all aboard on the alonso trainquote:
Alonso is heel goed in verdedigen, dat gaat leuk wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:14 schreef wdn het volgende:
ALSONSO![]()
Dat wordt een heeeeeeeeel lange trein
WATquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Eerste front row sinds Duitsland 2012 voor Alonso![]()
Iemand moet het doen nu de GOAT geen podiums meer paktquote:
Jacques doet het prima.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:18 schreef Tijn het volgende:
Dit interview door Sjaak Nieuwdorp had slechter gekund, hoor.
En Perez kan Leclerc mooi ophouden in de achterhoedequote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:16 schreef Sked het volgende:
Verstappen en Sainz morgen naar P1 en 2, daarachter kan alles. Heerlijk.
Ik vind dat wel sympathiek hoor, om het joelende publiek iets te geven. Hoeft niet altijd hetzelfde te zijn maar is gewoon leuk voor al die mensen die een kaartje hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemand moet het doen nu de GOAT geen podiums meer pakt
Sadnz.quote:
Met dat knipoogje ookquote:
Max was nog een beetje onwennig denk ik. Hij heeft nog een aantal jaar om het-publiek-te-bedanken te masterenquote:
Vermoeiend.quote:
Totaal niet in de gaten dat Alonso juist zijn lievelingetje gaat blokkenquote:
Azijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven man? Kan nooit goed spul zijn je bent zo zuur.
o ja, de balans eactiequote:
Complete vernedering voor de rest van het veld.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was uiteindelijk wel een masterclass van Verstappen
True, true.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
JV is een huichelaar. Paar jaar geleden voortdurend Max afbranden en de maat nemen.
Ego is gekrompen in het bijzijn van Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef exile79 het volgende:
Villeneuve heeft nog steeds te grote kleding aan.
Hij heeft wel een grote bek voor zo'n klein kaal mannetje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
JV is een huichelaar. Paar jaar geleden voortdurend Max afbranden en de maat nemen.
Die is lekker in '95 blijven hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef exile79 het volgende:
Villeneuve heeft nog steeds te grote kleding aan.
Zou mooi worden heb nog niet echt een gevecht gezien tussen max en Alonso.quote:
Valt best mee. Hij had gewoon veruit de beste package. Maar 6 tienden van Alonso valt best tegenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was uiteindelijk wel een masterclass van Verstappen
Altijd gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij heeft wel een grote bek voor zo'n klein kaal mannetje.
mwah, hij heeft een uitgesproken mening en is eigenlijk best al wel lang een fan van Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niks mis met het jaar 1995quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die is lekker in '95 blijven hangen.
lang nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Perox het volgende:
0.645 ik vraag me af of dat een record is tussen P1 en P2
Is dat Villeneuve?quote:
Hamilton had ooit 1.2 op de nummer 2.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Perox het volgende:
0.645 ik vraag me af of dat een record is tussen P1 en P2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |