FIA = MIAquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:12 schreef Predator40 het volgende:
“I think it’s a bit disappointing that again there is a rule change mid-season, I would say,” Verstappen told RACER. “It’s not even about affecting us more or less than other teams, but it shouldn’t be that one team is complaining a lot and suddenly then they change the regs around it.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn god, ik had nog gelijk ook. Ik lees zojuist de reacties eronder. Die TeamLH club gaat helemaal los.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, Verstappen is een agressieve eikel en een paper champ.
Die fans neem ik niet meer serieus als ze nu nog steeds over te zitten janken.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:13 schreef Predator40 het volgende:
het is natuurlijk wachten op de comments....
gifted championchip
fake champion
Lewis robbed
ik geloof best dat het niet te doen is al dat gehobbel, maar het acteer werk bij uitstappen was over the top.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
voor het eerst dat lewis er zo kreupel uit kwam in baku, is altijd al hobbelig geweest....
of zou het gewoon overdreven geweest zijn in de hoop op een regelwijziging ?
nou die krijgen ze nu
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof best dat het niet te doen is al dat gehobbel, maar het acteer werk bij uitstappen was over the top.
Ja ze hoopten zo de FIA mee te krijgen, gelukkig was er ook nog een klein oranje mannetje dat zei dat hij zijn wagen hoger had laten zetten ivm het gehobbel.
Het erge is ook nog dat ze het bewust deden:quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden.
Het is wel duidelijk dat Mercedes geen grenzen kent als het om hun willetje door drijven gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het erge is ook nog dat ze het bewust deden:
https://www.formula1.com/(...)i4ondgMgvmRypLs.html
Gasly gaf aan dat hij er ook erg last van had, zijn team had hem gevraagd of ze de auto hoger moesten afstellen. Dit heeft hij afgewezen want,.. performance.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden.
ik begrijp wel dat ze tot het gaatje gaan hoor, valt niet mee van 8 jaar #1 naar #3 in een paar wekenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Mercedes geen grenzen kent als het om hun willetje door drijven gaat.
Tot het ranzige aan toe.
Dat is waarom het wel terecht is dat de FIA ingrijpt. Je moet teams en coureurs tegen zichzelf beschermen, want ze zullen altijd voor performance gaan, ten koste van alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gasly gaf aan dat hij er ook erg last van had, zijn team had hem gevraagd of ze de auto hoger moesten afstellen. Dit heeft hij afgewezen want,.. performance.
Ik geniet er toch wel van dat er een aantal lekker tegen de stroom in gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waarom het wel terecht is dat de FIA ingrijpt. Je moet teams en coureurs tegen zichzelf beschermen, want ze zullen altijd voor performance gaan, ten koste van alles.
Misschien heeft Russell de auto wel hoger afgesteld dan Hamilton en er daarom minder last van.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
het bijzondere is toch wel dat Hami degene is die veel en erg klaagt, terwijl het logischer zou zijn dat de lange Russel er meer last van zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rugpijn is bij jonge twintigers nou eenmaal wat minder gemeengoed dan bij oude dertigers. Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
het bijzondere is toch wel dat Hami degene is die veel en erg klaagt, terwijl het logischer zou zijn dat de lange Russel er meer last van zou hebben.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien heeft Russell de auto wel hoger afgesteld dan Hamilton en er daarom minder last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ik vraag bij Lewis af wat echt is en wat niet,..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Rugpijn is bij jonge twintigers nou eenmaal wat minder gemeengoed dan bij oude dertigers. Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt.
het schijnt dat Russell wat rechterop zit en Hamilton wat meer ligt qua positiequote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
rechterop vang je naar mijn bescheiden mening meer klappen op met je ruggengraatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt dat Russell wat rechterop zit en Hamilton wat meer ligt qua positie
zou best kunnen hoor, wat ik begreep kreeg Lewis de klappen meer op z'n nieren zeg maar en Russell meer op z'n billen was de uitlegquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
rechterop vang je naar mijn bescheiden mening meer klappen op met je ruggengraat
Daar zit hij al jaren inquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
Haha, Toto Wolff gaat langzaam naar de Dark side.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |