Nyck de Vries is vooral een non-persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier ook. Geldt ook voor die de Vries.
Arrogante kereltjes geworden.
Ik vind Stoffel nog steeds sympathiek en is nog steeds een favoriet van me. En toch echt een Mercedescoureurquote:
Want?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier ook. Geldt ook voor die de Vries.
Arrogante kereltjes geworden.
hij was vorig weekend in de LMP2 wel bloedsnelquote:Op zondag 19 juni 2022 00:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nyck de Vries is vooral een non-persoonlijkheid.
Het is best een behoorlijke coureur, al zal hij nooit een F1 top-piloot worden.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
hij was vorig weekend in de LMP2 wel bloedsnel
Likeable guys?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto-en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Ik zie nog ff geen overduidelijke gemeenschappelijke factor..
Allen WASP-boys, ik zie er geen Marquez, Rossi, Alonso of Senna tussen.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto-en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Ja nou en?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto- en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Edit:
Renger wellicht nog. En Ho Pin als analist.
Afezien vh feit dat er 4 nederlanders bij zitten
Senna stierf het weekend voordat ik F1 ging kijken. Marques was na mijn Moto GP-tijd. Alonso vond ik een lul. Juan Pablo ook overigens. Rossi heb ik weinig tegen, maar ook weinig mee.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allen WASP-boys, ik zie er geen Marquez, Rossi, Alonso of Senna tussen.
Welterusten Chevy, hopelijk ben je daarna minder chagrijnigquote:
Goed punt, zit zeker wat inquote:
Welke Rossi bedoel je eigenlijk? The doctor of Alex(ander)? Al blijft mijn antwoord hetzelfdequote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Vale zijn, net als dat er maar 1 Ronaldo isquote:Op zondag 19 juni 2022 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke Rossi bedoel je eigenlijk? The doctor of Alex(ander)? Al blijft mijn antwoord hetzelfde
Paar rondjes nodig om te weten wat er mis was, set up aangepast, klaar?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:15 schreef quo_ het volgende:
Iemand een idee hoe we die matige/moeizame FP3 moeten duiden?
Was toch een werld van verschil met wat we later op de eveneens natte baan zagen
Dit dus (en die enige Ronaldo is zwaar obees):quote:Op zondag 19 juni 2022 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke Rossi bedoel je eigenlijk? The doctor of Alex(ander)? Al blijft mijn antwoord hetzelfde
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Vale zijn, net als dat er maar 1 Ronaldo is
Daar was het antwoord ook op gebaseerd. Al MOEST ik uiteraard zijn laatste race wel ff meepikken. End of an era..quote:Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Vale zijn, net als dat er maar 1 Ronaldo is
Rossi was ook na mijn Moto GP-tijd overigens meen ik (stapte in na 1994 toch? 1996 ofzo?). Maar de 1e jaren na mijn overstap volgde ik het nog met een schuin oog.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit dus (en die enige Ronaldo is zwaar obees):
[..]
Bij visplay gaf hij aan: geen veranderingen, alleen gezorgd voor meer temperatuur in de banden.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paar rondjes nodig om te weten wat er mis was, set up aangepast, klaar?
Wat was er zo bijzonder aan Gerhard Berger?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto- en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Edit:
Renger wellicht nog. En Ho Pin als analist.
Afezien vh feit dat er 4 nederlanders bij zitten
"Riskeren een gridstraf."quote:Op zondag 19 juni 2022 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
5 coureurs op het matje na de Q: https://www.gpfans.com/nl(...)lificatie-in-canada/
Leuke en sympathieke man, veel grapjes/pranks, oog voor de veiligheid van de coureurs, prima coureur (nee het was inderdaad geen Michaël Schumacher, maar wel 10 races gewonnen).quote:Op zondag 19 juni 2022 00:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan Gerhard Berger?
Misschien geconcludeerd dat meer temperatuur in de banden nodig was danquote:Op zondag 19 juni 2022 00:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij visplay gaf hij aan: geen veranderingen, alleen gezorgd voor meer temperatuur in de banden.
Perez staat ondertussen weer prima op zijn plekkie niet?
Trouwens, bij NASCAR ben ik voor Wallace bedenk ik me net. Dat is géén WASPquote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat nu of wat?quote:Op zondag 19 juni 2022 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trouwens, bij NASCAR ben ik voor Wallace bedenk ik me net. Dat is géén WASP
Nee, maar ik kreeg net een bericht binnen via de NASCAR-app. Dus dat was de aanleiding voor die postquote:
Oke, thanksquote:Op zondag 19 juni 2022 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg net een bericht binnen via de NASCAR-app. Dus dat was de aanleing voor die post
Ik doelde op de Cup Series, er is wel een race in de Truck Series nuquote:
Heb weinig met vrachtwagens.. Maar bedanktquote:Op zondag 19 juni 2022 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doelde op de Cup Series, er is wel een race in de Truck Series nu
Het zijn geen vrachtwagens, zijn meer pick up trucksquote:Op zondag 19 juni 2022 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb weinig met vrachtwagens.. Maar bedankt
Kojbojs met een V8quote:Op zondag 19 juni 2022 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zijn geen vrachtwagens, zijn meer pick up trucks
Braaf 4 tienden achter zijn van het strand getrokken teamgenoot.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind de 6e plek van Schumacher echt heel knap. Knapper dan de pole van Max.
Stuiterde op zich zoals vanouds. Wel behoorlijk, maar minder heftig dan in Baku.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Goeiedag wat is die Mercedes slecht met dan gestuiter zeg... Ik had niet eens meer gereden
Links. Dus hij kan Alonso naar buiten duwen in T1 als dat nodig is.quote:Op zondag 19 juni 2022 02:35 schreef SillyWalks het volgende:
Start Max morgen vanaf de linker of de rechterkant van de baan?
Bij mij stoort een lekkere dame ook altijd behoorlijk op de wifi en 5gquote:Op zondag 19 juni 2022 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
JAAAAAA Verstapski op pole!![]()
Ja excuus, ik zat op een feestje te kijken waar de Wifi en 5G wegviel na Q2Even teruggekeken nu
Dat fossiel laat de jongere generatie (op 1 na) wel even zien wat sturen is.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk voor Alonso enzo, maar gast... Maak eens even plaats voor de jongere generatieFossiel
Nog meer Latifi, Stroll, Schumacher, Zhou, Tsunoda?quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk voor Alonso enzo, maar gast... Maak eens even plaats voor de jongere generatieFossiel
Precies, geef dat Alpine stoeltje maar aan een jonge gozer die het nog moet leren.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Perez is niet stabiel genoeg om kampioen te worden. Max lijkt het nu vrij simpel te worden met de beste motor.quote:Op zondag 19 juni 2022 08:24 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen heeft de “Checo kan ook WDC worden!!”-mondjes weer even gesnoerd. Wat een overmacht.
En Alonso gaat ook mondjes snoeren vanavond
Je hoort ze ook gewoon stuiterenquote:Op zondag 19 juni 2022 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Goeiedag wat is die Mercedes slecht met dan gestuiter zeg... Ik had niet eens meer gereden
Bron?quote:Op zondag 19 juni 2022 08:30 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Perez is niet stabiel genoeg om kampioen te worden. Max lijkt het nu vrij simpel te worden met de beste motor.
Alonso gaat vanavond gewoon een paar mooie puntjes pakken lijkt me, zesde of zevende ofzoquote:Op zondag 19 juni 2022 08:24 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen heeft de “Checo kan ook WDC worden!!”-mondjes weer even gesnoerd. Wat een overmacht.
En Alonso gaat ook mondjes snoeren vanavond
https://www.weeronline.nl/quote:Op zondag 19 juni 2022 09:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen voor vanavond?
Droog, nul kans op regen.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen voor vanavond?
Ben benieuwd of hij weer de rest op gaat houden zoals de laatste racesquote:Op zondag 19 juni 2022 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alonso gaat vanavond gewoon een paar mooie puntjes pakken lijkt me, zesde of zevende ofzo
Wat prima is natuurlijk.
De echte GOAT ! ( op het moment )quote:
Staat gewoon geen maat op. Onder deze condities zie je gewoon pas echt hoe goed hij is.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
De echte GOAT ! ( op het moment )
en Alonso ook weer laten zien dat hij een echte racer is
beter dan HAM op zeker maar nu maak ik weer mensen boos hahahaquote:Op zondag 19 juni 2022 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Staat gewoon geen maat op. Onder deze condities zie je gewoon pas echt hoe goed hij is.
Jammer dat Russell verkeerd gokte met zijn slicks, had graag gezien hoe hij zich onder deze omstandigheden had kunnen meten met de echte regenrijders.
Lewis viesmad.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij weer de rest op gaat houden zoals de laatste races
Dat Max een file met blauwe vlaggen voorbij moet en iedereen lapt
Elke auto stuitert. Die van Red Bull het minste van allemaal. Newey heeft hier echt wel een sterk staaltje laten zien.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook de RB stuiterde toch wel wat
Waterstromen hebben natuurlijk een enorme invloed op hoe je bodemplaat werkt. Dat verstoort de aero enorm.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook de RB stuiterde toch wel wat
Ja, leuk Tost. Maar dit is wel een hele makkelijke manier om alle verantwoordelijkheid bij het team weg te nemen.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
“These are Formula 1 cars,” said Tost. “This is not a Rolls-Royce, and drivers should be aware about this.
“If the cars are too stiff or it’s too difficult for them, maybe they should stay at home in the living room, sitting in the chair, and then they can do the races in TV or where, I don’t know.”
dat zegt hij toch nietquote:Op zondag 19 juni 2022 10:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, leuk Tost. Maar dit is wel een hele makkelijke manier om alle verantwoordelijkheid bij het team weg te nemen.
Dit is in de categorie 'als je topturner wil zijn moet je maar accepteren dat je op je 25e in een rolstoel zit'.
Mooi om te zien hoe keurig hij z'n auto geroteerd krijgt in de bochten onder het remmen, ondanks dat het nat is.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
De echte GOAT ! ( op het moment )
en Alonso ook weer laten zien dat hij een echte racer is
Flauwe reactie van Tost. Formule 1 coureurs weten als geen ander dat deze auto's geen Rolls-Royces zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
“These are Formula 1 cars,” said Tost. “This is not a Rolls-Royce, and drivers should be aware about this.
“If the cars are too stiff or it’s too difficult for them, maybe they should stay at home in the living room, sitting in the chair, and then they can do the races in TV or where, I don’t know.”
Eens, zit ook geen asbak in.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Ergens heeft hij wel een punt. De wagens zijn ontworpen en toen kwam de porpoising om de hoek kijken. Nu is daar dus een relatief eenvoudige oplossing voor, door de wagens die er last van hebben wat hoger te zetten, maar ze verliezen dan performance. Er is een probleem, en er is een oplossing voor. Als ze ervoor kiezen die niet te gebruiken, is dat toch echt aan de teams.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zegt hij indirect wel. Coureurs moeten niet zeuren, het stuitert nu eenmaal.
Dat zegt hij juist helemaal niet.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een punt. De wagens zijn ontworpen en toen kwam de porpoising om de hoek kijken. Nu is daar dus een relatief eenvoudige oplossing voor, door de wagens die er last van hebben wat hoger te zetten, maar ze verliezen dan performance. Er is een probleem, en er is een oplossing voor. Als ze ervoor kiezen die niet te gebruiken, is dat toch echt aan de teams.
dit en als alle auto's verschrikkelijk zouden stuiteren dan is het logisch dat er van bovenaf ingegrepen wordt maar het is met design blijkbaar grotendeels op te lossen zoals Red Bull, Alpine en de groene Bull laten zienquote:Op zondag 19 juni 2022 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een punt. De wagens zijn ontworpen en toen kwam de porpoising om de hoek kijken. Nu is daar dus een relatief eenvoudige oplossing voor, door de wagens die er last van hebben wat hoger te zetten, maar ze verliezen dan performance. Er is een probleem, en er is een oplossing voor. Als ze ervoor kiezen die niet te gebruiken, is dat toch echt aan de teams.
Vorig jaar was al bekend dat porpoising zou optreden, maar toen wilden de teams er niets aan doen. Ze stemden toen tegen aanpassingen om de rijhoogte te verhogen. Dus nu moeten ze niet zeuren en gewoon oplossen binnen de huidige regels.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom is het des te indrukwekkender dat sommige teams dit gewoon heel goed hebben aangepakt. En waar dat niet is gebeurd is aan die teams zelf te wijten. Anderen hoeven niet te boeten voor fouten die ze zelf hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorig jaar was al bekend dat porpoising zou optreden, maar toen wilden de teams er niets aan doen. Ze stemden toen tegen aanpassingen om de rijhoogte te verhogen. Dus nu moeten ze niet zeuren en gewoon oplossen binnen de huidige regels.
https://nl.motorsport.com(...)wezen-2021/10320998/
Eens. En daarom slaat het nergens op om zoals Tost doet de coureurs er op aan te spreken dat ze hun spieren maar moeten trainen. Tost moet er voor zorgen dat zijn auto het beter doet.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom is het des te indrukwekkender dat sommige teams dit gewoon heel goed hebben aangepakt. En waar dat niet is gebeurd is aan die teams zelf te wijten. Anderen hoeven niet te boeten voor fouten die ze zelf hebben gemaakt.
Misschien een hele domme vraag, maar hoe wisten de teams dat er porpoising zou optreden?quote:Op zondag 19 juni 2022 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorig jaar was al bekend dat porpoising zou optreden, maar toen wilden de teams er niets aan doen. Ze stemden toen tegen aanpassingen om de rijhoogte te verhogen. Dus nu moeten ze niet zeuren en gewoon oplossen binnen de huidige regels.
https://nl.motorsport.com(...)wezen-2021/10320998/
Die heeft zo'n mentale klap gehad vorig seizoen, daar komt ie nooit meer bovenop.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
Toto is een zielige sneue karikatuur van zichzelf geworden. Niet in staat om nog iets coherents uit zijn strot te krijgen.
Omdat dat inherent is aan grond-effect. De auto's eind jaren '70, begin jaren '80 hadden er ook last van.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:09 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar hoe wisten de teams dat er porpoising zou optreden?
Klopt. Maar het gaat over Tost.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
Toto is een zielige sneue karikatuur van zichzelf geworden. Niet in staat om nog iets coherents uit zijn strot te krijgen.
https://nl.motorsport.com(...)-onoprecht/10324909/quote:Op zondag 19 juni 2022 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar het gaat over Tost.
Manmanman, Toto is duidelijk toe aan een betere psychiater.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)-onoprecht/10324909/
Mercedes-teambaas Toto Wolff is absoluut niet te spreken over het gedrag van enkele Formule 1-teambazen in de aanhoudende discussie over porpoising tijdens de Grand Prix van Canada. Hij verwijt enkele van zijn concullega's dat ze 'onoprechte' en 'zielige' spelletjes spelen om een competitief voordeel te behouden met hun team.
Ach zo. Daar doelde je op.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mercedes-teambaas Toto Wolff is absoluut niet te spreken over het gedrag van enkele Formule 1-teambazen in de aanhoudende discussie over porpoising tijdens de Grand Prix van Canada. Hij verwijt enkele van zijn concullega's dat ze 'onoprechte' en 'zielige' spelletjes spelen om een competitief voordeel te behouden met hun team.
Over onoprecht en zielige spelletjes gesproken, het is wel opvallend dat Mercedes blijkbaar al wist van de in de TD voorgestelde aanpassing voor dat tweede stangetje om de vloer te verstevigen en er dus al in de vrije training mee reed.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze dat omdat het voorstel uit hun koker kwam.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over onoprecht en zielige spelletjes gesproken, het is wel opvallend dat Mercedes blijkbaar al wist van de in de TD voorgestelde aanpassing voor dat tweede stangetje om de vloer te verstevigen en er dus al in de vrije training mee reed.
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
die man is echt ziek.......en oneerlijke voordelen weet mercedes alles van met hun hybride motor in de jaren 2014-2018quote:Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over onoprecht en zielige spelletjes gesproken, het is wel opvallend dat Mercedes blijkbaar al wist van de in de TD voorgestelde aanpassing voor dat tweede stangetje om de vloer te verstevigen en er dus al in de vrije training mee reed.
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
karmaquote:Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Breekfast het volgende:
Het blijft mij wel verbazen dat een topteam als Mercedes niet in staat is de problemen snel op te lossen. Blijkbaar hebben ze bij het ontwerp van de nieuwe auto zulke fundamentele ontwerpfouten gemaakt dat het niet op te lossen valt zonder het hele ontwerp om te hoeven gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |