Nyck de Vries is vooral een non-persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier ook. Geldt ook voor die de Vries.
Arrogante kereltjes geworden.
Ik vind Stoffel nog steeds sympathiek en is nog steeds een favoriet van me. En toch echt een Mercedescoureurquote:
Want?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier ook. Geldt ook voor die de Vries.
Arrogante kereltjes geworden.
hij was vorig weekend in de LMP2 wel bloedsnelquote:Op zondag 19 juni 2022 00:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nyck de Vries is vooral een non-persoonlijkheid.
Het is best een behoorlijke coureur, al zal hij nooit een F1 top-piloot worden.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
hij was vorig weekend in de LMP2 wel bloedsnel
Likeable guys?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto-en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Ik zie nog ff geen overduidelijke gemeenschappelijke factor..
Allen WASP-boys, ik zie er geen Marquez, Rossi, Alonso of Senna tussen.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto-en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Ja nou en?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto- en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Edit:
Renger wellicht nog. En Ho Pin als analist.
Afezien vh feit dat er 4 nederlanders bij zitten
Senna stierf het weekend voordat ik F1 ging kijken. Marques was na mijn Moto GP-tijd. Alonso vond ik een lul. Juan Pablo ook overigens. Rossi heb ik weinig tegen, maar ook weinig mee.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allen WASP-boys, ik zie er geen Marquez, Rossi, Alonso of Senna tussen.
Welterusten Chevy, hopelijk ben je daarna minder chagrijnigquote:
Goed punt, zit zeker wat inquote:
Welke Rossi bedoel je eigenlijk? The doctor of Alex(ander)? Al blijft mijn antwoord hetzelfdequote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Vale zijn, net als dat er maar 1 Ronaldo isquote:Op zondag 19 juni 2022 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke Rossi bedoel je eigenlijk? The doctor of Alex(ander)? Al blijft mijn antwoord hetzelfde
Paar rondjes nodig om te weten wat er mis was, set up aangepast, klaar?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:15 schreef quo_ het volgende:
Iemand een idee hoe we die matige/moeizame FP3 moeten duiden?
Was toch een werld van verschil met wat we later op de eveneens natte baan zagen
Dit dus (en die enige Ronaldo is zwaar obees):quote:Op zondag 19 juni 2022 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke Rossi bedoel je eigenlijk? The doctor of Alex(ander)? Al blijft mijn antwoord hetzelfde
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Vale zijn, net als dat er maar 1 Ronaldo is
Daar was het antwoord ook op gebaseerd. Al MOEST ik uiteraard zijn laatste race wel ff meepikken. End of an era..quote:Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Vale zijn, net als dat er maar 1 Ronaldo is
Rossi was ook na mijn Moto GP-tijd overigens meen ik (stapte in na 1994 toch? 1996 ofzo?). Maar de 1e jaren na mijn overstap volgde ik het nog met een schuin oog.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit dus (en die enige Ronaldo is zwaar obees):
[..]
Bij visplay gaf hij aan: geen veranderingen, alleen gezorgd voor meer temperatuur in de banden.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paar rondjes nodig om te weten wat er mis was, set up aangepast, klaar?
Wat was er zo bijzonder aan Gerhard Berger?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff mijn favo auto- en motorsportcoureurs op een rijtje: Doohan (Mick), Berger, Max, Stoffel, Lawson, Newgarden, Rinus.
Edit:
Renger wellicht nog. En Ho Pin als analist.
Afezien vh feit dat er 4 nederlanders bij zitten
"Riskeren een gridstraf."quote:Op zondag 19 juni 2022 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
5 coureurs op het matje na de Q: https://www.gpfans.com/nl(...)lificatie-in-canada/
Leuke en sympathieke man, veel grapjes/pranks, oog voor de veiligheid van de coureurs, prima coureur (nee het was inderdaad geen Michaël Schumacher, maar wel 10 races gewonnen).quote:Op zondag 19 juni 2022 00:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan Gerhard Berger?
Misschien geconcludeerd dat meer temperatuur in de banden nodig was danquote:Op zondag 19 juni 2022 00:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij visplay gaf hij aan: geen veranderingen, alleen gezorgd voor meer temperatuur in de banden.
Perez staat ondertussen weer prima op zijn plekkie niet?
Trouwens, bij NASCAR ben ik voor Wallace bedenk ik me net. Dat is géén WASPquote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat nu of wat?quote:Op zondag 19 juni 2022 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trouwens, bij NASCAR ben ik voor Wallace bedenk ik me net. Dat is géén WASP
Nee, maar ik kreeg net een bericht binnen via de NASCAR-app. Dus dat was de aanleiding voor die postquote:
Oke, thanksquote:Op zondag 19 juni 2022 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg net een bericht binnen via de NASCAR-app. Dus dat was de aanleing voor die post
Ik doelde op de Cup Series, er is wel een race in de Truck Series nuquote:
Heb weinig met vrachtwagens.. Maar bedanktquote:Op zondag 19 juni 2022 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doelde op de Cup Series, er is wel een race in de Truck Series nu
Het zijn geen vrachtwagens, zijn meer pick up trucksquote:Op zondag 19 juni 2022 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb weinig met vrachtwagens.. Maar bedankt
Kojbojs met een V8quote:Op zondag 19 juni 2022 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zijn geen vrachtwagens, zijn meer pick up trucks
Braaf 4 tienden achter zijn van het strand getrokken teamgenoot.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind de 6e plek van Schumacher echt heel knap. Knapper dan de pole van Max.
Stuiterde op zich zoals vanouds. Wel behoorlijk, maar minder heftig dan in Baku.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Goeiedag wat is die Mercedes slecht met dan gestuiter zeg... Ik had niet eens meer gereden
Links. Dus hij kan Alonso naar buiten duwen in T1 als dat nodig is.quote:Op zondag 19 juni 2022 02:35 schreef SillyWalks het volgende:
Start Max morgen vanaf de linker of de rechterkant van de baan?
Bij mij stoort een lekkere dame ook altijd behoorlijk op de wifi en 5gquote:Op zondag 19 juni 2022 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
JAAAAAA Verstapski op pole!![]()
Ja excuus, ik zat op een feestje te kijken waar de Wifi en 5G wegviel na Q2Even teruggekeken nu
Dat fossiel laat de jongere generatie (op 1 na) wel even zien wat sturen is.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk voor Alonso enzo, maar gast... Maak eens even plaats voor de jongere generatieFossiel
Nog meer Latifi, Stroll, Schumacher, Zhou, Tsunoda?quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk voor Alonso enzo, maar gast... Maak eens even plaats voor de jongere generatieFossiel
Precies, geef dat Alpine stoeltje maar aan een jonge gozer die het nog moet leren.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |