Ik lees dat vaak, maar ik heb op 1x een storing na nooit ergens last van.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
benieuwd welke ULTRA slechte beelden viaplay nu weer in petto heeft
beeldkwaliteit is vaak ruk hierquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik lees dat vaak, maar ik heb op 1x een storing na nooit ergens last van.
Vandaag hebben we als het goed is geen ultra slecht commentaarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
benieuwd welke ULTRA slechte beelden viaplay nu weer in petto heeft
Christian is er niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag hebben we als het goed is geen ultra slecht commentaar
Ik kijk via pc, via een ethernet kabel dus, geen idee of het wat uitmaakt maar meld het toch evenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
beeldkwaliteit is vaak ruk hier
via laptop helemaal
TV is ook niet geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk via pc, via een ethernet kabel dus, geen idee of het wat uitmaakt maar meld het toch even
Oh, raarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
TV is ook niet geweldig
de vaste zender niet en ook niet als ik het online op tv kijk
bekabeld dus
Ach ja, Mercedes was gewend haar zin te krijgen. Nu gebeurt het een keer niet en dan is het voorstel van de FIA slechts het plakken van een pleisterquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:34 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)et-bloeden/10323693/
Russell: "Huidige oplossing FIA is doekje tegen het bloeden"
George Russell is blij dat de FIA stappen onderneemt om porpoising aan te pakken vanwege de gezondheid van de coureurs, maar vindt de huidige oplossing maar een doekje tegen het bloeden. Charles Leclerc is echter een andere mening toegedaan.
ik zet altijd ander commentaar aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrije training 1 hebben we toch niet die verschrikkelijke mensen of wel?
De druiven zijn zuur.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:34 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)et-bloeden/10323693/
Russell: "Huidige oplossing FIA is doekje tegen het bloeden"
George Russell is blij dat de FIA stappen onderneemt om porpoising aan te pakken vanwege de gezondheid van de coureurs, maar vindt de huidige oplossing maar een doekje tegen het bloeden. Charles Leclerc is echter een andere mening toegedaan.
Dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:15 schreef VacaLoca het volgende:
De Red Bull stuitert niet maar schraapt wel veel over de grond. Als daarmee de vloer teveel slijt moeten ze ook iets aanpassen.
Kalff en Bleekemolen toch vaak? Al heb ik ook de "normale" commentatoren wel eens gehoord bij VT1.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrije training 1 hebben we toch niet die verschrikkelijke mensen of wel?
Ik ben overgeschakeld naar F1TV commentaarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kalff en Bleekemolen toch vaak? Al heb ik ook de "normale" commentatoren wel eens gehoord bij VT1.
En vindt Kalff en Bleekemolen een stuk slechter dan Nelson en Melroy overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |