Ik vind dat wel sympathiek hoor, om het joelende publiek iets te geven. Hoeft niet altijd hetzelfde te zijn maar is gewoon leuk voor al die mensen die een kaartje hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemand moet het doen nu de GOAT geen podiums meer pakt
Sadnz.quote:
Met dat knipoogje ookquote:
Max was nog een beetje onwennig denk ik. Hij heeft nog een aantal jaar om het-publiek-te-bedanken te masterenquote:
Vermoeiend.quote:
Totaal niet in de gaten dat Alonso juist zijn lievelingetje gaat blokkenquote:
Azijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven man? Kan nooit goed spul zijn je bent zo zuur.
o ja, de balans eactiequote:
Complete vernedering voor de rest van het veld.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was uiteindelijk wel een masterclass van Verstappen
True, true.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
JV is een huichelaar. Paar jaar geleden voortdurend Max afbranden en de maat nemen.
Ego is gekrompen in het bijzijn van Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef exile79 het volgende:
Villeneuve heeft nog steeds te grote kleding aan.
Hij heeft wel een grote bek voor zo'n klein kaal mannetje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
JV is een huichelaar. Paar jaar geleden voortdurend Max afbranden en de maat nemen.
Die is lekker in '95 blijven hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef exile79 het volgende:
Villeneuve heeft nog steeds te grote kleding aan.
Zou mooi worden heb nog niet echt een gevecht gezien tussen max en Alonso.quote:
Valt best mee. Hij had gewoon veruit de beste package. Maar 6 tienden van Alonso valt best tegenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was uiteindelijk wel een masterclass van Verstappen
Altijd gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij heeft wel een grote bek voor zo'n klein kaal mannetje.
mwah, hij heeft een uitgesproken mening en is eigenlijk best al wel lang een fan van Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niks mis met het jaar 1995quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die is lekker in '95 blijven hangen.
lang nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Perox het volgende:
0.645 ik vraag me af of dat een record is tussen P1 en P2
Is dat Villeneuve?quote:
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Perox het volgende:
0.645 ik vraag me af of dat een record is tussen P1 en P2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |