Idd leuke aflevering gewoon. Morgen de extraaa (die zijn meestal ook beter).quote:
lol.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:02 schreef Eightyone het volgende:
https://www.bd.nl/show/ro(...)s-om-geven~a82b597b/
...de bedoeling is dus een nieuwe publieke omroep voor nihilistische mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ben benieuwd wat voor programma's ze dan in godsnaam gaan maken. Wordt niks.
U las het hier als eerst.
Ik voorspel ook dat iedereen en z'n moeder de schuld gaan krijgen als het niet lukt, behalve hun zelf.
Of ze gaan roepen dat het niet serieus was hihahoho "wAnT DeNkEn JuLliE nu EcHt DaT iK DaAr BiJ WiL HoReN!!!!".
stukje ouderdomquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:59 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd op uitgekeken
quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
lol.
vanaf vorig jaar april wordt "Jan en Dennis doen dingen" aangekondigd, maar verder dan een nietszeggende, kneuzige trip naar Mallorca zijn ze nooit gekomen. En die willen een eigen omroep gaan oprichten?
Voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in politiek bv.. Je hoeft de twitter van Jantje maar te bekijken om te weten dat Jan heel erg politiek geïnteresseerd is.Ik kan mij ook wel voorstellen dat de heren nog even hun zakken willen vullen. Ze zijn carrière technisch denk ik behoorlijk uitgespeeld. Dit terwijl ze wel een bepaalde levensstijl willen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ben benieuwd wat voor programma's ze dan in godsnaam gaan maken. Wordt niks.
U las het hier als eerst.
Ik voorspel ook dat iedereen en z'n moeder de schuld gaan krijgen als het niet lukt, behalve hun zelf.
Of ze gaan roepen dat het niet serieus was hihahoho "wAnT DeNkEn JuLliE nu EcHt DaT iK DaAr BiJ WiL HoReN!!!!".
Dat snap ik. Alleen het oprichten van een omroep is wat anders dan "scooooooop" zingen en Famke Louise uitmaken voor achterlijk wijf.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:38 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel voorstellen dat de heren nog even hun zakken willen vullen. Ze zijn carrière technisch denk ik behoorlijk uitgespeeld. Dit terwijl ze wel een bepaalde levensstijl willen houden.
Ik betwijfel ook of Dennis en Jan het nog langer dan een jaar vol gaan houden samen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat snap ik. Alleen het oprichten van een omroep is wat anders dan "scooooooop" zingen en Famke Louise uitmaken voor achterlijk wijf.
(Lees ik denk niet dat ze dat gaat lukken).
Sterker ik denk dat de kans groter is dat roddelpraat over 2 jaar niet meer bestaat en de heren onderling ruzie hebben, dan dat omroep roddelpraat bestaat.
Pikkenbaasquote:
Alsof hij daar zelf maar een seconde mee bezig is geweest. Die lui hebben nou eenmaal een management bedrijf achter zich, die wanneer er maar 0,1 seconde teveel beeldmateriaal gebruikt wordt, ze een strike indienen.quote:
waarom doet die videostill van Bibi me denken aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
Ad Looij is genoemd. Daar gaat Braadpan ook mee om. @WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie wil Jan Roos niet in de uitzending hebben die wil te graag paar maanden geleden benoemde hij dat nog in de extra.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ad Looij is genoemd. Daar gaat Braadpan ook mee om. @:Wereldgozer
Ja hij noemde hem een wandelende zak stront of zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Braddie wil Jan Roos niet in de uitzending hebben die wil te graag paar maanden geleden benoemde hij dat nog in de extra.
Niet te veel deze jongen in beeld want dat wil die graag en aan een Lorenzo hebben we al genoeg.
En na Joyce en die iraanse gay guy wil Jan Roos al helemaal niet meer van zulke debielen.
Reguliere uitzending: 8/10quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:54 schreef KingRoland het volgende:
Uitzending waar het steeds gaat over Aziaten![]()
![]()
![]()
![]()
Extra GENOT
Eindoordeel: Hou jullie vast, jaja na een aantal weken middelmaat geef ik deze uitzending een 9/10. Beste uitzending tot nu toe. Wat een comeback.
@:Coco @:Zipportal @:AFCNiels @:Nober @:LordVoldemort @:Wereldgozer @:fetX @:RamboDirk @:Dr.Mikey @:Oliver23 @:de_boswachter @:Mortaxx @:Elan @:RipCity
Ik ben geen Chinees maar een Japanner...quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:54 schreef KingRoland het volgende:
Uitzending waar het steeds gaat over Aziaten![]()
![]()
![]()
![]()
Extra GENOT
Eindoordeel: Hou jullie vast, jaja na een aantal weken middelmaat geef ik deze uitzending een 9/10. Beste uitzending tot nu toe. Wat een comeback.
@:Coco @:Zipportal @:AFCNiels @:Nober @:LordVoldemort @:Wereldgozer @:fetX @:RamboDirk @:Dr.Mikey @:Oliver23 @:de_boswachter @:Mortaxx @:Elan @:RipCity
Ad heeft wel wat weg van kaasboerkequote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zei Dennis nou trouwens dat Ad Looij verre familie van hem was? Of dat zijn familie ook die rotzooi kijkt?
Dennis is niet de slimste hequote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Tuurlijk heeft Barend die info aan Dennis gegeven, maar waarom gebruikt Dennis als smoes de C1000? dat bestaat toch niet meer lol
Die man is het helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
John de mol alweer aangifte gedaan.
Ben je zo rijk en succesvol stel je jezelf zo klein op nare man.
Volgens mij doet Dennie-boy het er wel een beetje om. Net als nu weer met de Ark van Noach en destijds over die stoma.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dennis is niet de slimste he
Ook toen hij vroeg of de kinderen van Jan veel jeugdseries hadden gezien noemt ie allemaal dingen uit zijn tijd die zoontjes zijn twaalf dat meisje 14 en Dennis 26 tuurlijk kennen ze yugioh etc niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |