niet de hami kaart spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dit is niet het Viaplay-topic, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nee, maar de meeste mensen kijken wel via Viaplay.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dit is niet het Viaplay-topic, toch?
Drukke boel in 't hokkie daar.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld naar F1TV commentaar
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste mensen kijken wel via Viaplay.
Zo kun je het ook opvatten jaquote:
WALL OF CHAMPIONSquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
Veel wind, daar gaat weer iemand de muur in….
Latifi of Stroll?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
Veel wind, daar gaat weer iemand de muur in….
Dan moet je ook geen vrouw nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
Leuk. VT1 begint en mijn vrouw denkt: laat ik gaan stofzuigen. Krijg de ...........
Die van mij zit gewoon een serie te kijken, ze snapt dat ik dit wil kijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
Leuk. VT1 begint en mijn vrouw denkt: laat ik gaan stofzuigen. Krijg de ...........
Dat wordt steeds meer duidelijk...quote:
ik kijk via een mooi android stickje.....stond viaplay toevallig opquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste mensen kijken wel via Viaplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |