Gaat Sainz nog wel overheenquote:
Alonso is heel goed in verdedigen, dat gaat leuk wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:14 schreef wdn het volgende:
ALSONSO![]()
Dat wordt een heeeeeeeeel lange trein
WATquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Eerste front row sinds Duitsland 2012 voor Alonso![]()
Iemand moet het doen nu de GOAT geen podiums meer paktquote:
Jacques doet het prima.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:18 schreef Tijn het volgende:
Dit interview door Sjaak Nieuwdorp had slechter gekund, hoor.
En Perez kan Leclerc mooi ophouden in de achterhoedequote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:16 schreef Sked het volgende:
Verstappen en Sainz morgen naar P1 en 2, daarachter kan alles. Heerlijk.
Ik vind dat wel sympathiek hoor, om het joelende publiek iets te geven. Hoeft niet altijd hetzelfde te zijn maar is gewoon leuk voor al die mensen die een kaartje hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemand moet het doen nu de GOAT geen podiums meer pakt
Sadnz.quote:
Met dat knipoogje ookquote:
Max was nog een beetje onwennig denk ik. Hij heeft nog een aantal jaar om het-publiek-te-bedanken te masterenquote:
Vermoeiend.quote:
Totaal niet in de gaten dat Alonso juist zijn lievelingetje gaat blokkenquote:
Azijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven man? Kan nooit goed spul zijn je bent zo zuur.
o ja, de balans eactiequote:
Complete vernedering voor de rest van het veld.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was uiteindelijk wel een masterclass van Verstappen
True, true.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
JV is een huichelaar. Paar jaar geleden voortdurend Max afbranden en de maat nemen.
Ego is gekrompen in het bijzijn van Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef exile79 het volgende:
Villeneuve heeft nog steeds te grote kleding aan.
Hij heeft wel een grote bek voor zo'n klein kaal mannetje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
JV is een huichelaar. Paar jaar geleden voortdurend Max afbranden en de maat nemen.
Die is lekker in '95 blijven hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef exile79 het volgende:
Villeneuve heeft nog steeds te grote kleding aan.
Zou mooi worden heb nog niet echt een gevecht gezien tussen max en Alonso.quote:
Valt best mee. Hij had gewoon veruit de beste package. Maar 6 tienden van Alonso valt best tegenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was uiteindelijk wel een masterclass van Verstappen
Altijd gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij heeft wel een grote bek voor zo'n klein kaal mannetje.
mwah, hij heeft een uitgesproken mening en is eigenlijk best al wel lang een fan van Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niks mis met het jaar 1995quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die is lekker in '95 blijven hangen.
lang nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Perox het volgende:
0.645 ik vraag me af of dat een record is tussen P1 en P2
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Perox het volgende:
0.645 ik vraag me af of dat een record is tussen P1 en P2
Viaplay prutsersquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef 4-elements het volgende:
Heerlijke kwalificatie. Good old Fernando p2.![]()
En voor het eerst dus naar het commentaar van Viaplay geluisterd. Storend dat op F1tv blijkbaar Allard telkens niet te horen is. Dus dat verklaarde de vele stille momenten.
Het commentaar zelf is ok, voldoende. Maar niet meer dan dat.
Jammer dat Perez er niet bij zat, dat is pas echt een regenmasterquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Complete vernedering voor de rest van het veld.
Ok bedankt, de proef wordt niet verlengd neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef 4-elements het volgende:
Heerlijke kwalificatie. Good old Fernando p2.![]()
En voor het eerst dus naar het commentaar van Viaplay geluisterd. Storend dat op F1tv blijkbaar Allard telkens niet te horen is. Dus dat verklaarde de vele stille momenten.
Het commentaar zelf is ok, voldoende. Maar niet meer dan dat.
quote:
Wel waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms zijn de kwalificaties mooier dan de race dit was er 1 van..quote:
Ooit.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.
Ja die kans is wel aanwezig ja, zeker met een droge dag morgenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Soms zijn de kwalificaties mooier dan de race dit was er 1 van..
Nja de race moet nog komen.
Vroeger waren er verschillen van meer dan 2s.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel waar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nee, maar zo slecht als sommigen het deden voorkomen is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok bedankt, de proef wordt niet verlengd neem ik aan?
Lang niet gezien, ik zie hem nog zo debuteren met dat melkboerenhondenhaar.quote:
Denk ik ook en eerlijk is eerlijk hij heeft het puik gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze startopstelling is gewoon vet. Jammer dat George wegviel maar Lewis gaat morgen goede kansen krijgen
Logisch. Veld minder competitief. Maar dat was 1 jaar geledenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vroeger waren er verschillen van meer dan 2s.
Eens ja, totaal niet verwachtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind de 6e plek van Schumacher echt heel knap. Knapper dan de pole van Max.
Hij heeft nogal wat kapsels gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ik zie hem nog zo debuteren met dat melkboerenhondenhaar.
En andersom wat vaker.quote:
Ja inderdaad. Hij komt immers slechts 1,5s tekort. Dat is niets in de F1.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze startopstelling is gewoon vet. Jammer dat George wegviel maar Lewis gaat morgen goede kansen krijgen
Als Russell morgen vóór Hamilton eindigt. Dat zou vet zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zhou dan.quote:
Ja godver, dank je welquote:
Make it so.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Doevelaer het volgende:
Not sure if Jacques Villeneuve or Patrick Stewart
Dat weet ik niet maar het is zeker knap. Mick laat toch wel zien dat ie bepaalde echte talenten heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind de 6e plek van Schumacher echt heel knap. Knapper dan de pole van Max.
Sir Patrick Stewart deed een aantal jaren terug nog een shoey daar in Montreal.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Doevelaer het volgende:
Not sure if Jacques Villeneuve or Patrick Stewart
quote:
Weet je niet. Als hij wat meer ervaring krijgt en een betere auto zou hij voor podiumplekken kunnen gaan. Het lijkt me wel een leuk talentje om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Amateur. Gaat nooit wat worden met hem.
Een paar jaar Minardi zou hem goed doen though...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je niet, als hij wat meer ervaring krijgt en een betere auto zou hij voor podiumplekken kunnen gaan, het lijkt me wel een leuk talentje om in de gaten te houden.
Mr. What was I thinkingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Starflyer het volgende:
Russell wordt nu al other people genoemd door Hamilton
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een paar jaar Minardi zou hem goed doen though...
Vandaag in ieder geval geen Mr. Saturdayquote:
Zo heet zijn toekomstige vrouw. De Vries Kou.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nyck de Vries zou wel gewend zijn qua kou
Heeft ie tenminste airbags waar ie tegenaan kan botsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:33 schreef -XOR- het volgende:
Ik zag Lewis langslopen met een of andere jonge blonde bimbo. Angela madwoest waarschijnlijk.
Perez maakte idd een fout. Als hij dat morgen recht kan breien geen probleem. En Mick reed echt heel erg goed jaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Een lesje nederigheid voor Perez vandaag.
Zelfde is het geval van al die kenners die hier de laatste dagen roepen dat MSC niet kan rijden en alleen maar een stoeltje heeft vanwege zijn naam.
Mwah de zogenaamde kenners hier leren niet snel een lesje hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Zelfde is het geval van al die kenners die hier de laatste dagen roepen dat MSC niet kan rijden en alleen maar een stoeltje heeft vanwege zijn naam.
Leuk een kwali, laat hem eerst maar punten pakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Één zwaluw enzo... Zelfs Stroll heeft pole gehad, dat maakt hem geen topcoureur. Fijn dat MSC een keer zijn succesje heeft, maar zolang dat nog niet constant is ben ik nog niet overtuigd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Overigens is Stroll wel enigszins ondergewaardeerd, ik vraag me echt af of MSC meer talent heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Één zwaluw enzo... Zelfs Stroll heeft pole gehad, dat maakt hem geen topcoureur. Fijn dat MSC een keer zijn succesje heeft, maar zolang dat nog niet constant is ben ik nog niet overtuigd.
Stroll kan bets rijden maar heeft te vaak last van momenten waar het gewoon dom is wat ie doet, of het er iig super dom overkomt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is Stroll wel enigszins ondergewaardeerd, ik vraag me echt af of MSC meer talent heeft.
Mick heeft in de opstapklassen altijd een aanlooptijd nodig gehad. Hij is i.i.g. geen natuurtalent. Maar vooralsnog red hij het altijd wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is Stroll wel enigszins ondergewaardeerd, ik vraag me echt af of MSC meer talent heeft.
>0.7 is niet 'de pole net missen'.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo jammer dat Sainz die pole net miste hè. Hij was goed bezig
Stroll ondergewaardeerd? Really?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij was gewoon goed op wegquote:
Vandaag was knap van hem, maar nog steeds kwalificeert hij bijna een halve seconde achter zijn teamgenoot die een paar jaar geleden al afgeschreven was. Hij was goed en dit geeft hoop, alleen daar blijft het bij. Wat ik jammer vindt want hij is wel echt een leuke ventquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Hij maakt teveel fouten.quote:
Ja dat herinner ik mij ook dat je de hele tijd dacht dit wordt hem niet en dan na een tijd had ie het toch opeens allemaal onder controle en reed ie steengoed. Maar sinds instap in F1 duurt het nou toch wel heel lang. Ik hoop op punten voor hem maar er komt veel gevaar van achteren denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mick heeft in de opstapklassen altijd een aanlooptijd nodig gehad. Hij is i.i.g. geen natuurtalent. Maar vooralsnog red hij het altijd wel.
In Miami werd hij door Hamilton op de on board al 'that guy' genoemdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Starflyer het volgende:
Russell wordt nu al "other people" genoemd door Hamilton
Tja, een fout is zo gemaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Soms wel. Hij is gigantisch inconsistent, maar talent qua snelheid (vooral in 'rare' omstandigheden) heeft hij echt wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stroll ondergewaardeerd? Really?
Zonder die fout zou hij het waarschijnlijk ook niet gehaald hebben.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die Hamilton "that guy" noemt worden in de regel wereldkampioen dus dat gaat helemaal goed komen met George.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:57 schreef tripel7 het volgende:
[..]
In Miami werd hij door Hamilton op de on board al 'that guy' genoemd
Zeker, en eindigde de kwalificatie netjes in de subtop waar hij thuishoort.quote:
Mijn sympathie voor Russell is redelijk weg geëbt eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mensen die Hamilton "that guy" noemt worden in de regel wereldkampioen dus dat gaat helemaal goed komen met George.
nu pas?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Russell is redelijk weg geëbt eigenlijk.
Leuk feitje iigquote:Op zondag 19 juni 2022 00:02 schreef Starflyer het volgende:
Ook wel apart dat alle motorfabrikanten vertegenwoordigd zijn op de eerste twee startrijen
Ook twee tienden langzamer zijn is niet "de pole net missen".quote:Op zondag 19 juni 2022 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
laatste bocht verloor hij een halve seconde
Eind vorig seizoenquote:
En bovendien is de laatste bocht ook gewoon onderdeel van het circuit, hij doet het volkomen zelf.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook twee tienden langzamer zijn is niet "de pole net missen".
Zo'n excuus is hetzelfde als dat je bij een voetbalwedstrijd zou zeggen dat een ploeg alleen maar verloren heeft omdat men in het laatste kwartier 10 doelpunten om de oren kreeg.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
laatste bocht verloor hij een halve seconde
En als het in bocht 1 gebeurt hoor je er niemand over. Dan is het gewoon zeven tiende.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zo'n excuus is hetzelfde als dat je bij een voetbalwedstrijd zou zeggen dat een ploeg alleen maar verloren heeft omdat men in het laatste kwartier 10 doelpunten om de oren kreeg.
Anders had hij ook geen pole gehad, maar hoogstwaarschijnlijk wel plek twee.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zo'n excuus is hetzelfde als dat je bij een voetbalwedstrijd zou zeggen dat een ploeg alleen maar verloren heeft omdat men in het laatste kwartier 10 doelpunten om de oren kreeg.
Hier ook. Geldt ook voor die de Vries.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Russell is redelijk weg geëbt eigenlijk.
Mercedes Mentaliteitquote:Op zondag 19 juni 2022 00:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier ook. Geldt ook voor die de Vries.
Arrogante kereltjes geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |