WismutVeilchen83 | donderdag 16 juni 2022 @ 22:54 |
![]() ![]() Circuit Gilles-Villeneuve ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Tyre compound choices 2022 | |
Sked | donderdag 16 juni 2022 @ 22:54 |
Toch maar mooi al deel 2 door al dat geleuter over kinderen | |
Nebelwerfer | donderdag 16 juni 2022 @ 22:56 |
Moet je nagaan hoe die race gaat verlopen.. | |
ChevyCaprice | donderdag 16 juni 2022 @ 22:57 |
Ferrari gaat dus ook inleveren op performance zie ik. Dag titelgevecht. | |
#ANONIEM | donderdag 16 juni 2022 @ 22:59 |
Dat kan, ja, dat zullen we moeten afwachten maar sowieso gaat Leclerc Montreal beginnen met 10 plaatsen achterstand dus ook zonder FIA interventie heeft Ferrari al een probleempje. | |
#ANONIEM | donderdag 16 juni 2022 @ 22:59 |
Incorrect. Het is een maatregel in het voordeel van Hamilton. | |
Netsplitter | donderdag 16 juni 2022 @ 23:02 |
Dan moet je even switchen van account. ![]() | |
Evenstar | donderdag 16 juni 2022 @ 23:27 |
Hebben Toto wel verkeerd begrepen blijkbaar toen hij bij DTS "everyone got a target on their back next yes" zei. Ik vind dit echt genieten. Karma is really the queen of bitches. | |
TheFreshPrince | donderdag 16 juni 2022 @ 23:31 |
"No Eduardo and Niels, this is so not right!" | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 00:40 |
shit happens | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 01:20 |
Er vanuitgaande dat Baku het slechtste wegdek heeft van alle circuits is deze TD toch ietwat mosterd na de maaltijd zoals ik het zie. Kans is aanwezig dat het helemaal niet zoveel invloed heeft op de komende races. | |
chufi | vrijdag 17 juni 2022 @ 01:54 |
Morgen gewoon de trainings afwachten | |
Drebbelman | vrijdag 17 juni 2022 @ 02:12 |
Hopelijk gaat het effect van deze ingreep meevallen... ik begrijp dat de teams er eerst nog over gaan praten voor het definitief wordt. Zou jammer zijn als Max hierdoor onbedreigd de titel kan pakken.. hoewel dat in dat geval natuurlijk volledig verdiend zou zijn, aangezien Red Bull hun zaken gewoon goed voor elkaar heeft. Ik zie toch liever strijd op de baan dan dominantie.. om nog maar te zwijgen over alle Hamilton-fans die weer gaan huilen dat Max de titel alweer cadeau krijgt van de FIA. | |
_UserName_ | vrijdag 17 juni 2022 @ 06:35 |
Dan is het wel een cadeau van Mercedes omdat zij het huiswerk niet hebben gedaan. | |
Dazalbest | vrijdag 17 juni 2022 @ 07:01 |
Heb nog niet alles kunnen lezen maar begrijp ik goed dat de Lewis 'ik kom niet uit mijn auto' act, nu tegen hem werkt? ![]() | |
mikieu | vrijdag 17 juni 2022 @ 07:26 |
Ja dit seizoen, ze geven aan dat ze kijken naar een andere oplossing maar zijn natuurlijk met Mercedes aan het overleggen wat hun het beste past ![]() | |
tja77 | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:15 |
Dit seizoen wat eigenlijk al verloren was voor Mercedes…maar volgend seizoen zullen Mercedes en de andere teams porpoising op een goedkopere/makkelijkere manier op kunnen lossen. De minimum rijhoogte zal wel omhoog gaan, of alternatieve manieren van schokdemping zullen worden toegestaan. Let maar op, er komen wijzigingen in de reglementen die voor de teams die problemen hebben met porpoising, volgende seizoenen die problemen makkelijker op kunnen lossen. Natuurlijk alles onder de noemer “veiligheid en gezondheid coureur”. | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:25 |
Live uit de Mercedes pitbox ![]() | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:25 |
zo makkelijk is dat allemaal niet want ook volgend jaar is gewoon een korte termijn | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:26 |
Wat wel zal helpen is dat ze dan wat meer geld mogen uitgeven. Omdat ze vorig jaar het constructeurskampioenschap hebben gewonnen, is de budgetcap van Mercedes dit jaar het laagst van alle teams. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:28 |
maar ook omdat de FIA nu kon ingrijpen op basis van veiligheid maar regelwijzigingen komen op een hele andere manier tot stand | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:29 |
https://racingnews365.com(...)x-or-be-disqualified Thnx Lewis en Toto ! | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:30 |
ik zie alle 'journalisten' een eigen interpretatie geven van de FIA annoucement | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:31 |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:31 |
Mja, je kunt er ook niet echt een peil op trekken. Soms zitten wijzigingen jarenlang in het vat, maar soms verandert er midden in het seizoen opeens iets zonder dat iemand het zag aankomen. Denk aan de twee seconden-regel voor pitstops, of de nieuwe meetmethode voor beweging van de achtervleugel bijvoorbeeld. | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:32 |
ach jongen toch, je mag wel een knuffel.... | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:32 |
waar zie je dat ? | |
XL | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:33 |
Lewis vs Latifi Ging vorig jaar tenminste nog om de belangrijkste punten van het jaar. Nu 1 tegen 1 | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:38 |
Nee, dat kan niet, Verstappen is een agressieve eikel en een paper champ. ![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:39 |
dat maken ze er graag van ja | |
Zorro | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:42 |
Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. Niet vanwege "spannend kampioenschap" en dat soort onzin, daar ga ik me pas druk over maken als alle "aantal overwinningen - aantal poles - aantal WK's" records naar iemand anders gegaan zijn. " Niet per se Max, al is dat op dit moment de meest voor de hand liggende rijder daarvoor. Kan even duren maar tot die tijd kan het me niet makkelijk genoeg gaan allemaal. Nee de reden dat ik niet weet of ik het leuk moet vinden is dat zonder regelwijziging iedereen en met name Mercedes nog steeds een oplossing moet zien te vinden, ook volgend jaar. Wat met het ontwerp van die auto naar ik begrijp nog heel lastig wordt. Dus problemen voor Mercedes dit jaar maar ook volgende jaren. Nu wordt er iets gewijzigd vooruitlopend op een discussie over een oplossing volgend jaar. Dus eigenlijk wordt er nu met Mercedes meegedacht hoe het volgend jaar voor hen beter is. En dat bevalt me niks. | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:42 |
* Netsplitter mompelt iets over een diffuser... | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:44 |
Is de tafel en de headset van Toto nog heel? ![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:45 |
Wanneer zou Toto afscheid nemen hoelang mag hij het imago van Mercedes nog schade aanbrengen? | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:46 |
Dat laatste ben ik met je eens. Mercedes heeft zijn zaakjes en nu moeten ze op de mogelijke lange termijn geholpen dat is wel de nare bijsmaak aan deze TD. | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:46 |
Zolang hij heel veel aandelen nog heeft ![]() | |
WismutVeilchen83 | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:47 |
Ben ik de enige die het eerst even wil aanzien? Ik realiseer me dat RBR minder stuiterde, maar ik heb geen idee hoe het uitpakt als het toch net teveel is en ze iets omhoog moeten. Wat maakt dat uit voor hun pakket? En wat voor Ferrari daar meer stuiterde? Echt geen idee, je moet het wel in samenhang zien met het pakket. Hoeft RBR niks te doen dan lijken ze me wel de winnaars hiervan, want ik kan me niet voorstellen dat teams bij een verplichte aanpassing er iets mee winnen.. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:55 |
Max verklaarde dat het gestuiter in Baku vooral aan de weg lag en het niet zozeer Porpoising was Maar met die verdomde FIA weet je inderdaad maar nooit | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 08:55 |
daarom het is even afwachten en in principe geldt dat voor ieder raceweekend want in Silverstone zal het voor iedereen een stuk minder zijn | |
Perox | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:01 |
Mmmhhh.. ik lees dat de teams speciaal voor dit weekend eenmalig een aanpassing mogen doen die buiten de regels valt als daarmee porpoising wordt voorkomen. Ik hoop dat dit niet ineens het hele veld omgooit voor deze ene race. Als Mercedes hier met een paar illegale, maar voor nu gedoogde vloerverstevigingen ineens de snelste is lijkt me dat ook niet helemaal ok.
| |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:01 |
wel jammer dat toto en lewis waarschijnlijk de hele titelstrijd naar de klote hebben geholpen met hun gesmeek en acteerwerk voor een oplossing. | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:02 |
masi eruit werken en nu dit om je oren krijgen van de wedstrijdleiding hahahahahaha | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:03 |
Gelukkig mogen/moeten teams gewoon meestemmen met regel wijzigingen... | |
Blik | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:03 |
Vind ik ook, zolang nog onduidelijk is wat er uit een meting komt moeten we niet te snel gaan juichen. Al lijkt het er wel op dat het nadelig is voor de concurrenten van RB, misschien zelfs ook een beetje voor Ferrari. En dat zou wel weer een beetje jammer zijn voor enige vorm van spanning in het seizoen, als blijkt dat ferrari hierdoor ook geraakt wordt dan kunnen we de beker alvast aan Max geven | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:04 |
lol, max gooit nog even wat olie op het vuur.....vorig jaar is het ook gebeurd natuurlijk | |
mikieu | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:06 |
Voor een nieuw seizoen niet toch? Lijkt me niet dat de FIA zo lang bezig is geweest met deze auto en dat de teams dat even komen tegenhouden. Denk niet dat dit plan er was doorgekomen wetende dat newey een grondeffect expert is. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:07 |
dat zal allemaal wel meevallen, ze zitten in Canada met bar weinig tijd om wat te doen dus veel meer dan zo'n extra steun zal het niet zijn | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:08 |
voor het eerst dat lewis er zo kreupel uit kwam in baku, is altijd al hobbelig geweest.... of zou het gewoon overdreven geweest zijn in de hoop op een regelwijziging ? nou die krijgen ze nu | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:12 |
“I think it’s a bit disappointing that again there is a rule change mid-season, I would say,” Verstappen told RACER. “It’s not even about affecting us more or less than other teams, but it shouldn’t be that one team is complaining a lot and suddenly then they change the regs around it.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:12 |
Waarheid ![]() | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:13 |
het is natuurlijk wachten op de comments.... gifted championchip fake champion Lewis robbed | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:14 |
FIA = MIA | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:15 |
Mijn god, ik had nog gelijk ook. Ik lees zojuist de reacties eronder. Die TeamLH club gaat helemaal los. ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:15 |
Die fans neem ik niet meer serieus als ze nu nog steeds over te zitten janken. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:15 |
Toch lijkt het voorlopig goed opgelost door de FIA, even afwachten hoe het uitwerkt maar iig leuk te zien dat Toto & Lewis wat aan hun macht hebben verloren als het om bend the rules gaat | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:16 |
De hypocrisie is tekenend inderdaad. Een team dat 7 jaar 20+ seconden voorsprong op de rest heeft: prima, goed werk! ![]() Hetzelfde team dat door een fout ontwerp een regelwijziging veroorzaakt dat henzelf benadeelt: Oneerlijk! Dit kan niet! Corruptie! | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:37 |
ik geloof best dat het niet te doen is al dat gehobbel, maar het acteer werk bij uitstappen was over the top. Ja ze hoopten zo de FIA mee te krijgen, gelukkig was er ook nog een klein oranje mannetje dat zei dat hij zijn wagen hoger had laten zetten ivm het gehobbel. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:43 |
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden. | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:46 |
Het erge is ook nog dat ze het bewust deden: https://www.formula1.com/(...)i4ondgMgvmRypLs.html | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:48 |
Het is wel duidelijk dat Mercedes geen grenzen kent als het om hun willetje door drijven gaat. Tot het ranzige aan toe. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:49 |
Gasly gaf aan dat hij er ook erg last van had, zijn team had hem gevraagd of ze de auto hoger moesten afstellen. Dit heeft hij afgewezen want,.. performance. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:50 |
ik begrijp wel dat ze tot het gaatje gaan hoor, valt niet mee van 8 jaar #1 naar #3 in een paar weken | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:50 |
Dat is waarom het wel terecht is dat de FIA ingrijpt. Je moet teams en coureurs tegen zichzelf beschermen, want ze zullen altijd voor performance gaan, ten koste van alles. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:51 |
het bijzondere is toch wel dat Hami degene is die veel en erg klaagt, terwijl het logischer zou zijn dat de lange Russel er meer last van zou hebben. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:52 |
Ik geniet er toch wel van dat er een aantal lekker tegen de stroom in gaan Zoals een Lando, Max, Alonso | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:52 |
Misschien heeft Russell de auto wel hoger afgesteld dan Hamilton en er daarom minder last van.
| |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:52 |
Rugpijn is bij jonge twintigers nou eenmaal wat minder gemeengoed dan bij oude dertigers. Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:53 |
![]() ![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 09:55 |
ik vraag bij Lewis af wat echt is en wat niet,.. Tuurlijk heb je als 20-er minder snel rugpijn. maar aangezien Russel minder comfortabel in de auto past dan Lewis zou ik het logischer vinden dat hij er meer last van zou hebben | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:00 |
het schijnt dat Russell wat rechterop zit en Hamilton wat meer ligt qua positie | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:02 |
rechterop vang je naar mijn bescheiden mening meer klappen op met je ruggengraat | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:05 |
Haha, Toto Wolff gaat langzaam naar de Dark side. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:05 |
zou best kunnen hoor, wat ik begreep kreeg Lewis de klappen meer op z'n nieren zeg maar en Russell meer op z'n billen was de uitleg | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:12 |
Daar zit hij al jaren in | |
Nattekat | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:14 |
Dus de baan is mooi schoon nu. | |
Zwoerd | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:14 |
En alsnog lieten ze hem in een auto die zo laag boven de weg ligt racen. | |
Dauthi | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:26 |
Ik krijg steeds meer de indruk dat Mercedes met open ogen in de val van Brawn's technisch reglement is gelopen. | |
Adames | vrijdag 17 juni 2022 @ 10:39 |
Welke val? | |
ootjekatootje | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:10 |
Zoals ik het zie is George de grote verliezer. | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:18 |
Russell is ook flink langer than Hamilton, dat maakt vermoedelijk ook verschil | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:19 |
waarom? | |
Dauthi | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:22 |
De manier waarop de technische reglementen zijn geschreven met al die design boxes waar onderdelen binnen ontworpen mogen worden. En dat wanneer je niet oplet en die boxes maximaal probeert te gebruiken, inherent tegen problemen als porpoising aanloopt. | |
Duiveltja | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:30 |
Het acteren van Hamilton werkt nu tegen hen. ![]() | |
Adames | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:34 |
Het lijkt me zeer sterk dat dat een bewustje is geweest. Wel dat Mercedes zichzelf heeft overschat. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:38 |
Dit, die auto zou een seconde sneller zijn dan the next best | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:51 |
Verstappen leest hier mee ![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:53 |
misschien moet jij ook meelezen deze had ik al gedeeld | |
Dauthi | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:53 |
Het lijkt me juist erg voor de hand liggen dat groep voormalig f1 engineers om het equivalent van aerodynamische en engineering "strikvragen" schrijven, als ze daar de kans toe zien. | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:55 |
Omdat hij tot nu toe wel lekker kon meekomen dit seizoen. Als Mercedes door een grotere rijhoogte verder terugvalt, kan George die 4e plek in het klassement wellicht niet vasthouden. | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:55 |
Vorig jaar ook al | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:56 |
Klopt ik zag de tweet via jou. Maar ik wilde hem dus even herplaatsen omdat die hetzelfde zegt als ik ![]() | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:57 |
Goed bewaard geheim van iemand die in zijn onderbroek op social media staat | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:58 |
Verstappen wil vooral niet dat de regels berhaupt halverwege het seizoen veranderen, wat heel goed te begrijpen is van een sporter. | |
daNpy | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:59 |
En moet je juist meer liggen om in de auto te passen. | |
opgebaarde | vrijdag 17 juni 2022 @ 11:59 |
De wijzingen hadden als doel om het speelveld gelijker te trekken, goedkoper, meer close racing en meerdere teams die vechten om de overwinningen en niet maar n team die ver boven de rest uitstijgt. | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:00 |
Kan wel verklaren waarom-ie de laatste jaren zo krampachtig overkomt, terwijl als je oude interviews etc. bekijkt hij er altijd vrij losjes en vrolijk bij stond ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:01 |
Het zijn niet de regels die veranderen, het is meer een maatregel. TD’s zijn nou eenmaal onderdeel van f1. Voor Max maakt het waarschijnlijk ook geen verschil. En hij roept altijd “het is voor iedereen hetzelfde”, dus dan zou die dat nu ook kunnen zeggen. | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:01 |
hij is op Hamilton na de grootse zeurpiet geweest dus ik weet niet waarop hij gehoopt had | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:02 |
heb je het uberhaupt gelezen?? | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:02 |
Nee, maar daar kan hij ook niks aan doen. | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:03 |
Ja, dan lees je dus niet wat-ie zegt. Bovendien: het is nu ook voor iedereen hetzelfde. Door teams te dwingen een rijhoogte te kiezen die ze niet willen, wordt wellicht de concurrentie minder zwaar. Dat zou leuk uit kunnen pakken voor Max, maar op die manier wil-ie natuurlijk niet winnen. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:05 |
“I think there are a lot of teams that actually did an amazing job to not have these kind of issues, so it is possible to drive around it. If you raise your car then you won’t have these issues, but you lose performance. But if you can’t design the car properly for that then that’s your fault, it’s not the regs fault. For me that is a bit of a shame.” Dit dus | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:05 |
Active suspension, denk ik. Dat is wat ze in elk geval een paar keer hebben laten vallen. Lijkt me verder behoorlijk onrealistisch en wanhopig om daarop te hopen, maar ok. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:05 |
En als je dan nog denkt dat Max hetzelfde zegt als wat jij hier roept dan weet ik het ook niet meer | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:06 |
even lezen "Verstappen zegt... bla bla bla... niet boeiend... bla bla bal," Aha hier staat het "every track is different". Negeer de rest. Stop de persen, Verstappen zegt hetzelfde als mij!!!! | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:06 |
en dan jezelf verstappen watcher noemen ![]() | |
Citizen.Erased | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:07 |
Ik ben en voel me een oude dertiger nu ![]() | |
Faraday01 | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:07 |
Is er iets van te zeggen of die extra renforcement van de vloer dit weekend groot effect kan hebben op het porpoisen? | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:09 |
Alleen de tweet. Nu ook het artikel ![]() Wat de FIA doet is een maatregel nemen in het belang van de sporter, oftewel er mag in mindere mate performance worden gegenereerd ten koste van de rijder. | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:09 |
Russell minimaal n keer tijdens een interview. Ik vermoed dat ze stiekem daar de auto al naar gebouwd hebben en het porpoising voor lief namen, en gebruikten om active suspension er doorheen te krijgen. | |
TweedeKlum | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:11 |
Nog even en hij zegt, ik ben ( zo goed als) Verstappen. ![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:11 |
ik geef het op er wordt hier al een poos over gediscussieerd dat had je niet uit die tweet hoeven halen | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:11 |
Hij zegt altijd dat die dominant alles wil winnen, dus waarom zou hij dit niet waarderen? Hij is tenslotte ook een rijder, hij heeft niks met de bouw van de auto te maken. | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:12 |
Elke sporter wil dominant winnen, maar wel binnen een enigszins gelijk speelveld en niet omdat de concurrentie een kansloze uitgangspositie heeft. | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:15 |
Wat hij zegt klopt ook niet. Hij zegt dat de regels veranderd worden omdat 1 team klaagt, maar het waren meerdere rijders die klaagden. | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:16 |
![]() | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:30 |
Vandaar dat je van de daken schreeuwde dat hij "hier meeleest" en hij het met je eens is ![]() | |
Adames | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:30 |
Suspension was altijd al het sterke punt van Mercedes, zeker in de afgelopen jaren. Natuurlijk willen ze die kennis terug erin kunnen stoppen. | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:35 |
Alleen met “every track is different” zegt hij wel dat op het ene circuit het niet zo erg is als op het andere, dus dan hoeft de maatregel op het ene circuit niet zo effectief te zijn als op de ander. | |
Nieuwschierig | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:38 |
De schade aan de onvolgroeide hersenen is bij snotneuzen van 20 echter vele malen groter. | |
WheeledWarrior | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:44 |
![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:46 |
| |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:47 |
the back to nature look | |
Shodan | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:58 |
Dat vind ik wel vergezocht. Je kunt niet een auto bouwen in de hoop dat je de regelwijziging erdoor gedrukt krijgt. Wat als dat niet lukt? Dan sta je op dubbele achterstand. Je hebt dan een auto die 'nu' niet functioneert, en die voorlopig niet gaat functioneren. Ik denk dat Mercedes hun auto niet 'begrijpt'. Iets vergelijkbaars had RB 2 jaar geleden ook: in theorie de beste aero, maar ze kregen het in de praktijk niet aan de praat.. | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 12:59 |
Die print van die jas heb ik als stoelbekleding voor mijn IKEA stoel | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:01 |
Dat denk ik ook. Volgens simulaties op de computer is het de snelste auto van het veld. Maar daadwerkelijk op de baan kan-ie niet meekomen. Het gevaar schuilt 'm in zo'n situatie vooral in rcksichtslos aan een nieuw ontwerp beginnen zonder dat je de fouten van het oude ontwerp echt begrijpt. De kans is dan groot dat je weer fouten maakt en de auto van volgend jaar ook weer slecht is. | |
SamCooke | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:17 |
De maatregel is in beginsel op elk circuit even effectief. De maximale mate van porpoising wordt namelijk op elke baan teruggebracht naar hetzelfde, volgens de FIA acceptabele, niveau. | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:18 |
Welke per team verschillend zal zijn, naar wat ik begrepen heb. | |
SamCooke | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:24 |
Nee, de grenswaarde die de FIA gaat gebruiken is voor alle teams hetzelfde. Het is alleen nog niet bekend wat die waarde precies is en hoe die precies wordt toegepast (gemiddelde of maximale oscillatie bijvoorbeeld). Wat per team - en per race - verschillend zal zijn is de impact op de setup van de auto's. | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:27 |
![]() | |
TheFreshPrince | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:31 |
"als ik" ![]() | |
Adames | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:32 |
En hopelijk gebeurt dat komende jaren ook, we zijn nu pas een paar maanden overweg. Dit grondeffect is hier voor in ieder geval de komende 10 jaar. Na 2026 krijg je vooral de nieuwe motorenfabrikanten en regelementen, dan ga je ook niet drastisch de auto aanpassen. Het close racing is al gelukt, het middenveld zit elke race dicht op elkaar. Je hebt geen echte F1.9 teams meer zoals Haas en Williams. Enige is dat je na nieuwe regelementen altijd wel teams hebt die het beter voor elkaar hebben en dus terecht daar voordeel uit halen. De rest trekt wel bij. Het is niet uit een goedkoop trucje zoals Brawn 2009 waardoor ze voorop rijden. | |
Frank1893 | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:34 |
Nat in Canada | |
Adames | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:34 |
Lekkere timing dan, op die snelheden heb je ook geen last van porpoising. | |
Faraday01 | vrijdag 17 juni 2022 @ 13:38 |
Het zijn ook golven. De amplitude en frequentie is alleen wat anders. ![]() | |
Rianne84 | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:06 |
Ben benieuwd hoe lang Karel nog blij is met poles. | |
Ericr | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:10 |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:11 |
15 poles 4 wins, Verstappen 14 poles 25 wins | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:13 |
Cable guy | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:41 |
Dat iedereen snapt dat het over porpoising gaat en jij blijft doorzeveren over 'stuiteren'. | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:52 |
Active suspension is verboden in de Formula 1 sinds 1993. Dus ik weet niet precies wat je met je opmerking bedoelt. Anyway, het is een vrij kostbaar dingetje, dus ik acht de kans erg klein dat de FIA dat toe gaat staan. | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:53 |
Afgelopen weekend ging het bij Mercedes juist om stuiteren en niet om porpoising ![]() | |
ReplaR | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:54 |
Wel leuk gedaan die kabels in zijn kapsel verwerken. | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:55 |
Waarmee je haarfijn aangeeft dat jij inderdaad in de war bent. | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 14:58 |
Je snapt het verschil gewoon niet. | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:03 |
Ik snap het verschil juist wel. Jij denkt dat Mercedes geen last had van porpoising in Baku waarmee je aangeeft dat jij het verschil niet ziet. Ergo, jij bent in de war, wij niet. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:06 |
Het wordt zelfs door de teams en de technische experts gewoon door elkaar heen gebruikt. Door het fenomeen porpoising gaat de auto 'bouncen'. Dat een auto ook kan 'bouncen' bij een auto die niet met grondeffect werkt als het wegdek slecht is, doet daar niets aan af. Alleen, als het wegdek slecht is dan bounced de auto meer. A: omdat het wegdek daar voor zorgt, B: omdat bij een niet vlak wegdek ook meer porpoising optreedt. Het zuigende effect wordt namelijk verstoord door het niet vlak zijn van de weg. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:06 |
Ben jij het? | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:10 |
Ze hebbende auto dermate laag en stijf staan dat hij ervan gaat stuiteren maar je kan het ene niet helemaal los zien van het andere, ze proberen die rijhoogte zo constant mogelijk te houden om porpoising te voorkomen maar dat is nu eenmaal moeilijk op een straten circuit waardoor hij stuitert. Dus de "oplossing" tegen porpoising van Mercedes is niet de juiste. | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:24 |
De vrijdag ziet er nat uit, maar het gaat om VT3. Dat is wanneer de FIA bepaalt wie teveel stuitert. | |
SamCooke | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:24 |
Er is wel degelijk een verschil, en volgens Mercedes zelf hebben ze het porpoising sinds Barcelona redelijk onder controle waardoor ze de auto lager kunnen laten rijden. Maar daardoor hebben ze in Baku en Monaco last gehad van de bodem die telkens de grond raakte. Als dat waar is, en Mercedes heeft op vlakkere tracks straks minder last van porpoising, dan naait het toneelspel van Hamilton en de ingreep van de FIA andere teams waaronder Ferrari. Dat zou wel een typische lage streek van Merc zijn. Los eerst het probleem zelf (deels) op, stel je auto helemaal verkeerd af en overdrijf dan enorm zodat de FIA met nieuwe regels komt. | |
Perox | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:35 |
Ik vind eigenlijk dat de FIA prima reageert op de hele situatie. Mercedes et al. suggereren dat er een gevaarlijke situatie ontstaat door het porpoising effect bij sommige teams. FIA erkent dat, neemt de bestuurders in bescherming door limieten te stellen. Hoe elk team dat oplost om aan de limieten te voldoen is aan hen. Ook past het gewoon binnen de regels er zijn (nog) geen extra regels. Valt gewoon onder artikel x lid y sub z als de veiligheid van de auto en/of bestuurder ernstig in het geding is mag de wedstrijdleiding ingrijpen. De directive is er gewoon voor om er op te wijzen hoe ze dat gaan aanvliegen. Nu moeten ze alleen nog even gaan bepalen hoeveel g-krachten en oscillaties dan teveel is. Daarbij zou het niet meer moeten kunnen om rond te rijden als de Mercedes vorige wedstrijd of misschien ook wel niet zoals Ferrari, maar ik denk dat de overige teams aan de goede kant van de streep zitten. Als die directive eenmaal ingeregeld verdwijnt het probleem naar de achtergrond, of voor sommige teams komt het dan juist op de voorgrond te staan, omdat ze wel moeten gaan fixen. Mijn enige puntje van kritiek is dat tijdelijk gedogen van vloerversteviging alleen voor deze race. Ik hoop dat dit niet al teveel schokkende effecten teweeg gaat brengen. Bij voorbaat staat de uitslag in Canada op zichzelf en zegt echt 0,0 over de verhoudingen. Want volgende race moet die tijdelijke rommel weer worden veranderd.
| |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:37 |
Als ham pole pakt en wint breekt de pleuris uit. | |
Fretwork | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:40 |
Wat een fitkech | |
Nober | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:41 |
Al besproken.
| |
WismutVeilchen83 | vrijdag 17 juni 2022 @ 15:53 |
En doen we er met z’n allen niks aan. Zijn we er toch weer ingetuind | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 16:14 |
In Baku was er gewoon porpoising bij Mercedes, hoor. Als je auto 'stuitert' door de staat van het wegdek, krijg je niet zo'n hele regelmatige oscillatie. Als je de onboards van Mercedes met RB vergelijkt, dan zie je (en hoor je) duidelijk het verschil. | |
3rr0r | vrijdag 17 juni 2022 @ 16:17 |
Al besproken, zie OP. Oh jij was dinsdag al ![]() | |
TheStigsDutchCousin | vrijdag 17 juni 2022 @ 16:20 |
Mercedes zal hier geen voordeel van hebben denk ik. Ja, minder rugklachten. | |
Rianne84 | vrijdag 17 juni 2022 @ 16:35 |
Ze moeten die regel voor fp3 toepassen toch? Dus vanavond kunnen we er nog niets van zien? | |
Tarado | vrijdag 17 juni 2022 @ 16:38 |
niet sinds Barcelona maar in Barcelona, klein nuanceverschil, de omstandigheden daar waren gunstig, ze konden daar stijf en laag rijden, dit werkt blijkbaar niet op stratencircuits | |
Frank1893 | vrijdag 17 juni 2022 @ 17:12 |
Wat leuk voor je, gefeliciteerd! Nu dus ook mt beeldmateriaal. | |
WhateverWhatever | vrijdag 17 juni 2022 @ 17:22 |
Ferrari schrijft motor Charles Leclerc af | |
Pleasureman_Gunther | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:00 |
. [ Bericht 48% gewijzigd door Pleasureman_Gunther op 17-06-2022 19:06:14 ] | |
VacaLoca | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:15 |
De Red Bull stuitert niet maar schraapt wel veel over de grond. Als daarmee de vloer teveel slijt moeten ze ook iets aanpassen. | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:34 |
https://nl.motorsport.com(...)et-bloeden/10323693/ Russell: "Huidige oplossing FIA is doekje tegen het bloeden" George Russell is blij dat de FIA stappen onderneemt om porpoising aan te pakken vanwege de gezondheid van de coureurs, maar vindt de huidige oplossing maar een doekje tegen het bloeden. Charles Leclerc is echter een andere mening toegedaan. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:36 |
George Russel ben ik ook wel klaar mee nu | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:40 |
Ach, hij zegt ook maar gewoon wat er van hem wordt verwacht. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:41 |
aaah vandaar dat hij minder last heeft van zijn rug geen ruggengraat ![]() | |
Rianne84 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:43 |
![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:43 |
Er zijn al regels voor de slijtage van de skidblocks onder de auto en blijkbaar is dat geen issue voor RB. | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45 |
Bazengame ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45 |
Ik zit al klaar voor de VT1. | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45 |
Politiek correct en saai. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45 |
![]() ![]() ![]() | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45 |
Wat gezellig, ik ook! | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:46 |
benieuwd welke ULTRA slechte beelden viaplay nu weer in petto heeft | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:47 |
Ik lees dat vaak, maar ik heb op 1x een storing na nooit ergens last van. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:48 |
beeldkwaliteit is vaak ruk hier via laptop helemaal | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:48 |
Vandaag hebben we als het goed is geen ultra slecht commentaar | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:48 |
Christian is er niet? | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:49 |
Ik kijk via pc, via een ethernet kabel dus, geen idee of het wat uitmaakt maar meld het toch even ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:49 |
![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:49 |
TV is ook niet geweldig de vaste zender niet en ook niet als ik het online op tv kijk bekabeld dus | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:50 |
Oh, raar ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:51 |
Ach ja, Mercedes was gewend haar zin te krijgen. Nu gebeurt het een keer niet en dan is het voorstel van de FIA slechts het plakken van een pleister | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:51 |
Vrije training 1 hebben we toch niet die verschrikkelijke mensen of wel? | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:51 |
ik zet altijd ander commentaar aan viaplay gaat op mute ![]() | |
trein2000 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:52 |
De druiven zijn zuur. | |
Mano_ | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:53 |
Dat is toch al jaren zo? | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:54 |
Klopt | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:56 |
Jaaa Stephane en Mike ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:56 |
We zijn live ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:56 |
Wie en Wie ![]() | |
Marcoss | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:57 |
Kalff en Bleekemolen toch vaak? Al heb ik ook de "normale" commentatoren wel eens gehoord bij VT1. En vindt Kalff en Bleekemolen een stuk slechter dan Nelson en Melroy overigens. | |
WheeledWarrior | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:57 |
Allemaal zachte g's. | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:57 |
Cox en Hezemans ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:57 |
Ik ben overgeschakeld naar F1TV commentaar | |
Martinello | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:57 |
Brabo-terreur. | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:57 |
wie? | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:58 |
Dit is niet het Viaplay-topic, toch? ![]() | |
greysbones | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:58 |
niet de hami kaart spelen ![]()
| |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:58 |
Genoeg oranje petjes daar in Canada | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:58 |
Nee, maar de meeste mensen kijken wel via Viaplay. | |
Sked | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:58 |
Drukke boel in 't hokkie daar. | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:59 |
Allard weer terug uit Frankrijk ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 17 juni 2022 @ 19:59 |
Eigen schuld. ![]() | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:00 |
Veel wind, daar gaat weer iemand de muur in…. | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:00 |
Zo kun je het ook opvatten ja | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:00 |
WALL OF CHAMPIONS | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:00 |
Latifi of Stroll? | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:01 |
Leuk. VT1 begint en mijn vrouw denkt: laat ik gaan stofzuigen. Krijg de ........... | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:01 |
Jaaa dat is Max ![]() | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:01 |
Ja ik hoor het meteen. | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:01 |
Dan moet je ook geen vrouw nemen ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:02 |
Latifi gaat hem aantikken. | |
3rr0r | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:02 |
Wie gaat VT1 winnen? ![]() | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:02 |
Dat zijn geen champions. Sainz en Schumacher | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:02 |
Charles of Perez ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:02 |
De rode bolide is alweer aan het porpoisen | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
Die van mij zit gewoon een serie te kijken, ze snapt dat ik dit wil kijken ![]() | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
Dat wordt steeds meer duidelijk... | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
Dat gun ik hem niet hoor ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
![]() | |
Predator40 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
ik kijk via een mooi android stickje.....stond viaplay toevallig op ![]() | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
Of beter aan de ketting houden | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
Kijk toch eens even hoe ze langs de kerb rijden ipv eroverheen zoals in 2019. | |
Marcoss | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:03 |
Of gewoon duidelijke afspraken maken, dit is slecht management | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:04 |
Oh dat is wel nice | |
Whiskers2009 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:04 |
Nog nooit last van gehad. Gelukkig. | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:05 |
Je kan aan het water zien dat er best wel wat wind staat. | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:06 |
![]() | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:06 |
Sow Bottas! | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:07 |
Lekker stuiteren in de Ferrari | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:07 |
Ah, de Ferrari van Sainz stuitert flink | |
Whiskers2009 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:07 |
Kies dan ook een vrouw die wl van F1 houdt ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:07 |
mwah | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:07 |
FIA, kom er aan in ![]() | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:07 |
Wind is very gusty Pidget | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:08 |
U biedt zich aan ![]() | |
Netsplitter | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:08 |
Buren gingen klagen over het geklaag over die ketting helaas. | |
HiDiHo | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:08 |
Max ![]() Goedenavond ![]() | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:08 |
Red Bull-dominantie dit jaar JAAAAA Volgend jaar weer spanning | |
trein2000 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:08 |
Bij Mercedes hebben ze de zaag tevoorschijn gehaald. | |
Whiskers2009 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:08 |
Dat niet ![]() ![]() | |
StephanL | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:10 |
Dit is gedaan voor het weekend ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:10 |
Max ![]() | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:11 |
Die dominantie is prima, als het maar niet jarenlang is | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:11 |
Precies | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:11 |
Albon heeft stoelverwarming | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:12 |
RB 1, 2 confirmed. ![]() | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:14 |
Rem in de brand | |
Mano_ | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:14 |
Er komt gewoon rem uit de remschijf ![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:14 |
Alphine is aan het roken | |
WheeledWarrior | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:14 |
Ocon kapoet. | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:15 |
“Er komt rem uit de rem” Ok Allard | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:15 |
Het rookt flink | |
HiDiHo | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:15 |
![]() | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:16 |
![]() | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:16 |
een stuk papier blokkeert de luchthapper ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:16 |
Zakdoekje in de brakeduct | |
ZaZoe | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:16 |
RB roeleert! | |
Doler12 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:17 |
Lol kut papiertje | |
Newone82 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:18 |
Red Bull dominant. Mooi | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:18 |
er staat functie elders op | |
trein2000 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:20 |
Trrrring, trrrrrring. Met Toto. | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:20 |
De Benz stuiterde weer | |
DKUp | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:20 |
Hamilton 11 George 15 | |
ESF1Gamer | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:20 |
Ontslagbriefje van Masi | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:21 |
Maar minder dan de Ferrari. Al hebben ze de rijhoogte mogelijk verhoogd | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:21 |
Viel me alles mee eigenlijk, ze zijn wel heel traag, al zegt dat ook niet zo veel in VT1 | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:22 |
vrijgezellig blijven is ook niet alles natuurlijk | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:24 |
Nog steeds overtuigd van een win voor Lewis dit weekend? ![]() | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:24 |
Weer een stukje papier op de baan ![]() | |
HiDiHo | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:24 |
wind 8,6 is toch niet veel? | |
Sked | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:25 |
Canadese tokkies. | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:25 |
Open water om het circuit. | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:25 |
Ik sluit nog niks uit | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:25 |
Blame Canada | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:26 |
De voorvleugel van de RB flext ook wel een beetje ![]() | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:26 |
Heel goed ![]() Toch al de 8e tijd gezet ![]() | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:27 |
Lewis aan het worstelen met de auto | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:27 |
Weer moeilijke achteras zo te horen. Waarschijnlijk weer waardeloze tractie | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:27 |
gras is groen en water is nat | |
HiDiHo | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:30 |
gras bij de buren is groener | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:31 |
Stroll is derde nu ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:31 |
Wiel in de lucht | |
WheeledWarrior | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:32 |
Verstappen heeft ook nooit een probleemloze vrijdag, wel? | |
ChevyCaprice | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:32 |
Sow Sainz | |
Tijn | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:33 |
Knap dat-ie 'm toch gaat winnen dan ![]()
| |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:34 |
Het is in ieder geval droog. | |
Martinello | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:34 |
Ferrari schroeft de motoren weer op, dat wordt weer spannend zondag. | |
R-woud93 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:34 |
Zoekt de grenzen op met zijn auto. | |
Peterselieman | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:35 |
Spannend of ze heel blijven? | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:36 |
Harde woei zeg. | |
HiDiHo | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:36 |
![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:37 |
![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:37 |
MAX op 1. | |
Newone82 | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:37 |
Max on a roll ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:38 |
In de laatste sector | |
#ANONIEM | vrijdag 17 juni 2022 @ 20:38 |
![]() |