SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:11 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SCOOOOOOOOOOOOP.PikkenbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Denk nep. Anders zouden ze 'm wel keertje in beeld zetten. Staat hier niets tussen terwijl ze normaliter alle wensen erbij zetten. https://twitter.com/StAmbulancewensquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:44 schreef Sfancta het volgende:
Zou er echt iemand met down zijn geweest? Of fake? Vond dat best hard
Het was helemaal geen topshow.. Die Jan is echt een mongool (om over Dennis maar te zwijgen, elke letter dat je over hem typt is er twee te veel). Denkt bijvoorbeeld dat zonder de NL boeren alle schappen leeg zijn bij de supermarkt..Probeerde Maxim Hartman te debunken, maar dat lukt de man natuurlijk nooit. De man die overal een mening over heeft (maar zelf nooit tv kijkt)...quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:00 schreef Eagles89 het volgende:
Dit was gewoon weer een ouderwetse topshow vond ik hoor. Wel heel bizar dat die Dennis 26(?) is en een relatie met iemand van 17 heeft, en dat dat blijkbaar normaal is. Nu moet ik zeggen dat die Dennis wel echt enorm onvolwassen is voor zijn leeftijd, maar toch, hij is toch een bekende Nederlander geworden inmiddels en dan heb je toch een soort machtspositie bij die tienermeisjes.
Verder dus gewoon weer ouderwets topshowtje!
quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:17 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Het was helemaal geen topshow.. Die Jan is echt een mongool (om over Dennis maar te zwijgen, elke letter dat je over hem typt is er twee te veel). Denkt bijvoorbeeld dat zonder de NL boeren alle schappen leeg zijn bij de supermarkt..Probeerde Maxim Hartman te debunken, maar dat lukt de man natuurlijk nooit. De man die overal een mening over heeft (maar zelf nooit tv kijkt)...
Is toch over 3 maanden weer uit joh.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis moet kappen met die meisjes van onder de 18 zeker in tijden waar R.Kelly en Keith Bakker jaren de bak in moeten voor dat soort dingen hij kan zat vrouwen van tussen de 21 en ergens 45 krijgen wees dan slimmer.
SCOOOOOOOOOOOOP.Ad Looij besproken @GeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit toch een stuk menselijk afval zeg. Als ik een lijst opstel met alle dingen waarvan ik niet zou willen dat mijn kind of nichtje oid ze zou doen kan ik in haar geval alles aanvinken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Barbie laat van zich horen
quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Waar je ogen niet waren moet je mond niet spreken..!! Als de naam BARBIEE ter spraken komt valt het me echt op dat het echt erger word gemaakt dan dat het lijkt Maja eigenlijk niks nieuws 😂 nou bij deze dat filmpje over naomi is dus een vorig jaar gemaakt als grapje we deden iemand na hahaha want we weten inmiddels wel dat Stouten filmpjes niet met kleding aan gemaakt worden he 😉 dus bij deze doe beter je huiswerk lieve schat voor dat je oordeelt mijn raak je er niet mee want als ik iets doe doe ik het goed 💯. Plus ik sta op geen enkele site..mijn naam is makkelijk te gebruiken agja zo blijven we in belangstelling volgende keer beter je huiswerk voor de 2de keer 😉
Mijn raak je nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
https://www.roddelpraat.n(...)ennis-en-zijn-lover/quote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand gisteren nog in Santé geweest?
Hebben Jantje en Marcelleke eindelijk gevochten?
Dennis weer met de barman getongd?
Slientje van wippestein met de eigenaar?
Hoop dat jan flink heeft lopen matten met het kaasboertje. Om het voor eens en altijd uit te vechtenquote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Gezellig dus.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.roddelpraat.n(...)ennis-en-zijn-lover/
Jawel. De laatstequote:Op maandag 18 juli 2022 07:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gezellig dus.
Deze week geen aflevering toch?
Woon wel in enschede maar niet geweestquote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Was radiozendamateur er ook? Zonder hem was Dennis nu niet bekend.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:26 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Woon wel in enschede maar niet geweest
Las wel dat Madoc en Tukkertje er ook waren
Nee dat niet, maar die gast loopt hier nog wel rond, zag hem laatst nogquote:Op maandag 18 juli 2022 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was radiozendamateur er ook? Zonder hem was Dennis nu niet bekend.
Nog strepen gegeven?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:17 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die gast loopt hier nog wel rond, zag hem laatst nog
quote:Dennis Schouten heeft de laatste maanden meer te maken met "sombere gedachten". De RoddelPraat-maker verhuist terug naar Enschede, waar hij vandaan komt, en gaat werken aan zijn problemen.
"Het is lastig om te vertellen, maar ik hoop dat het oplucht om dit te delen", schrijft Schouten woensdag op zijn 27e verjaardag op Instagram.
"Ik heb aanleg voor somberheid, mezelf telkens afvragen waarom bepaalde dingen nut hebben, waarvoor ik het allemaal doe. Het speelt al jaren en ik leerde ermee omgaan."
Schouten merkt dat die somberheid de afgelopen maanden is toegenomen. "Wat resulteert in hele donkere momenten met hele donkere gedachten. Ik moet ermee aan de slag."
Daarom gaat Schouten weer in Enschede wonen en gesprekken voeren met "mensen die daarvoor geleerd hebben". "Met maar één doel: niet alleen leven omdat het hoort, maar om te kunnen zeggen dat ik soms kan genieten."
mwa, dit is natuurlijk veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Altijd maar stoer doen en uiteindelijk het verspreiden van haat en negativiteit niet aankunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |