Weet je niet. Als hij wat meer ervaring krijgt en een betere auto zou hij voor podiumplekken kunnen gaan. Het lijkt me wel een leuk talentje om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Amateur. Gaat nooit wat worden met hem.
Een paar jaar Minardi zou hem goed doen though...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je niet, als hij wat meer ervaring krijgt en een betere auto zou hij voor podiumplekken kunnen gaan, het lijkt me wel een leuk talentje om in de gaten te houden.
Mr. What was I thinkingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Starflyer het volgende:
Russell wordt nu al other people genoemd door Hamilton
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een paar jaar Minardi zou hem goed doen though...
Vandaag in ieder geval geen Mr. Saturdayquote:
Zo heet zijn toekomstige vrouw. De Vries Kou.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nyck de Vries zou wel gewend zijn qua kou
Heeft ie tenminste airbags waar ie tegenaan kan botsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:33 schreef -XOR- het volgende:
Ik zag Lewis langslopen met een of andere jonge blonde bimbo. Angela madwoest waarschijnlijk.
Perez maakte idd een fout. Als hij dat morgen recht kan breien geen probleem. En Mick reed echt heel erg goed jaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Een lesje nederigheid voor Perez vandaag.
Zelfde is het geval van al die kenners die hier de laatste dagen roepen dat MSC niet kan rijden en alleen maar een stoeltje heeft vanwege zijn naam.
Mwah de zogenaamde kenners hier leren niet snel een lesje hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Zelfde is het geval van al die kenners die hier de laatste dagen roepen dat MSC niet kan rijden en alleen maar een stoeltje heeft vanwege zijn naam.
Leuk een kwali, laat hem eerst maar punten pakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Één zwaluw enzo... Zelfs Stroll heeft pole gehad, dat maakt hem geen topcoureur. Fijn dat MSC een keer zijn succesje heeft, maar zolang dat nog niet constant is ben ik nog niet overtuigd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:49 schreef quo_ het volgende:
Overigens is Stroll wel enigszins ondergewaardeerd, ik vraag me echt af of MSC meer talent heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Één zwaluw enzo... Zelfs Stroll heeft pole gehad, dat maakt hem geen topcoureur. Fijn dat MSC een keer zijn succesje heeft, maar zolang dat nog niet constant is ben ik nog niet overtuigd.
Stroll kan bets rijden maar heeft te vaak last van momenten waar het gewoon dom is wat ie doet, of het er iig super dom overkomt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is Stroll wel enigszins ondergewaardeerd, ik vraag me echt af of MSC meer talent heeft.
Mick heeft in de opstapklassen altijd een aanlooptijd nodig gehad. Hij is i.i.g. geen natuurtalent. Maar vooralsnog red hij het altijd wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is Stroll wel enigszins ondergewaardeerd, ik vraag me echt af of MSC meer talent heeft.
>0.7 is niet 'de pole net missen'.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo jammer dat Sainz die pole net miste hè. Hij was goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |