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ben benieuwd wat voor programma's ze dan in godsnaam gaan maken. Wordt niks.
U las het hier als eerst.
Ik voorspel ook dat iedereen en z'n moeder de schuld gaan krijgen als het niet lukt, behalve hun zelf.
Of ze gaan roepen dat het niet serieus was hihahoho "wAnT DeNkEn JuLliE nu EcHt DaT iK DaAr BiJ WiL HoReN!!!!".
stukje ouderdomquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:59 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd op uitgekeken
quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
lol.
vanaf vorig jaar april wordt "Jan en Dennis doen dingen" aangekondigd, maar verder dan een nietszeggende, kneuzige trip naar Mallorca zijn ze nooit gekomen. En die willen een eigen omroep gaan oprichten?
Voor mensen die niet geīnteresseerd zijn in politiek bv.. Je hoeft de twitter van Jantje maar te bekijken om te weten dat Jan heel erg politiek geīnteresseerd is.Ik kan mij ook wel voorstellen dat de heren nog even hun zakken willen vullen. Ze zijn carričre technisch denk ik behoorlijk uitgespeeld. Dit terwijl ze wel een bepaalde levensstijl willen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ben benieuwd wat voor programma's ze dan in godsnaam gaan maken. Wordt niks.
U las het hier als eerst.
Ik voorspel ook dat iedereen en z'n moeder de schuld gaan krijgen als het niet lukt, behalve hun zelf.
Of ze gaan roepen dat het niet serieus was hihahoho "wAnT DeNkEn JuLliE nu EcHt DaT iK DaAr BiJ WiL HoReN!!!!".
Dat snap ik. Alleen het oprichten van een omroep is wat anders dan "scooooooop" zingen en Famke Louise uitmaken voor achterlijk wijf.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:38 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel voorstellen dat de heren nog even hun zakken willen vullen. Ze zijn carričre technisch denk ik behoorlijk uitgespeeld. Dit terwijl ze wel een bepaalde levensstijl willen houden.
Ik betwijfel ook of Dennis en Jan het nog langer dan een jaar vol gaan houden samen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat snap ik. Alleen het oprichten van een omroep is wat anders dan "scooooooop" zingen en Famke Louise uitmaken voor achterlijk wijf.
(Lees ik denk niet dat ze dat gaat lukken).
Sterker ik denk dat de kans groter is dat roddelpraat over 2 jaar niet meer bestaat en de heren onderling ruzie hebben, dan dat omroep roddelpraat bestaat.
Pikkenbaasquote:
Alsof hij daar zelf maar een seconde mee bezig is geweest. Die lui hebben nou eenmaal een management bedrijf achter zich, die wanneer er maar 0,1 seconde teveel beeldmateriaal gebruikt wordt, ze een strike indienen.quote:
waarom doet die videostill van Bibi me denken aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
Ad Looij is genoemd. Daar gaat Braadpan ook mee om. @WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie wil Jan Roos niet in de uitzending hebben die wil te graag paar maanden geleden benoemde hij dat nog in de extra.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ad Looij is genoemd. Daar gaat Braadpan ook mee om. @:Wereldgozer
Ja hij noemde hem een wandelende zak stront of zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Braddie wil Jan Roos niet in de uitzending hebben die wil te graag paar maanden geleden benoemde hij dat nog in de extra.
Niet te veel deze jongen in beeld want dat wil die graag en aan een Lorenzo hebben we al genoeg.
En na Joyce en die iraanse gay guy wil Jan Roos al helemaal niet meer van zulke debielen.
Reguliere uitzending: 8/10quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:54 schreef KingRoland het volgende:
Uitzending waar het steeds gaat over Aziaten![]()
![]()
![]()
![]()
Extra GENOT
Eindoordeel: Hou jullie vast, jaja na een aantal weken middelmaat geef ik deze uitzending een 9/10. Beste uitzending tot nu toe. Wat een comeback.
@:Coco @:Zipportal @:AFCNiels @:Nober @:LordVoldemort @:Wereldgozer @:fetX @:RamboDirk @:Dr.Mikey @:Oliver23 @:de_boswachter @:Mortaxx @:Elan @:RipCity
Ik ben geen Chinees maar een Japanner...quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:54 schreef KingRoland het volgende:
Uitzending waar het steeds gaat over Aziaten![]()
![]()
![]()
![]()
Extra GENOT
Eindoordeel: Hou jullie vast, jaja na een aantal weken middelmaat geef ik deze uitzending een 9/10. Beste uitzending tot nu toe. Wat een comeback.
@:Coco @:Zipportal @:AFCNiels @:Nober @:LordVoldemort @:Wereldgozer @:fetX @:RamboDirk @:Dr.Mikey @:Oliver23 @:de_boswachter @:Mortaxx @:Elan @:RipCity
Ad heeft wel wat weg van kaasboerkequote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zei Dennis nou trouwens dat Ad Looij verre familie van hem was? Of dat zijn familie ook die rotzooi kijkt?
Dennis is niet de slimste hequote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Tuurlijk heeft Barend die info aan Dennis gegeven, maar waarom gebruikt Dennis als smoes de C1000? dat bestaat toch niet meer lol
Die man is het helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
John de mol alweer aangifte gedaan.
Ben je zo rijk en succesvol stel je jezelf zo klein op nare man.
Volgens mij doet Dennie-boy het er wel een beetje om. Net als nu weer met de Ark van Noach en destijds over die stoma.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dennis is niet de slimste he
Ook toen hij vroeg of de kinderen van Jan veel jeugdseries hadden gezien noemt ie allemaal dingen uit zijn tijd die zoontjes zijn twaalf dat meisje 14 en Dennis 26 tuurlijk kennen ze yugioh etc niet.
Jij gelooft ook dat Jan telkens echt schrikt als Dennis de extra aankondigt?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij doet Dennie-boy het er wel een beetje om. Net als nu weer met de Ark van Noach en destijds over die stoma.
Is inderdaad goed te vergelijken.quote:Op zondag 3 juli 2022 09:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat Jan telkens echt schrikt als Dennis de extra aankondigt?
quote:‘Roddelpraat-presentator Dennis Schouten lichtgewond bij steekpartij in Glanerbrug’
Bij een steekpartij in het Dorpshuis aan de Kerkstraat in Glanerbrug zijn gisteravond verschillende personen gewond geraakt. Een van deze personen raakte lichtgewond en is aangehouden door de Marechaussee. Een andere gewonde zou Roddelpraat-presentator Dennis Schouten zijn. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/binnenl(...)glanerbrug~aaf6560c/
Alimentatiecafequote:Op zondag 3 juli 2022 11:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet in het altijd geweldige Santé gebeurd, met al die verstandelijk beperkte mensen
pics?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
Even dat meisje uit Apeldoorn opgezocht. Dennis gaat er wel steeds verder op achteruit
Knappe meid. Foto werd in de uitzending dus al getoondquote:Op donderdag 7 juli 2022 05:47 schreef bomptonking het volgende:
De rapper heet Ickky.
De dame heet Celeste: https://instagram.com/celestepastre
Nou inderdaad. Wel vind ik Rob Kamphues er heel goed uit zien voor zijn leeftijd. Weinig mannen zien er op 61 jaar zo uit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat vrouwen ontzettend onder de indruk zijn van mannen met enige vorm van celebrity status. Zelfs de Dennis Schoutens en Rob Kamphuessen van deze wereld hebben aan iedere vinger een insta modelletje hangen.
Zou je openstaan voor de avances van de heer Kamphues wanneer hij in je DM's zou sliden?quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wel vind ik Rob Kamphues er heel goed uit zien voor zijn leeftijd. Weinig mannen zien er op 61 jaar zo uit.
Dat is de apenrots. De aap met geld/roem/fame is het meest interessant in de natuur.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat vrouwen ontzettend onder de indruk zijn van mannen met enige vorm van celebrity status. Zelfs de Dennis Schoutens en Rob Kamphuessen van deze wereld hebben aan iedere vinger een insta modelletje hangen.
Gek genoeg lijkt het vaak geeneens om het geld/resources te gaan. Aan een one night stand hou je over het algemeen ook geen geld over. Zelfs seriemoordenaars hebben er in de gevangenis een dagtaak aan om door hun fanmail en huwelijksaanzoeken heen te worstelen. Een lulletje rozenwater als Nikolas Cruz moet de vrouwen ook opeens van zich afslaan sinds hij een school shooting gepulled heeft. Ik snap niet hoe dat werkt bij vrouwen. "Oh mY gaWd, hE IS fAmOuSsss" Interessante materie.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dat is de apenrots. De aap met geld/roem/fame is het meest interessant in de natuur.
Ja schijnbaar is dat interessant. Ik heb zelf een keer iemand aangeduwd die heel trots aan het vertellen was dat ze had staan bekken met Def Rhymz....quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gek genoeg lijkt het vaak geeneens om het geld/resources te gaan. Aan een one night stand hou je over het algemeen ook geen geld over. Zelfs seriemoordenaars hebben er in de gevangenis een dagtaak aan om door hun fanmail en huwelijksaanzoeken heen te worstelen. Een lulletje rozenwater als Nikolas Cruz moet de vrouwen ook opeens van zich afslaan sinds hij een school shooting gepulled heeft. Ik snap niet hoe dat werkt bij vrouwen. "Oh mY gaWd, hE IS fAmOuSsss" Interessante materie.
Ik betwijfel of @potjecreme gediend is van mannen die kontjes vol willen spuiten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou je openstaan voor de avances van de heer Kamphues wanneer hij in je DM's zou sliden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:01 schreef Poefbank het volgende:
HoplaEindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Uiteindelijk zijn alle vrouwen gewoon hoerenquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van 42quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf Dennis verloofd met een meisje van 17 en een dag later tongen met een vent.
En een bijna dode mongool in de studio.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit wordt een teleurstelling.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:57 schreef GS-Raw het volgende:
Dit klinkt weer als een show die ik niet wil missen. Gauw het pils klaarzetten en de vetpot aan!
Ik kijk nu.quote:
hahahah wat een gozerquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf 16 is gewoon legaal. Hij is 25? Beetje apart misschien, maar een vrouw van 45 zou aparter zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis moet kappen met die meisjes van onder de 18 zeker in tijden waar R.Kelly en Keith Bakker jaren de bak in moeten voor dat soort dingen hij kan zat vrouwen van tussen de 21 en ergens 45 krijgen wees dan slimmer.
Als je 25 bent en je gaat aanpappen met iemand van 17 dan ben je gewoon triest.quote:Op donderdag 14 juli 2022 02:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Vanaf 16 is gewoon legaal. Hij is 25? Beetje apart misschien, maar een vrouw van 45 zou aparter zijn.
Zal wel druk worden, met kaasboertje aan de bar staan, wie wil dat nu niet 😁quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:44 schreef GS-Raw het volgende:
Was vermakelijk maar Dennis begint inderdaad wel steeds raarder te doen. Lijkt alsof hij zichzelf steeds meer wil overtreffen qua gekkigheid. Iemand nog naar Santé volgende week??
Dat gaan ze toch doen met dat 'Jan en Dennis Doen Dingen'? Kondigen ze ook al een jaar aan maar zou binnen nu en twee weken in het doosje moeten zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niet al zijn cowboyverhalen zullen echt zijn maar hij had Jan een keer in de uitzending een boos appje laten lezen die hij naar zijn schoonouders gestuurd had. Hij beledigde ook een keer zo'n scharrel waar ze bij zat en zijn ruzies met onder andere Charlie Luske en de heer Weesie zijn niet gespeeld neem ik aan. Dus waarschijnlijk is het echt een lompe boer die met jan en alleman ruzie heeft zodra het hem niet aanstaat.
Jan Roos neemt hem waarschijnlijk totaal niet serieus en daarom gaat het goed tussen die twee. Zou wel grappig zijn als ze als een soort Geer en Goor dingen gaan doen buiten de studio.
Dennis is toch ook gewoon een moeilijk rare gozer? Zoent met mannen maar is ook best wel homofoob, scheert zich met hetzelfde mesje als zijn vader, ruikt naar leverworst (volgens Jan), freet alleen maar magnetronmaaltijden, komt uit Twente en is voor Willem II. Zal ook wel wat beschadigd zijn door zijn jeugd, beetje kip-eiverhaal. Maar hij lijkt een soort bindingsangst te hebben of zo, zodra het met iemand lijkt te klikken gaat ie ruzie zoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dennis krijgt ook de hele tijd met iedereen ruzie: Schoonouders, merchandise leveranciers, familieleden, rappers, werkgevers, voormalig sportschool buddies, noem het allemaal maar op. Zou zijn moeder dan toch gelijk hebben en heeft Dennis een psychisch stoornisje onder de leden?
treurige exercitie ook weer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:13 schreef GS-Raw het volgende:
Haha ome Jan heeft het weer aan de stok met schimmelpenninck
Jantje kan toch voor geen hout vechten johquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
treurige exercitie ook weer.
zelf iedereen en z'n moeder de hele dag beledigen (ook op uiterlijk).
Zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is, en dat ze niet zo moeten janken.
Maar een grapje over ons Jantje en meneer dreigt gelijk met geweld.
Incasseringsvermogen van een kleuter.
Die deed Dennis wel goed jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Moest hard lachen om “Maar ze kan dus hard zuigen”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:11 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SCOOOOOOOOOOOOP.PikkenbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Denk nep. Anders zouden ze 'm wel keertje in beeld zetten. Staat hier niets tussen terwijl ze normaliter alle wensen erbij zetten. https://twitter.com/StAmbulancewensquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:44 schreef Sfancta het volgende:
Zou er echt iemand met down zijn geweest? Of fake? Vond dat best hard
Het was helemaal geen topshow.. Die Jan is echt een mongool (om over Dennis maar te zwijgen, elke letter dat je over hem typt is er twee te veel). Denkt bijvoorbeeld dat zonder de NL boeren alle schappen leeg zijn bij de supermarkt..Probeerde Maxim Hartman te debunken, maar dat lukt de man natuurlijk nooit. De man die overal een mening over heeft (maar zelf nooit tv kijkt)...quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:00 schreef Eagles89 het volgende:
Dit was gewoon weer een ouderwetse topshow vond ik hoor. Wel heel bizar dat die Dennis 26(?) is en een relatie met iemand van 17 heeft, en dat dat blijkbaar normaal is. Nu moet ik zeggen dat die Dennis wel echt enorm onvolwassen is voor zijn leeftijd, maar toch, hij is toch een bekende Nederlander geworden inmiddels en dan heb je toch een soort machtspositie bij die tienermeisjes.
Verder dus gewoon weer ouderwets topshowtje!
quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:17 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Het was helemaal geen topshow.. Die Jan is echt een mongool (om over Dennis maar te zwijgen, elke letter dat je over hem typt is er twee te veel). Denkt bijvoorbeeld dat zonder de NL boeren alle schappen leeg zijn bij de supermarkt..Probeerde Maxim Hartman te debunken, maar dat lukt de man natuurlijk nooit. De man die overal een mening over heeft (maar zelf nooit tv kijkt)...
Is toch over 3 maanden weer uit joh.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis moet kappen met die meisjes van onder de 18 zeker in tijden waar R.Kelly en Keith Bakker jaren de bak in moeten voor dat soort dingen hij kan zat vrouwen van tussen de 21 en ergens 45 krijgen wees dan slimmer.
SCOOOOOOOOOOOOP.Ad Looij besproken @GeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit toch een stuk menselijk afval zeg. Als ik een lijst opstel met alle dingen waarvan ik niet zou willen dat mijn kind of nichtje oid ze zou doen kan ik in haar geval alles aanvinken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Barbie laat van zich horen
quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Waar je ogen niet waren moet je mond niet spreken..!! Als de naam BARBIEE ter spraken komt valt het me echt op dat het echt erger word gemaakt dan dat het lijkt Maja eigenlijk niks nieuws 😂 nou bij deze dat filmpje over naomi is dus een vorig jaar gemaakt als grapje we deden iemand na hahaha want we weten inmiddels wel dat Stouten filmpjes niet met kleding aan gemaakt worden he 😉 dus bij deze doe beter je huiswerk lieve schat voor dat je oordeelt mijn raak je er niet mee want als ik iets doe doe ik het goed 💯. Plus ik sta op geen enkele site..mijn naam is makkelijk te gebruiken agja zo blijven we in belangstelling volgende keer beter je huiswerk voor de 2de keer 😉
Mijn raak je nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
https://www.roddelpraat.n(...)ennis-en-zijn-lover/quote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand gisteren nog in Santé geweest?
Hebben Jantje en Marcelleke eindelijk gevochten?
Dennis weer met de barman getongd?
Slientje van wippestein met de eigenaar?
Hoop dat jan flink heeft lopen matten met het kaasboertje. Om het voor eens en altijd uit te vechtenquote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Gezellig dus.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.roddelpraat.n(...)ennis-en-zijn-lover/
Jawel. De laatstequote:Op maandag 18 juli 2022 07:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gezellig dus.
Deze week geen aflevering toch?
Woon wel in enschede maar niet geweestquote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Was radiozendamateur er ook? Zonder hem was Dennis nu niet bekend.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:26 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Woon wel in enschede maar niet geweest
Las wel dat Madoc en Tukkertje er ook waren
Nee dat niet, maar die gast loopt hier nog wel rond, zag hem laatst nogquote:Op maandag 18 juli 2022 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was radiozendamateur er ook? Zonder hem was Dennis nu niet bekend.
Nog strepen gegeven?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:17 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die gast loopt hier nog wel rond, zag hem laatst nog
quote:Dennis Schouten heeft de laatste maanden meer te maken met "sombere gedachten". De RoddelPraat-maker verhuist terug naar Enschede, waar hij vandaan komt, en gaat werken aan zijn problemen.
"Het is lastig om te vertellen, maar ik hoop dat het oplucht om dit te delen", schrijft Schouten woensdag op zijn 27e verjaardag op Instagram.
"Ik heb aanleg voor somberheid, mezelf telkens afvragen waarom bepaalde dingen nut hebben, waarvoor ik het allemaal doe. Het speelt al jaren en ik leerde ermee omgaan."
Schouten merkt dat die somberheid de afgelopen maanden is toegenomen. "Wat resulteert in hele donkere momenten met hele donkere gedachten. Ik moet ermee aan de slag."
Daarom gaat Schouten weer in Enschede wonen en gesprekken voeren met "mensen die daarvoor geleerd hebben". "Met maar één doel: niet alleen leven omdat het hoort, maar om te kunnen zeggen dat ik soms kan genieten."
mwa, dit is natuurlijk veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Altijd maar stoer doen en uiteindelijk het verspreiden van haat en negativiteit niet aankunnen
Lees jij een ander stukje?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Altijd maar stoer doen en uiteindelijk het verspreiden van haat en negativiteit niet aankunnen
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:44 schreef Poefbank het volgende:
Misschien zien we haar binnenkort terug als Denise.
Prima dat hij hulp zoekt toch? Ook niet gek met zo’n jeugd. Ook dapper dat hij het zo naar buiten durft te brengen. Go Dennie!!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Ex vriendin verloren hartaanval, herseninfarct gehad 2x etc etc. Heftig voor zon jongen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heeft hier niks mee te maken. Dit was al voor Roddelpraatquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moet haast wel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:39 schreef Nober het volgende:
Volgende week die speciale aflevering met Henny Huisman?
aah oke stukje gemist denk ik..die afleveringen moet je ook nooit nuchter bekijken..quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk wel Roddelpraat.
Ik denk het laatste. Die gozer is echt verstandelijk beperkt. Hij heeft wel een bepaalde boeren slimheid en brutaliteit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt natuurlijk ook allemaal niet mee om één dag in de week te "werken", aan iedere vinger een barely legal instagram hoertje te hebben hangen en te moeten besluiten of je in een Porsche of een Mercedes naar je wekelijkse sexdate in de Van der Valk af gaat reizen. Ik lees ook dat hij nu voor het eerst in twee jaar op vakantie gaat. Wat was Mallorca dan, een zakenreis?
Waarschijnlijk is hij RTL Boulevard weer aan het trollen ofzo. Al sluit ik ook niet uit dat er echt een steekje los zit bij hem.
Topperquote:
Terwijl ik denk dat het allemaal wel mee valt Celine accepteert het wel en kaasboerke staat ze zoon als twente fan te verdedigen tegenover een volle grolschveste als het moet denk dat pa na een paar moeilijke weken dat echt wel accepteert.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Na dat filmpje gezien te hebben van zijn zoenpartij met een oude man (sinds wanneer is iemand van in de 40 oud btw) een dag na een 'verloving' sluit ik ook niet uit dat ie moeite heeft om uit de kast te komen. Hoor hem ook zeggen dat het thuis niet geaccepteerd zou worden. Sneu als dat zo is....
Zit zeker wat inquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat het allemaal wel mee valt Celine accepteert het wel en kaasboerke staat ze zoon als twente fan te verdedigen tegenover een volle grolschveste als het moet denk dat pa na een paar moeilijke weken dat echt wel accepteert.
Haha, ik dacht er ook net aan. Dit is toch gewoon Jan & Dennis Doen Dingen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:44 schreef Zipportal het volgende:
Zal mij benieuwen of die extra content wat is.
beetje kort door de bocht. Hij heeft volgens mij wel eens verteld over zijn moeder en het feit dat hij altijd is behandeld als iemand die psychische problemen had, waarvoor hij ook medicijnen kreeg, die hij eigenlijk niet nodig had.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Klopt, al is Jan daar wel redelijk open over. Hij had een aantal jaar geleden verwacht dat ie politicus zou zijn, wat ie nu doet valt hem, en zijn omgeving, toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht. Hij heeft volgens mij wel eens verteld over zijn moeder en het feit dat hij altijd is behandeld als iemand die psychische problemen had, waarvoor hij ook medicijnen kreeg, die hij eigenlijk niet nodig had.
Maakt verder dat als je in een depressie zit, anderen te kakken zetten uiteindelijk je probleem niet oplost. Jan Roos doet dat volgens mij ook uit een gevoel van ontevredenheid over zichzelf.
The gift that keeps on giving.quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.roddelpraat.nl/kgi-kgu-kgu-tukkertje-wordt-vrouw/
Ernstige zaak een jongen met een beperking die amper weet wat een transgender is wil er nu een worden en daarna verbouwd en al weer bij fc twente op de tribune zeker.
Ma Flodder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
The gift that keeps on giving.
@:Zipportal @:mani89
quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.roddelpraat.nl/kgi-kgu-kgu-tukkertje-wordt-vrouw/
Ernstige zaak een jongen met een beperking die amper weet wat een transgender is wil er nu een worden en daarna verbouwd en al weer bij fc twente op de tribune zeker.
ApenPOKKED.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
The gift that keeps on giving.
@:Zipportal @:mani89
Ik denk dat tukkertje is vergeten uit te loggen op de sociale werkplaats of dat ze broer dit geschreven heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:30 schreef ISVV het volgende:
Zou dat geen (vergeefse) poging tot humor zijn van Tukkertje?
Heb je een linkje voor ons?quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:58 schreef ISVV het volgende:
Wat een tegenvaller die extra, gewoon een terugblik met Henny Huisman erbij. Dit is geen Jan en Dennis Doen Dingen, daar waren ze al mee bezig toen Jan bij Andy in de Auto zat.
Linkje?quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:58 schreef ISVV het volgende:
Wat een tegenvaller die extra, gewoon een terugblik met Henny Huisman erbij. Dit is geen Jan en Dennis Doen Dingen, daar waren ze al mee bezig toen Jan bij Andy in de Auto zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Nee. Doe maar siswet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Meneer Huisman, kunt u even vertellen wie u bent?"![]()
Ik zou overigens wel een Roddelpraat X Emile Ratelband collab willen zien. Dat zou entertainment van de bovenste plank opleveren.
Stoppen met watquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:20 schreef quirina het volgende:
Blij dat ze stoppen. De Kwaliteit was Uitermate Teleurstellend.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:21 schreef Poefbank het volgende:
Voor de belangstellendenJDDD pas in september, dit gaat ze donateurs kosten. Veel commentaar ook in de reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/LavieJanRoosquote:@LavieJanRoos
Account opgeschort
Twitter schort accounts op die de Twitter-regels schenden. Meer informatie
LavieendRoosquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/LavieJanRoos
Nog meer bedelen om centen.
JDDD? Help even wat dat is?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
JDDD pas in september, dit gaat ze donateurs kosten. Veel commentaar ook in de reacties.
Los daarvan is het bezopen dat ze dit al een jaar aankondigen en het er nog steeds niet is, kan echt niet.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb geen hoge verwachtingen van Jan en Dennis doen dingen.
Belachelijk inderdaard. Of het is mislukt of ze zijn gewoon hopeloos lui geweest om het te organiseren en op te nemen en ik weet vrijwel zeker dat het het laatste is.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Los daarvan is het bezopen dat ze dit al een jaar aankondigen en het er nog steeds niet is, kan echt niet.
Doe gasten zijn inderdaad ontzettend lui. Nemen ook weinig moeite om de show echt goed te maken. Ze gaan zitten en beginnen een beetje te ouwehoeren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaard. Of het is mislukt of ze zijn gewoon hopeloos lui geweest om het te organiseren en op te nemen en ik weet vrijwel zeker dat het het laatste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:40 schreef PS. het volgende:
Die vader van Dennis is echt een grootheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:40 schreef PS. het volgende:
LegendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Groot denker, groot spreker, groot mensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vader van Dennis is echt een grootheid.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOP. @:poepz0r
Ik geloof niet dat Jan voor een eend en een transformer zou gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jan voor een eend en een transformer zou gaan.
Jan had die wijven door en speelde het spelletje meequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Is het echte nieuws niet dat er blijkbaar vrouwen zijn die interesse hebben in Jan Roos?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:00 schreef koemleit het volgende:
Dat Jan vreemdgaat is toch geen verassing? Ze hinten daar bijna elkaar aflevering naar ook.
sta ik ook niet van te kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is het echte nieuws niet dat er blijkbaar vrouwen zijn die interesse hebben in Jan Roos?
dit, veeel te veel over hunzelf, slap verhaal van Jan.quote:
Geen tijdquote:
Ze zijn nog rustig met hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
https://www.roddelpraat.nl/wie-is-the-bradge/
Ze hadden al snel door dat hij op aandacht geilt en dat deed hem de das om dan wel de veer op de muts.quote:
Jan had inderdaad al heel snel door dat Bradge gewoon aandacht wil en na al de negativiteit met Joyce joy denk ik niet dat ze nog snel gasten uit die vijver gaan vissen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hadden al snel door dat hij op aandacht geilt en dat deed hem de das om dan wel de veer op de muts.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:06 schreef PS. het volgende:
Die extra uitzendinkjes zijn echt vermakelijker dan de reguliere uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week al met het verhaal over Marcelleke op Insta en de Mascha Bash![]()
Ze hebben alleen maar irritante gasten. Jammer is dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:19 schreef Poefbank het volgende:
Woensdag —> tukkertje ‘Sterre’. Dat wordt weer afzien.
Ligt ook aan Jan en Dennis zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:29 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar irritante gasten. Jammer is dat.
Met Yvonne erbij is het altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:29 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar irritante gasten. Jammer is dat.
Eem op het snoetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Yvonne erbij is het altijd wel leuk.
Ik vind die gasten eigenlijk meestal wel leuk. Yvonne Coldeweijer is buitencategorie, zij is een volwaardige gast en past er heel leuk tussen. Niet op d'r bekkie gevallen, intelligent en met humor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:17 schreef GS-Raw het volgende:
Ik vind die tukkertje weinig toevoegen aan de show. Sterker nog, ik vind het eigenlijk alleen maar irritant. Snap ook niet zo goed waarom je een geestelijk beperkte steeds zo veel aandacht geeft en af zit te zeiken.
Het leuke is dat er een bepaalde chemie is tussen Jan en Yvonne en dat Dennis dit heel slecht trekt.quote:
Ja, dat is volgens mij 1 van de weinige die er wel tussen past, voor de rest moet je die halve gare die te makkelijk af te kraken zijn niet willen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Yvonne erbij is het altijd wel leuk.
Dennis hangt er altijd maar wat bij. Het huismongooltje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leuke is dat er een bepaalde chemie is tussen Jan en Yvonne en dat Dennis dit heel slecht trekt.
Dat gebeurde met die mevrouw van 'doe niet tijger als je poesie bent'quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind die gasten eigenlijk meestal wel leuk. Yvonne Coldeweijer is buitencategorie, zij is een volwaardige gast en past er heel leuk tussen. Niet op d'r bekkie gevallen, intelligent en met humor.
Het leuke aan de meeste gasten is dat het meestal Z-artiesten zijn die in de vorige aflevering zijn afgezeken en die zich dan heel stoer niet willen laten kennen en dan zo overmoedig zijn om daar aan te schuiven om vervolgens van Ome Jan de genadeklap te krijgen en tot hun schoenen worden afgefikt.
Dat gebeurt bij vrijwel alle gasten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat gebeurde met die mevrouw van 'doe niet tijger als je poesie bent'
Ik weet toevallig dat Lorenzo zijn moeder een paar jaar geleden overleden is en zijn vader stiefbroer en broer alle drie ook niet helemaal goed tikken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind de Sterre storyline wel interessant, ofzo. De heer Lorenzo lijkt mij in eerste aanleg te dom/beperkt om een typetje neer te zetten en op een dergelijke manier te trollen dus waarschijnlijk wil hij echt een transformer worden? In dat kader zou ik het wel interessant vinden of deze overduidelijk verstandelijk beperkte man in dit land in aanmerking komt voor hormoontherapie en evt genderchirurgie. Dat zou echt ziek zijn als een dokter willens en wetens meewerkt aan het verminken van deze zwakzinnige. Nazi Duitsland is er niks bij.
Of dit alles is bedacht door de heer Schouten en het enige wat Lorenzo hoeft te doen is een pruik op te zetten en dom uit zijn ogen te kijken. Dat zou natuurlijk ook vrij ziek zijn als Jan en Dennis een verstandelijk beperkte op deze manier misbruiken voor content.
Ik zit in ieder geval aan mijn mobile device gekluisterd aanstaande woensdag!
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind heel die act met Tukkertje niet leuk. In het begin was het al vrij snel niet meer leuk.
Is het een act of is deze gast nog beperkter dan ik al dacht? Ik sta nergens meer van te kijken met deze gozer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind heel die act met Tukkertje niet leuk. In het begin was het al vrij snel niet meer leuk.
Het lijkt een act te zijn. Maar omdat hij zo beperkt is kan hij geen goed typetje neerzetten. Hij heeft een paar zinnetjes uit zijn hoofd geleerd "ik heb respect voor iedereen" en een pruik opgezet en dat is dan de hele act. Erg saai.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het een act of is deze gast nog beperkter dan ik al dacht? Ik sta nergens meer van te kijken met deze gozer.
Volgende week waarschijnlijk met rapper Sjors, een echte transformer. KRIEKROEKOOOEEEquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:31 schreef DKUp het volgende:
Snap wat je bedoelt. Ik hoop het, maar ik blijf me verbazen om dat figuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het lijkt een act te zijn. Maar omdat hij zo beperkt is kan hij geen goed typetje neerzetten. Hij heeft een paar zinnetjes uit zijn hoofd geleerd "ik heb respect voor iedereen" en een pruik opgezet en dat is dan de hele act. Erg saai.
Ja eens. Grappig is het ook niet echt. Maar het zal misschien goed scoren onder de tiener fans.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef GS-Raw het volgende:
Zo wat een ongemakkelijke show, sneu voor Tukkertje. Laat die jongen met rust en gebruik hem niet als clown.
En iq schoenmaat fans.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Grappig is het ook niet echt. Maar het zal misschien goed scoren onder de tiener fans.
Vrouw!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef GS-Raw het volgende:
Zo wat een ongemakkelijke show, sneu voor Tukkertje. Laat die jongen met rust en gebruik hem niet als clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |