FIA = MIAquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:12 schreef Predator40 het volgende:
“I think it’s a bit disappointing that again there is a rule change mid-season, I would say,” Verstappen told RACER. “It’s not even about affecting us more or less than other teams, but it shouldn’t be that one team is complaining a lot and suddenly then they change the regs around it.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn god, ik had nog gelijk ook. Ik lees zojuist de reacties eronder. Die TeamLH club gaat helemaal los.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, Verstappen is een agressieve eikel en een paper champ.
Die fans neem ik niet meer serieus als ze nu nog steeds over te zitten janken.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:13 schreef Predator40 het volgende:
het is natuurlijk wachten op de comments....
gifted championchip
fake champion
Lewis robbed
ik geloof best dat het niet te doen is al dat gehobbel, maar het acteer werk bij uitstappen was over the top.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
voor het eerst dat lewis er zo kreupel uit kwam in baku, is altijd al hobbelig geweest....
of zou het gewoon overdreven geweest zijn in de hoop op een regelwijziging ?
nou die krijgen ze nu
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof best dat het niet te doen is al dat gehobbel, maar het acteer werk bij uitstappen was over the top.
Ja ze hoopten zo de FIA mee te krijgen, gelukkig was er ook nog een klein oranje mannetje dat zei dat hij zijn wagen hoger had laten zetten ivm het gehobbel.
Het erge is ook nog dat ze het bewust deden:quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden.
Het is wel duidelijk dat Mercedes geen grenzen kent als het om hun willetje door drijven gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het erge is ook nog dat ze het bewust deden:
https://www.formula1.com/(...)i4ondgMgvmRypLs.html
Gasly gaf aan dat hij er ook erg last van had, zijn team had hem gevraagd of ze de auto hoger moesten afstellen. Dit heeft hij afgewezen want,.. performance.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook dat bottoming met zulke snelheden is gewoon niet gezond, dat hij misschien wat overacte doet daar niet veel aan af. Maar het is natuurlijk vreemd dat een team een coureur zo laat lijden en er er vanuit de FIA iets aan gedaan moet worden.
ik begrijp wel dat ze tot het gaatje gaan hoor, valt niet mee van 8 jaar #1 naar #3 in een paar wekenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Mercedes geen grenzen kent als het om hun willetje door drijven gaat.
Tot het ranzige aan toe.
Dat is waarom het wel terecht is dat de FIA ingrijpt. Je moet teams en coureurs tegen zichzelf beschermen, want ze zullen altijd voor performance gaan, ten koste van alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gasly gaf aan dat hij er ook erg last van had, zijn team had hem gevraagd of ze de auto hoger moesten afstellen. Dit heeft hij afgewezen want,.. performance.
Ik geniet er toch wel van dat er een aantal lekker tegen de stroom in gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waarom het wel terecht is dat de FIA ingrijpt. Je moet teams en coureurs tegen zichzelf beschermen, want ze zullen altijd voor performance gaan, ten koste van alles.
Misschien heeft Russell de auto wel hoger afgesteld dan Hamilton en er daarom minder last van.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
het bijzondere is toch wel dat Hami degene is die veel en erg klaagt, terwijl het logischer zou zijn dat de lange Russel er meer last van zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rugpijn is bij jonge twintigers nou eenmaal wat minder gemeengoed dan bij oude dertigers. Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
het bijzondere is toch wel dat Hami degene is die veel en erg klaagt, terwijl het logischer zou zijn dat de lange Russel er meer last van zou hebben.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien heeft Russell de auto wel hoger afgesteld dan Hamilton en er daarom minder last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ik vraag bij Lewis af wat echt is en wat niet,..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Rugpijn is bij jonge twintigers nou eenmaal wat minder gemeengoed dan bij oude dertigers. Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt.
het schijnt dat Russell wat rechterop zit en Hamilton wat meer ligt qua positiequote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
rechterop vang je naar mijn bescheiden mening meer klappen op met je ruggengraatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt dat Russell wat rechterop zit en Hamilton wat meer ligt qua positie
zou best kunnen hoor, wat ik begreep kreeg Lewis de klappen meer op z'n nieren zeg maar en Russell meer op z'n billen was de uitlegquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
rechterop vang je naar mijn bescheiden mening meer klappen op met je ruggengraat
Daar zit hij al jaren inquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
Haha, Toto Wolff gaat langzaam naar de Dark side.
[ twitter ]
En alsnog lieten ze hem in een auto die zo laag boven de weg ligt racen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt.
Welke val?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:26 schreef Dauthi het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat Mercedes met open ogen in de val van Brawn's technisch reglement is gelopen.
Russell is ook flink langer than Hamilton, dat maakt vermoedelijk ook verschilquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt dat Russell wat rechterop zit en Hamilton wat meer ligt qua positie
waarom?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zoals ik het zie is George de grote verliezer.
De manier waarop de technische reglementen zijn geschreven met al die design boxes waar onderdelen binnen ontworpen mogen worden.quote:
Het lijkt me zeer sterk dat dat een bewustje is geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:22 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De manier waarop de technische reglementen zijn geschreven met al die design boxes waar onderdelen binnen ontworpen mogen worden.
En dat wanneer je niet oplet en die boxes maximaal probeert te gebruiken, inherent tegen problemen als porpoising aanloopt.
Dit, die auto zou een seconde sneller zijn dan the next bestquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer sterk dat dat een bewustje is geweest.
Wel dat Mercedes zichzelf heeft overschat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er vanuitgaande dat Baku het slechtste wegdek heeft van alle circuits is deze TD toch ietwat mosterd na de maaltijd zoals ik het zie. Kans is aanwezig dat het helemaal niet zoveel invloed heeft op de komende races.
misschien moet jij ook meelezenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verstappen leest hier mee
Het lijkt me juist erg voor de hand liggen dat groep voormalig f1 engineers om het equivalent van aerodynamische en engineering "strikvragen" schrijven, als ze daar de kans toe zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer sterk dat dat een bewustje is geweest.
Wel dat Mercedes zichzelf heeft overschat.
Omdat hij tot nu toe wel lekker kon meekomen dit seizoen. Als Mercedes door een grotere rijhoogte verder terugvalt, kan George die 4e plek in het klassement wellicht niet vasthouden.quote:
Vorig jaar ook alquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat ze tot het gaatje gaan hoor, valt niet mee van 8 jaar #1 naar #3 in een paar weken
Klopt ik zag de tweet via jou. Maar ik wilde hem dus even herplaatsen omdat die hetzelfde zegt als ikquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet jij ook meelezen
deze had ik al gedeeld
Goed bewaard geheim van iemand die in zijn onderbroek op social media staatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Rugpijn is bij jonge twintigers nou eenmaal wat minder gemeengoed dan bij oude dertigers. Maar als ik de verhalen rondom Lewis z'n rugklachten lees, krijg ik ook de indruk dat-ie er al veel langer mee kampt.
Verstappen wil vooral niet dat de regels überhaupt halverwege het seizoen veranderen, wat heel goed te begrijpen is van een sporter.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt ik zag de tweet via jou. Maar ik wilde hem dus even herplaatsen omdat die hetzelfde zegt als ik
En moet je juist meer liggen om in de auto te passen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
rechterop vang je naar mijn bescheiden mening meer klappen op met je ruggengraat
De wijzingen hadden als doel om het speelveld gelijker te trekken, goedkoper, meer close racing en meerdere teams die vechten om de overwinningen en niet maar één team die ver boven de rest uitstijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:53 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het lijkt me juist erg voor de hand liggen dat groep voormalig f1 engineers om het equivalent van aerodynamische en engineering "strikvragen" schrijven, als ze daar de kans toe zien.
Kan wel verklaren waarom-ie de laatste jaren zo krampachtig overkomt, terwijl als je oude interviews etc. bekijkt hij er altijd vrij losjes en vrolijk bij stondquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Goed bewaard geheim van iemand die in zijn onderbroek op social media staat
Het zijn niet de regels die veranderen, het is meer een maatregel. TD’s zijn nou eenmaal onderdeel van f1. Voor Max maakt het waarschijnlijk ook geen verschil.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen wil vooral niet dat de regels überhaupt halverwege het seizoen veranderen, wat heel goed te begrijpen is van een sporter.
hij is op Hamilton na de grootse zeurpiet geweest dus ik weet niet waarop hij gehoopt hadquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat hij tot nu toe wel lekker kon meekomen dit seizoen. Als Mercedes door een grotere rijhoogte verder terugvalt, kan George die 4e plek in het klassement wellicht niet vasthouden.
heb je het uberhaupt gelezen??quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zijn niet de regels die veranderen, het is meer een maatregel. TD’s zijn nou eenmaal onderdeel van f1. Voor Max maakt het waarschijnlijk ook geen verschil.
En hij roept altijd “het is voor iedereen hetzelfde”, dus dan zou die dat nu ook kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |