Viaplay prutsersquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef 4-elements het volgende:
Heerlijke kwalificatie. Good old Fernando p2.![]()
En voor het eerst dus naar het commentaar van Viaplay geluisterd. Storend dat op F1tv blijkbaar Allard telkens niet te horen is. Dus dat verklaarde de vele stille momenten.
Het commentaar zelf is ok, voldoende. Maar niet meer dan dat.
Jammer dat Perez er niet bij zat, dat is pas echt een regenmasterquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Complete vernedering voor de rest van het veld.
Ok bedankt, de proef wordt niet verlengd neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef 4-elements het volgende:
Heerlijke kwalificatie. Good old Fernando p2.![]()
En voor het eerst dus naar het commentaar van Viaplay geluisterd. Storend dat op F1tv blijkbaar Allard telkens niet te horen is. Dus dat verklaarde de vele stille momenten.
Het commentaar zelf is ok, voldoende. Maar niet meer dan dat.
quote:
Wel waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms zijn de kwalificaties mooier dan de race dit was er 1 van..quote:
Ooit.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.
Ja die kans is wel aanwezig ja, zeker met een droge dag morgenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Soms zijn de kwalificaties mooier dan de race dit was er 1 van..
Nja de race moet nog komen.
Vroeger waren er verschillen van meer dan 2s.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel waar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nee, maar zo slecht als sommigen het deden voorkomen is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok bedankt, de proef wordt niet verlengd neem ik aan?
Lang niet gezien, ik zie hem nog zo debuteren met dat melkboerenhondenhaar.quote:
Denk ik ook en eerlijk is eerlijk hij heeft het puik gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze startopstelling is gewoon vet. Jammer dat George wegviel maar Lewis gaat morgen goede kansen krijgen
Logisch. Veld minder competitief. Maar dat was 1 jaar geledenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vroeger waren er verschillen van meer dan 2s.
Eens ja, totaal niet verwachtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind de 6e plek van Schumacher echt heel knap. Knapper dan de pole van Max.
Hij heeft nogal wat kapsels gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ik zie hem nog zo debuteren met dat melkboerenhondenhaar.
En andersom wat vaker.quote:
Ja inderdaad. Hij komt immers slechts 1,5s tekort. Dat is niets in de F1.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze startopstelling is gewoon vet. Jammer dat George wegviel maar Lewis gaat morgen goede kansen krijgen
Als Russell morgen vóór Hamilton eindigt. Dat zou vet zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zhou dan.quote:
Ja godver, dank je welquote:
Make it so.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Doevelaer het volgende:
Not sure if Jacques Villeneuve or Patrick Stewart
Dat weet ik niet maar het is zeker knap. Mick laat toch wel zien dat ie bepaalde echte talenten heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind de 6e plek van Schumacher echt heel knap. Knapper dan de pole van Max.
Sir Patrick Stewart deed een aantal jaren terug nog een shoey daar in Montreal.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Doevelaer het volgende:
Not sure if Jacques Villeneuve or Patrick Stewart
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |