Wel jammer van die kleurstelling. Ze hadden geen zin in iets onderscheidends?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Porsche 963
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.dailysportsca(...)che-lmdh-reveal.html
RTN weggezakt?quote:Op zondag 26 juni 2022 20:45 schreef Starflyer het volgende:
Net thuis, mooi op tijd om nog de laatste twee uur van de 6 uur van Watkins Glen mee te pakken met op dit moment Renger van der Zande op P3 overall, Racing Team Nederland op P3 in de LMP2 en Kay van Berlo op P1 in de LMP3.
P3 in de klasse en net betrokken bij een crash van een Lambo.quote:
Nog steeds P3 in de LMP2. Dylan Murry achter het stuur.quote:
Murry bij RTN, dat had ik niet in mijn systeem zitten.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog steeds P3 in de LMP2. Dylan Murry achter het stuur.
Samen met Frits en Giedoquote:Op zondag 26 juni 2022 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Murry bij RTN, dat had ik niet in mijn systeem zitten.
en weer binnen ...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:28 schreef Starflyer het volgende:
De #81 geeft de leiding uit handen in de LMP2 vanwege een driver change. Waarschijnlijk om nig aan de minimum drive tijd te voldoen voor de coureur (Sebastian Montoya)
Voor wat? Was niets te zien.quote:
Er komen er meer ...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:46 schreef Starflyer het volgende:
Serra, leider in GTD pro binnen. Weg overwinning
https://www.dailysportsca(...)nd-imsa-in-2023.htmlquote:Proton Competition Ready To Run Customer 963s In WEC & IMSA In 2023
...
Team Principal Christin Ried has long-time links to Porsche and has irons in the fire currently in both the FIA WEC and IMSA’s WeatherTech Sportscar Championship and, if he has anything to do with it, that situation will continue into the Hypercar and GTP era.
“We are very much interested and, if we can get the cars, we would like to run a 963 in the WEC and another in the US next season.
“The issue is whether we can get two cars for next year.”
That final statement, which Christian was unwilling to expand upon, suggests that there is a competing party for one or the other of the final two of four cars set to be allocated to customers in the first year of the 963.
...
Beginners foutenquote:Op zondag 26 juni 2022 23:26 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar hebben de winnaars in de GTD en GTD Pro klasse niet aan de minimale rijtijd van de coureurs voldaan, waardoor ze hun overwinning kwijt zijn. In beide klassen wint nu een Aston Martin van Heart of Racing.
https://sportscar365.com/(...)se-gtd-pro-gtd-wins/
Pakzeffel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Achtervleugel, rest is niet raar.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:57 schreef Starflyer het volgende:
Ziet er niet helemaal uit zoals verwacht werd.
Geluidjequote:Op woensdag 13 juli 2022 11:00 schreef King_Merc het volgende:
Nieuwe Cadillac op de baan![]()
Klinkt goed
Klinkt alsof deze auto twee AMG GTR's heeft verorberd voor zijn ontbijtquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik heb er niet echt een LMP gevoel bij.
Brute bakquote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:42 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe Acura, die volgend seizoen in de IMSA uitkomt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://racer.com/2022/08(...)6-lmdh-imsa-gtp-car/
Niet echt verrassend.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
RTN trekt zich voorlopig terug vanwege de situatie ronde Van Eerd. Ze zouden komend weekend meedoen aan de IMSA-race in Atlanta.
https://www.nu.nl/sport-o(...)tuatie-van-eerd.html
Er is meer concurrentie op komst.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:15 schreef Burner82 het volgende:
Eindelijk concurrentie voor de #7 en #8 Toyota?
(ik ben spuit 11, maar toch...)
Je was me net voor. Al kan ik uit de link niet halen waar het over gaat, dus maar even het bericht van Giedo zelf erbij.quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:25 schreef Doler12 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ng-amerika/10405898/
Maar volgens mij later in het het seizoen wel losse wedstrijden. De auto is ook nog niet klaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:09 schreef Starflyer het volgende:
Afwezig is Isotta Fraschini, dat ook geïnteresseerd was.
Volgens mij gratis via IMSA.tvquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:11 schreef Ploplap het volgende:
Gratis te zien of moet je abo zijn bij Ziggo?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ze hebben de auto weer op de baan. Steven gaat niet meer rijden.quote:Op zondag 29 januari 2023 02:04 schreef Doler12 het volgende:
Steven Thomas eruit einde wedstrijd voor Rinus
Voor zolang het nog duurt, want Guiterrez zit er dicht opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Olav komt erachter dat Van der Garde ad leiding ligt bij de LMP2
Ligt tweede in zijn klassequote:
Typisch Amerikaans, zie je ook in NASCAR. Zege blijft staan maar wel puntenaftrek, hoge boetes en schorsingen voor race engineers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Wel gek dat ze de zege mochten houden
jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Even in de war, hebben we nou de 1000 Miles of Sebring op vrijdag én de 12 Hours of Sebring op zaterdag?
Ja, volgens mij begint de race zelf om 17 uur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:01 schreef THEFXR het volgende:
dit klopt?
PROGRAMMA TV
Eurosport 1 – vrijdag 17 maart
16:30 – 01:25 FIA WEC – 1000 Miles of Sebring – Race (LIVE)
Hebben natuurlijk een risico genomen met het niet standaard ontwerp van de auto.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Idd, Waar in vredesnaam is Peugeot mee bezig?
balenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
De auto van Renger heeft een probleem ...
Bandenprobleem dusquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het voor Renger een bandenprobleem zijn geweest en/of een probleem met Renger zelf? Dat ze hebben gezorgd dat hij iig zijn rijtijd gehaald heeft?
Oude banden dusquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het voor Renger een bandenprobleem zijn geweest en/of een probleem met Renger zelf? Dat ze hebben gezorgd dat hij iig zijn rijtijd gehaald heeft?
Zoals het heurt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef heywoodu het volgende:
En Toyota wint uiteindelijk toch gewoon, een 1-2'tje zelfs
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)quote:
Wat is dit nou weer voor ongein?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)
Bruce Springsteen moest zo nodig op Le Mans-zondag optreden kwam ik van de week ineens achterquote:
Liever niet. Mag wel een mooie spannende finish zijn met een andere winnaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe voor Le Mans ook maar gewoon, het zal niet zo zijn dat net de Le Mans waarbij ik vanaf de zondagochtend niet kan kijken een retespannende wordt (tussen verschillende merken)
Ja, volgend jaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liever niet. Mag wel een mooie spannende finish zijn met een andere winnaar.
Wel prioriteiten stellen, hoor. Springsteen wacht maar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bruce Springsteen moest zo nodig op Le Mans-zondag optreden kwam ik van de week ineens achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel prioriteiten stellen, hoor. Springsteen wacht maar.
Ik ook al drie keer, maar we konden het niet laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, keuzes. Gemaakt toen ik nog niet wist dat Le Mans dat weekeinde zou zijn, maar anders had ik dezelfde keuze wel gemaakt denk ik
Ik wens jullie veel plezier
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik jullie ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook al drie keer, maar we konden het niet laten liggen
Ach, keuzes. Gemaakt toen ik nog niet wist dat Le Mans dat weekeinde zou zijn, maar anders had ik dezelfde keuze wel gemaakt denk ik
Bedankt broquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook al drie keer, maar we konden het niet laten liggen
Voorlopig zijn die nog een maatje te groot.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef heywoodu het volgende:
En Toyota wint uiteindelijk toch gewoon, een 1-2'tje zelfs
Hij kan zo wel snel banden wisselen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:31 schreef Starflyer het volgende:
De pitstraat ingetikt door de Porsche GTP
Ik heb het net 5 minuten op staan en zie Renger al van 12 naar 19 sec achterstand gaan jaquote:Op zondag 14 mei 2023 22:44 schreef Starflyer het volgende:
Derani is wel op de brommer. Wint seconden per ronde
Gelukkig maakt Sims het weer ongedaan door direct na zijn pitstop van de baan te schietenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het net 5 minuten op staan en zie Renger al van 12 naar 19 sec achterstand gaan ja
Jammer dat er iemand bij de regie zit die denkt dat de namen van de teams interessanter zijn dan de tijdsverschillen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Sims het weer ongedaan door direct na zijn pitstop van de baan te schieten
En de FCY helpt ook wel.
Dat jaar is het nog altijd staande record voor topsnelheid gezet door de WM P88 Peugeot met 407km/u.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Om alvast in de stemming te komen voor Le Mans 2023
Mulsanne straight 1988: 380km/uur
Er is verdorie bijna een LMP2 met de overwinning aan de haal gegaan een aantal jaar terug. Alles kanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Alsof je met Kolles kans maakt op de zege
Toen bestond het topveld nog uit ongeveer twee degelijke auto'squote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is verdorie bijna een LMP2 met de overwinning aan de haal gegaan een aantal jaar terug. Alles kan
Details.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen bestond het topveld nog uit ongeveer twee degelijke auto's
mwah, aan een auto die 23 uur en 51 minuten mee gaat heb je nietsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen bestond het topveld nog uit ongeveer twee degelijke auto's
Ik heb dit nog altijd niet verwerktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, aan een auto die 23 uur en 51 minuten mee gaat heb je niets
Nee, maar dat verandert niks aan wat ik zeiquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, aan een auto die 23 uur en 51 minuten mee gaat heb je niets
De GT pitstop competitie hebben ze in ieder geval al gewonnenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de Nascar
Wordt er voor die bocht geen geel gezwaaid?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:32 schreef Burner82 het volgende:
Rode vlag, vies harde klapper (LMP2 die een gecrashte GT vol in de zijkant vliegt)... Maar iedereen lijkt ok.
[ twitter ]
Ging te snel volgens mij ...quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt er voor die bocht geen geel gezwaaid?
Man man man ze komen gewoon vol gas de hoek om.
Hopen dat ze kiezen tussen: Yellow, FCY, code rood. En de safety car maar gewoon overslaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dit jaar hebben we die absoluut belachelijke nieuwe SC regels. Helemaal vergeten
Vertel?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dit jaar hebben we die absoluut belachelijke nieuwe SC regels. Helemaal vergeten
De raceleider is echt mijn held als ie de sc vermijdt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hopen dat ze kiezen tussen: Yellow, FCY, code rood. En de safety car maar gewoon overslaan.
1 in plaats van 3 en net zoals bij de F1 met unlappen.quote:
Hield de raceleider niet tegen om toch zo nu en dan de sc erin te gooien. Maar ja, nu hoop ik echt van harte dat die sc koste wat kost vermeden wordt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef heywoodu het volgende:
En als je slow zones hebt, heb je toch überhaupt geen SC nodig? Zie Nürburgring.
Van een andere site zonder paywall:quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 in plaats van 3 en net zoals bij de F1 met unlappen.
https://www.motorsport.co(...)-car-rules/10479624/
Ik kon hem gewoon vrij lezenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van een andere site zonder paywall:
"Under the new rules, three safety cars will come out to gather the field as they have in the past. This will allow teams and drivers to still come under controlled speeds relatively early in the safety procedure. However, two of those three cars will leave before the race resumes, allowing the entire field to catch up to the lead safety car and re-start as a group. A wave-by and class split procedure follows when the second and third groups get into that main line, but it only allows cars that are behind the overall leader and ahead of the class leader to regain their lap. In other words, those caught out by safety car placement will hold their position behind their class leader, but will not regain the majority of an 8.5-mile lap rather than fall in position to be lapped shortly after the race resumes."
"You have 2 options:quote:
Ik heb geen van beiden gedaan. Zal welquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"You have 2 options:
Become a subscriber.
Disable your adblocker."
Fingers crossed...quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:05 schreef heywoodu het volgende:
En als je slow zones hebt, heb je toch überhaupt geen SC nodig? Zie Nürburgring.
https://assets.lemans.org(...)res-du-mans-2023.pdfquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:48 schreef M90 het volgende:
Zal nog even een OP in elkaar sleutelen. Wordt morgen denk ik ergens
Hendrick Motorsports 3:49.475 / GMB Motorsport 3:55.020quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef Burner82 het volgende:
Best irritant dat de Nascar een "eigen" categorie is, dus niet echt goed vergeleken wordt, maar die is momenteel zo een 3 seconden sneller dan de snelste GT (Hendrick Motorsports 3:52.381 vs GR Racing 3:55.330)
Vreemd. Dan klopte het programma wat ik gelezen heb niet. Heb het aangepast.quote:
Dat ze niet meer achter de tweede of derde safety car blijven is wel beter. Dat heeft in het verleden wel wat gevechten verneukt doordat je na een pitstop moest wachten tot de volgende sc langskwam.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van een andere site zonder paywall:
"Under the new rules, three safety cars will come out to gather the field as they have in the past. This will allow teams and drivers to still come under controlled speeds relatively early in the safety procedure. However, two of those three cars will leave before the race resumes, allowing the entire field to catch up to the lead safety car and re-start as a group. A wave-by and class split procedure follows when the second and third groups get into that main line, but it only allows cars that are behind the overall leader and ahead of the class leader to regain their lap. In other words, those caught out by safety car placement will hold their position behind their class leader, but will not regain the majority of an 8.5-mile lap rather than fall in position to be lapped shortly after the race resumes."
Dat is nou eenmaal hoe de Garage 56 entry werkt, die kunnen niet in een andere klasse.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef Burner82 het volgende:
Best irritant dat de Nascar een "eigen" categorie is, dus niet echt goed vergeleken wordt, maar die is momenteel zo een 3 seconden sneller dan de snelste GT (Hendrick Motorsports 3:52.381 vs GR Racing 3:55.330)
https://www.dailysportsca(...)-resource-guide.htmlquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:48 schreef M90 het volgende:
Zal nog even een OP in elkaar sleutelen. Wordt morgen denk ik ergens
Klopt, ze rijden in niemandsland. Maar in het begin is het wel leuk/interessant/nuttig om ze te vergelijken met (vooral) de GTE.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal hoe de Garage 56 entry werkt, die kunnen niet in een andere klasse.
Na de aankondiging werd er wat lacherig over gedaan, chicane op wielen en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, ze rijden in niemandsland. Maar in het begin is het wel leuk/interessant/nuttig om ze te vergelijken met (vooral) de GTE.
Veel mensen vergeten dat Nascar ook boven de 300km/u gaat. En ze rijden ook op roadcourses. En ze draaien 600 miles op een zondagavond. Dus ze doen wat dat betreft ook echt niet onder voor de gemiddelde GT. Het zijn eigenlijk gewoon GT's on steroidsquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na de aankondiging werd er wat lacherig over gedaan, chicane op wielen en zo.
Het lachen is de criticasters inmiddels wel vergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |